Gast loopt echt veel te breedquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:49 schreef StephanL het volgende:
Gelukkig is die wel gespierd
Dat ging best aardig![]()
Die generatie kan alleen klok kijken op de telefoon. Niet met wijzersquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Serieus geen klok kunnen kijkengeloof ik niet... hoop ik... een "dom en schattig"-act
Gaat om de Romeinse cijfers, die kan ze niet lezen, blijkbaar snapt ze de stand van de wijzers dan ook niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die generatie kan alleen klok kijken op de telefoon. Niet met wijzers
Toen ik de pabo deed op een blauwe maandag was dat standaard onderdeel van de lesstof in groep vier...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die generatie kan alleen klok kijken op de telefoon. Niet met wijzers
Sowieso heeft ze iets naars over zich heen, grote mond maar speelt niets klaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom is ze zo onaardig over Arp? Ze geeft hem geen eens een kans
Ze komt niet sympathiek over op televisie iig in mijn ogen danquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze iets naars over zich heen, grote mond maar speelt niets klaar.
Inderdaad, ik zit nu aflevering 2 te kijken en hoe de fuck kun je niet onthouden waar de koppeling, rem & gas zit.....quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Bij sommige van deze mongolen heeft het ook niets te maken met niet kunnen rijden, maar gewoon met een algeheel gebrek aan hersencellen. Een kind van 5 snapt nog hoe een rotonde werkt.
Jep belachelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roelie...
Echt wat een ongelooflijke houding naar die Arp...
Ja... en dan alle leuke mensen op de wereld waarschuwen om binnen te blijvenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:55 schreef StephanL het volgende:
Roelie in een vrachtwagen![]()
Wel goed voor sommige mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |