Dat zijn we allemaal toch, beetje anoniem stoer doen op een forum. Ik denk alleen dat die Klaas gast echt is.quote:
Stukje projectie.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal toch, beetje anoniem stoer doen op een forum. Ik denk alleen dat die Klaas gast echt is.
Dat is natuurlijk een beetje onzin.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:09 schreef TheVulture het volgende:
De kans dat Ziyech nog komt lijkt me überhaupt klein, maar misschien maar goed ook. Als je zo privé tegen Quincy Promes blijft aanschuren terwijl er wel hele sterke aanwijzingen zijn dat ie in drugs gehandeld heeft, geeft dat ook wel te denken over je eigen morele grenzen.
Ik vind dat je als club ook daar een voorbeeldfunctie in hebt.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje onzin.
Het lijkt eerder een voorbeeldfunctie te hebben als het gaat om het uitdragen van dergelijk gedrag de laatste jaren.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat je als club ook daar een voorbeeldfunctie in hebt.
Dat mag jij vinden het slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat je als club ook daar een voorbeeldfunctie in hebt.
Marcel Keizer is dus vrijquote:Op maandag 5 juni 2023 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Frank de Boer tekent voor twee jaar bij Al-Jazira, waar hij Keizer opvolgt
Die fout kunnen ze in ieder geval niet meer maken.
Het lijkt me wel een hele grote stap van zo’n club naar een beursgenoteerd bedrijf. Wel een leuke keuze een keerquote:Op maandag 5 juni 2023 22:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zowel de Telegraaf als VI hinten steeds meer op Knutsen als nieuwe trainer. In ieder geval een gewaagde keuze en niet de zoveelste oud-speler zonder ervaring. Jammer dat ie ook gelijk al wordt weggezet als een 'buitenlandse kunstgrastrainer'.
Wat was er dan met Neres?quote:Op maandag 5 juni 2023 13:48 schreef StevenHyde het volgende:
Die skaffa neres nu ook al wat dagen muisstil op twitterStiekem wel van alles liken, maar geen grote mond weer.
Cerny debuteerde in 2015/16. Vertonghen ging in 2012 weg.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:26 schreef Elan het volgende:
Wist niet eens dat die Cerny pas 25 was
Heeft die niet nog met Vertonghen gespeeld?
Duidelijk.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Cerny debuteerde in 2015/16. Vertonghen ging in 2012 weg.
Ja, zeker. Werd nog bedreigd omdat hij bij het Vijverbergdrama een niet-te-missen-kans miste.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Duidelijk.
Wel al jong vertrokken die Cerny. Gold best als een groot talent toch in die tijd?
Sjon dacht echt dat die geschikt was voor het hoofdtrainertschap en nu gaat die erachter komen dat verder niemand hem in de voetbalwereld serieus neemt.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:53 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)tract-aan-zijn-laars
Rob Janssen gooit met toestemming van John de vuile was op straat.
Denk dat het goed is dat er schoon schip is gemaakt, Heitinga als assistent met steun van De Telegraaf zou helemaal funest zijn....
wel grappig dat heitinga dus toezeggingen zou hebben gekregen over een toekomstige functiequote:Op maandag 5 juni 2023 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat het goed is dat er schoon schip is gemaakt, Heitinga als assistent met steun van De Telegraaf zou helemaal funest zijn....
Die toezeggingen zijn denk ik gemaakt toen hij van Jong naar Ajax 1 werd gehaald als assistent van Schreuder. Dat die vervolgens nog geen 48 uur later werd ontslagen geeft wel aan dat het nogal aan visie heeft ontbroken bij Vd Sar en co.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel grappig dat heitinga dus toezeggingen zou hebben gekregen over een toekomstige functie
verstandige duitsert dat hij daar schijt aan heeft, maar wel jammer
johnny naast een nieuwe hoofdcoach op de bank die zit te azen om het weer over te nemen was leuk geweeest
Rob Jansen is een grotere rat dan Raiola ooit verweten is.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Sven Mislintat, schijt aan iedereen!quote:Op maandag 5 juni 2023 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die toezeggingen zijn denk ik gemaakt toen hij van Jong naar Ajax 1 werd gehaald als assistent van Schreuder. Dat die vervolgens nog geen 48 uur later werd ontslagen geeft wel aan dat het nogal aan visie heeft ontbroken bij Vd Sar en co.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |