Die zijn boos dat ze geweerd worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:44 schreef rododendronneke het volgende:
Lopen die fascisten van De Roze Leeuw weer mee eigenlijk? Of hebben die hun eigen exclusieve pride
Homofoob.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:44 schreef rododendronneke het volgende:
Lopen die fascisten van De Roze Leeuw weer mee eigenlijk? Of hebben die hun eigen exclusieve pride
Ergo: men gaat over tot het weren van homo's op een gay pride.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:40 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Die Stormfront gasten hebben echt niks te zoeken daar, behalve ruzie.
Omdat iemand die echt vindt dat hij of zij in het verkeerde lichaam is geboren , het hele (zware) proces ondergaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom nou weer transgekkies? Misschien ben ik te ruimdenkend, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Je bent in een bepaald lichaam geboren zonder dat je daar een keus over had. Blijkbaar moet je je man voelen omdat je man bent of vrouw voelen omdat je vrouw bent, anders ben je een gekkieMisschien je eens wat meer verdiepen in deze mensen in plaats van zomaar wat te blèren.
En over pride maand, boeiend. Laat deze mensen vieren wie ze zijn en er aandacht voor vragen. Gelukkig kan dat hier, er nog steeds zat plekken op aarde waar deze mensen geen leven hebben wanneer ze zich outen.
Waar haal je vandaan dat 'blank' automatisch 'verheven' betekent? En dat 'neger' een term is om anderen te ontmenselijken?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
De kritiek is dat blank betekent dat je verheven bent boven andere etniciteit en neger bedacht is om zwarte mensen te ontmenselijken en ze zo te kunnen gebruiken als een product.
Daardoor liggen beide termen onder vuur.
Dat zegt hij niet, hij zegt dat dat de kritiek is op die aanduiding.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat 'blank' automatisch 'verheven' betekent? En dat 'neger' een term is om anderen te ontmenselijken?
Blank en hetero, vooral.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat Pride nu over, dat je zelf bepaalt hoe je jezelf identificeert
Alleen als je nul historisch besef hebt en je informatie van allerlei Amerikaanse websites haalt. Dat je niet eens meer kunt praten zonder engelstalige termen erbij te slepen bevestigt dat. Is die andere Wekker-wokie hier ook zo'n ster in... "Own" je privilege, weet je wel, en "check" je racisme!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:50 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Alsof "blank" zoveel beter is
Daar hangt alleen een naar geurtje van white supremacy omheen.
En dan heb je het over "mensen van kleur" en dan gaan de zelfbenoemde blanken ook uit hun plaat.
Niets is goed, zolang zij niet de termen en begrippen mogen bepalen.
De Roze Leeuw is gewoon Stormfront joh.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Homofoob.
Lekker gaan bepalen welke homofielen er wel en niet op de pride thuishoren, dan spoor je echt niet hoor. Haast een TR waard dit.
Een debiele kritiek.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, hij zegt dat dat de kritiek is op die aanduiding.
Ha wat leuk, het geleerde anti-woke gekkie komt ook weer langs.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen als je nul historisch besef hebt en je informatie van allerlei Amerikaanse websites haalt. Dat je niet eens meer kunt praten zonder engelstalige termen erbij te slepen bevestigt dat. Is die andere Wekker-wokie hier ook zo'n ster in... "Own" je privilege, weet je wel, en "check" je racisme!
Maar leuk dat je een zingevingssysteem/hobby hebt gevonden.
Alles is al heel gauw nazisme bij Rododendronneke en z'n Wekker wokies.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:08 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
De Roze Leeuw is gewoon Stormfront joh.
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om je hypocrisie waar te nemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:09 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Ha wat leuk, het geleerde anti-woke gekkie komt ook weer langs.
Ja, dit begrijp ik dan eigenlijk wel weer. De Roze Leeuw heeft aantal maal complottheorieën verspreid over de gemeenschap, in het kader van wederzijds respect zouden dat soort lui bij mij ook niet welkom zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:52 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ergo: men gaat over tot het weren van homo's op een gay pride.![]()
Het zal mij jeuken verder, maar ik hoop dat menigeen die met zo'n diversiteits vlag staat wapperen zich een beetje een droplul voelt. Of komt er nog een kleurtje bij dat staat voor "moet dezelfde (politieke) mening hebben als ik"?
Bijbelles op een openbare school, en nog verplicht ook? Heel bijzonder.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ik ging vroeger naar de openbare basisschool, en daar kregen we bijbelles van de plaatselijke dominee.
Alleen met een geldende reden mocht je dat skippen en kreeg je een alternatief.
Ik heb nog nooit iemand gehoord die vond dat de lessen ons door de strot werden gedrukt, of dat ze acceptatie tegen werken.
Zelf vind ik het goed dat je op school kennis maakt met andere culturen en levenswijzen. Ik denk dat dat juist bijdraagt in de acceptatie onderling.
Het is een onhoudbare claim. Het menselijk geslacht is simpelweg een realiteit. En je kunt als man nooit weten hoe is een vrouw te zijn en vice-versa. Je bent dit namelijk niet. De claim 'ik ben een vrouw, maar ik voel mij een man' is vergelijkbaar met 'ik ben een mens, maar ik voel mij een konijn'.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom nou weer transgekkies? Misschien ben ik te ruimdenkend, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Je bent in een bepaald lichaam geboren zonder dat je daar een keus over had. Blijkbaar moet je je man voelen omdat je man bent of vrouw voelen omdat je vrouw bent, anders ben je een gekkieMisschien je eens wat meer verdiepen in deze mensen in plaats van zomaar wat te blèren.
En over pride maand, boeiend. Laat deze mensen vieren wie ze zijn en er aandacht voor vragen. Gelukkig kan dat hier, er nog steeds zat plekken op aarde waar deze mensen geen leven hebben wanneer ze zich outen.
Welke complottheorieën heb je het over?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ja, dit begrijp ik dan eigenlijk wel weer. De Roze Leeuw heeft aantal maal complottheorieën verspreid over de gemeenschap, in het kader van wederzijds respect zouden dat soort lui bij mij ook niet welkom zijn.
Eigenlijk best jammer want hun boodschap over zelfvertrouwen en weerbaarheid vind ik dan weer heel goed.
Ja, ten gunste van transgenders wordt een homoseksuele belangengroep geweerd van pride, wat gewoon van oudsher over homoseksualiteit gaat.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:40 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Die Stormfront gasten hebben echt niks te zoeken daar, behalve ruzie.
Die zijn toch gebanned ?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ten gunste van transgenders wordt een homoseksuele belangengroep geweerd van pride, wat gewoon van oudsher over homoseksualiteit gaat.
Op zich is dat raar.
De angry black woman is weer aanwezig hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:09 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Ha wat leuk, het geleerde anti-woke gekkie komt ook weer langs.
Volgens mij is op gay pride het van belang dat je gay bent. Daar voldoen ze aan.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:08 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
De Roze Leeuw is gewoon Stormfront joh.
Niet verplicht, met een geldende reden kon je er onder uit komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bijbelles op een openbare school, en nog verplicht ook? Heel bijzonder.
Volgens mij zijn we het met elkaar eens. Het is gay pride. Deze groepering vindt het kennelijk niet zo’n goed idee dat gay pride nu heel erg wordt overgenomen door de transgemeenschap. En dan eigenlijk meer in het bijzonder de transactivisten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:28 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Die zijn toch gebanned ?
Ja maar ik spreek nu voor mezelf, het is uberhaupt ook heel raar om te stellen dat alle homoseksuelen dezelfde denkbeelden zouden hebben.
Wat mij betreft, dus.
Waarom is dat vreemd?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ten gunste van transgenders wordt een homoseksuele belangengroep geweerd van pride, wat gewoon van oudsher over homoseksualiteit gaat.
Op zich is dat raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |