Blijkbaar word het in amsterdam niet gewaardeerd als je probeert mee te praten over hun misère..quote:
Je probeersels zijn dan ook zwaar onder niveau.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Blijkbaar word het in amsterdam niet gewaardeerd als je probeert mee te praten over hun misère..
Mag wel hoor, maar je hebt een heel ander wereldbeeld dan de meesten hierquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Blijkbaar word het in amsterdam niet gewaardeerd als je probeert mee te praten over hun misère..
Dat is het verschil tussen 3 sterren en slechts eentje.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
De trolletjes van Feyenoord-users zijn vrij beperkt ja
Dat doe ik andersom doorgaans toch een stuk beter.
Als je dit een soap vindt,quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:16 schreef zoekeenleven het volgende:
De trainerssoap is bij ajax misschien wel groter dan bij Tottenham
Toch heeft de T heel ergens wel een punt, die man traint nu een soort semiprofclub in een dorp ter grootte van Abcoude ofzo. Het is toch wel zo dat je helemaal bij een club als Ajax als trainer niet alleen aanvallend voetbal moet willen spelen. Ten Hag maar eigenlijk ook wel Frank de Boer konden prima met de voortdurende interne machtsstrijdjes omgaan, bij zo'n Scandinavier valt dat nog maar te bezien. Even los van het feit dat volgens mij ook elke speler die van Bodo af kwam is geflopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij voldoet meer dan aan het profiel van Mislintat, dus ja.
Freek Jansen had er gisteren een redelijker betoog bij. Het is vooral een ding dat Mislintat er een paar maanden zit, en door alle vertrekken nu zijn eigen ideaalbeeld mag uitrollen zonder directie of whatever. Het kwam er gisteren wat onhandig uit, plus dat pleidooi voor Bosz/Jansen die overschatte trainers zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch heeft de T heel ergens wel een punt, die man traint nu een soort semiprofclub in een dorp ter grootte van Abcoude ofzo. Het is toch wel zo dat je helemaal bij een club als Ajax als trainer niet alleen aanvallend voetbal moet willen spelen. Ten Hag maar eigenlijk ook wel Frank de Boer konden prima met de voortdurende interne machtsstrijdjes omgaan, bij zo'n Scandinavier valt dat nog maar te bezien. Even los van het feit dat volgens mij ook elke speler die van Bodo af kwam is geflopt.
Ik vind het wel een leuke keuze, maar je zou als Ajacied denk ik toch liever zien dat zo'n trainer eerst bij een AZ of Heerenveen terecht komt voordat je hem haalt. Maar dan ben ik wellicht ook te conservatief.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Freek Jansen had er gisteren een redelijker betoog bij. Het is vooral een ding dat Mislintat er een paar maanden zit, en door alle vertrekken nu zijn eigen ideaalbeeld mag uitrollen zonder directie of whatever. Het kwam er gisteren wat onhandig uit, plus dat pleidooi voor Bosz/Jansen die overschatte trainers zijn.
Ik spreek voor mijzelf, maar ik vind out-of-the-box-denken wel prettig bij Ajax. Het profiel van Mislintat was duidelijk, en Bodo Glimt staat er goed op in Europa. Het is alleen geen gemakkelijke taak in een mijnenveld.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke keuze, maar je zou als Ajacied denk ik toch liever zien dat zo'n trainer eerst bij een AZ of Heerenveen terecht komt voordat je hem haalt. Maar dan ben ik wellicht ook te conservatief.
Ten Hag werd vrij gehouden door Overmars, De Boer kon dat wel zelf, ik neem aan dat Mislantat dat op zijn beurt ook weer doet bij de nieuwe trainer alleen moet hij ook wel iemand hebben die hem weer steunt, daarom jammer dat vd Sar weg is.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch heeft de T heel ergens wel een punt, die man traint nu een soort semiprofclub in een dorp ter grootte van Abcoude ofzo. Het is toch wel zo dat je helemaal bij een club als Ajax als trainer niet alleen aanvallend voetbal moet willen spelen. Ten Hag maar eigenlijk ook wel Frank de Boer konden prima met de voortdurende interne machtsstrijdjes omgaan, bij zo'n Scandinavier valt dat nog maar te bezien. Even los van het feit dat volgens mij ook elke speler die van Bodo af kwam is geflopt.
Maarja, het enige relatief veilige alternatief heet Peter en daar valt ook wel genoeg op aan te merken.
En al dit kan ook nog afleiding zijn hè, want het blijven geruchten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik spreek voor mijzelf, maar ik vind out-of-the-box-denken wel prettig bij Ajax. Het profiel van Mislintat was duidelijk, en Bodo Glimt staat er goed op in Europa. Het is alleen geen gemakkelijke taak in een mijnenveld.
Het boeit natuurlijk niet zoveel dat spelers elders falen als ze het onder hem maar goed doen en geld opleveren. Zelfde zie je bij Ajax op een hoger niveau.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Maarja, het enige relatief veilige alternatief heet Peter en daar valt ook wel genoeg op aan te merken.
Wat een ordinair wijf. Wel grote tietenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:51 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Die speelt volgend seizoen ook voor Antwerp
Die heeft ze van de dokter denk ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een ordinair wijf. Wel grote tieten
VBL / 020 is een criminele organisatiequote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:51 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Die speelt volgend seizoen ook voor Antwerp
of van iemand anders opquote:
lekker manquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een ordinair wijf. Wel grote tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |