op instagram zegt skyshowtime dat het een bug is in hun app. blijkbaar is bij superveel series en films die countdown te zien, terwijl het er gewoon op blijft.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:35 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Daarnaast verdwijnen ook Star Trek TNG en Deadwood (beiden te streamen tot 19-6).
Ik hoop dat dit slechts een kwestie is van licenties verlengen (aangezien ze niet op dit overzicht voorkomen), maar dat is meer wishful thinking van mijn kant
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
eindelijk ook tweede helft van seizoen 1 Star Trek: Prodigy erop
heel leuk, zeker voor een hardcore Voyager fan als ik
cancel culture mongolenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ twitter ]In Amerika nu geheel verdwenen van Paramountplus...
Aangezien op skyshowtime bijv Super pumped en Let the right one in nog wel te streamen zijn blijft Prodigy hier misschien wel? Voor de zekerheid maar even doorkijken adviseer ik dan maar...
Prodigy staat er hier op onder Nickelodeon subsectie, niet paramount+ want daar hebben we ook een apart subsectie voorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ twitter ]In Amerika nu geheel verdwenen van Paramountplus...
Aangezien op skyshowtime bijv Super pumped en Let the right one in nog wel te streamen zijn blijft Prodigy hier misschien wel? Voor de zekerheid maar even doorkijken adviseer ik dan maar...
Deze post lijkt uit 2013 te komen ipv 2023.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:01 schreef Leandra het volgende:
Er is inmiddels een Ziggo app en Skyshowtime heeft bij Ziggo een kanaalnummer gekregen: 157
Dat werkt allemaal en stuk eenvoudiger, hoef ik de Samsung afstandsbediening er niet bij te hebben.
Als die net zo goed is als ziggo go is dat een grote achteruitgangquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:01 schreef Leandra het volgende:
Er is inmiddels een Ziggo app en Skyshowtime heeft bij Ziggo een kanaalnummer gekregen: 157
Dat werkt allemaal en stuk eenvoudiger, hoef ik de Samsung afstandsbediening er niet bij te hebben.
Ik bedoel dat Skyshowtime een app bij Ziggo heeft, net als Netflix en Videoland en dergelijke.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als die net zo goed is als ziggo go is dat een grote achteruitgang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |