Een aanfluiting.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:55 schreef nils_22 het volgende:
Ah het dagelijkse "tong80 vindt VI extreem rechts"-topic
Het is bij TS vooral dat hij denkt een literair genie te zijn maar het is met moeite avi 3 niveau terwijl het kwijl en de wijn langs zijn mondhoeken druipt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:50 schreef Remco het volgende:
Aldus onze taalpurist
GC / Mijn irritatiepunt qua taalgebruik.....
* taal puristquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:50 schreef Remco het volgende:
Aldus onze taalpurist
GC / Mijn irritatiepunt qua taalgebruik.....
de enige taalnazi waar jij mee te maken hebt is lettertjesmacaroniquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:51 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
waarom sommige een alcohol slot hebben om te rijden zou een alcohol slot voor het internet ook een uitkomst kunnen bieden
Een dag zonder een tong80-topic is een dag niet geleefdquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:55 schreef nils_22 het volgende:
Ah het dagelijkse "tong80 vindt VI extreem rechts"-topic
Zijn Engels is kennelijk ook niet goed, met zijn ´Veronica Insite´.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:42 schreef Tjacka het volgende:
platvorm hahahahaha
@:onlogisch @:vrijgevochten @:zipportal @:coco @:ggmm
In het begin was het wel Voetbal Insite.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zijn Engels is kennelijk ook niet goed, met zijn ´Veronica Insite´.
Vandaag Inside moet het zijn.
En genant mist een dakje: gênant.
Wat is daar erg aan ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Erg hoor hoe drank zelfs intense domheid nog verergert.
Vind jij het hier wel leuk op het forum? Echt iedereen hier kotst je uit?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan ?
Ik vraag dit namens John de Wolf.
Hij heeft verder geen sociaal leven en dit is zijn uitlaatklep, laat ‘m.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vind jij het hier wel leuk op het forum? Echt iedereen hier kotst je uit?
Ach, Lothar Mattheus is de meest gehate voetballer ooit. Werd wel wereldkampioen en wereldspeler van het jaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vind jij het hier wel leuk op het forum? Echt iedereen hier kotst je uit?
Het leukste is, dat mensen er een dagtaak aan hebben op iemand te reageren die geen leven heeft.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft verder geen sociaal leven en dit is zijn uitlaatklep, laat ‘m.
Oh nee begrijp me niet verkeerd, dit was een serieuze vraag. Ik vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft verder geen sociaal leven en dit is zijn uitlaatklep, laat ‘m.
Tot morgen. Even aan een levenloos leven lijden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh nee begrijp me niet verkeerd, dit was een serieuze vraag. Ik vroeg het me gewoon af.
Is goed joh, neem er nog maar 1. Maar dat hoef ik tegen jou niet te zeggen hequote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot morgen. Even aan een levenloos leven lijden.
Mensen die 'maar' posten neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is goed joh, neem er nog maar 1. Maar dat hoef ik tegen jou niet te zeggen he
Laat mij vooral niet met rust. Ik ben geen slechtoffer.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Laat tong80 met rust.
PlatvormHahaha.
Wel een kuttopic verder.
niemand die je een mention gaf heeft je post gelikedquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:42 schreef Tjacka het volgende:
platvorm hahahahaha
@:onlogisch @:vrijgevochten @:zipportal @:coco @:ggmm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |