Nee zo'n slimme alleskunner. Vreselijk type. Zo iemand die nog nooit gegolfd heeft en dan binnen 3 slagen alles onder controle heeft. Zo iemand die bij party & co alled weet. Zo iemand die altijd net iets beter is met alles. Nee.quote:
Ik vind het maar een tering herriequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Als voormalig buur van een motorliefhebber ben ik niet zo eens met de stelling dat een motor herrie moet maken.
Tikje jaloezie?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee zo'n slimme alleskunner. Vreselijk type. Zo iemand die nog nooit gegolfd heeft en dan binnen 3 slagen alles onder controle heeft. Zo iemand die bij party & co alled weet. Zo iemand die altijd net iets beter is met alles. Nee.
Nee.
Hij vindt Kim gewoon vreselijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
Ik zie het aan je ogen Aaron, hoever sta je verwijdert van een burn-out?
T is dan allemaal wel erg gemaakt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij vindt Kim gewoon vreselijk.
Lijkt wel een stukje Disney. Stukje keta kan ook.
Als ie echt zo slim is gaat ie niet downdaten met Inez.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee zo'n slimme alleskunner. Vreselijk type. Zo iemand die nog nooit gegolfd heeft en dan binnen 3 slagen alles onder controle heeft. Zo iemand die bij party & co alled weet. Zo iemand die altijd net iets beter is met alles. Nee.
Nee.
Heb je bij Disney ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
T is dan allemaal wel erg gemaakt.
Arme Aaron. Hij lijkt me best wel leuk op zich, jammer van dat kind.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij vindt Kim gewoon vreselijk.
Lijkt wel een stukje Disney. Stukje keta kan ook.
Wist je niet dat er in elke koffietent een geldboom groeit?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
in zo een koffietent hoef je natuurlijk geen targets te halen om de boel draaiende te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |