Sowieso heeft ze iets naars over zich heen, grote mond maar speelt niets klaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom is ze zo onaardig over Arp? Ze geeft hem geen eens een kans
Ze komt niet sympathiek over op televisie iig in mijn ogen danquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze iets naars over zich heen, grote mond maar speelt niets klaar.
Inderdaad, ik zit nu aflevering 2 te kijken en hoe de fuck kun je niet onthouden waar de koppeling, rem & gas zit.....quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Bij sommige van deze mongolen heeft het ook niets te maken met niet kunnen rijden, maar gewoon met een algeheel gebrek aan hersencellen. Een kind van 5 snapt nog hoe een rotonde werkt.
Jep belachelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roelie...
Echt wat een ongelooflijke houding naar die Arp...
Ja... en dan alle leuke mensen op de wereld waarschuwen om binnen te blijvenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:55 schreef StephanL het volgende:
Roelie in een vrachtwagen![]()
Wel goed voor sommige mensen
Ik kijk ook aflevering 2.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
En door naar aflevering twee
Als ik er wat over zeg spoiler ik toch? Dan doe ik het niet nml
Erg bijzonderquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:04 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik kijk ook aflevering 2.
Weer vol ongeloof
Deed ze in het eerste seizoen ook, klappen voor elk klein stapje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:59 schreef Isane het volgende:
Lol fatima klapt omdat Danny m in de 1e versnellingen zet
Alles voor de kijkerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:30 schreef Dutch_view het volgende:
De grootste idioten zijn imho wel Rana, Danny en Roelie
En naar haar eigen man.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roelie...
Met roken Word je oudquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:56 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En naar haar eigen man.![]()
(Ik vermoed dat ze ongeveer even oud zijn, maar zij ziet er minstens 10-15 jaar ouder uit?)
Eens, maar die zit ook een beetje met armen over elkaar in de autoquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roelie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |