Vrees niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee zo'n slimme alleskunner. Vreselijk type. Zo iemand die nog nooit gegolfd heeft en dan binnen 3 slagen alles onder controle heeft. Zo iemand die bij party & co alled weet. Zo iemand die altijd net iets beter is met alles. Nee.
Nee.
En over het bedrijfsleven praten alsof je er decennia hebt doorgebracht.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:51 schreef NoCigar het volgende:
'Nog een keer in mijn leven iets willen' als je drieëntwintig bent
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrees niet.
Jij lijkt me ook wel een leuke voor Party & Co.
Met havermelk en dan de hele dag op een kopje koffie daar het internet daar te verbruikenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wie komt er met die quote over koffietentjes en MacBook.
In een korte tijd kan je veel te weten komen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:52 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En over het bedrijfsleven praten alsof je er decennia hebt doorgebracht.
Havermelk is fantastisch.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met havermelk en dan de hele dag op een kopje koffie daar het internet daar te verbruiken
Havermelk is zo gayquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Havermelk is fantastisch.
New York lijkt me ook fabulous.
Dat dan wel weer.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In een korte tijd kan je veel te weten komen.
B L A C K E Dquote:
quote:
quote:
Zwarte koffie is voor rokers en junkiesquote:
Sssssssstquote:
Donderdag theme nightquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:54 schreef Hankster het volgende:
Soraya houdt van lachen. Perfecte aanvulling op deze VROLIJKE uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |