abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209416407
Dat nieuwe thuisshirt :r
Groot fan van User Wotte
pi_209416427
Ik ben vanaf nu groot fan van Sven.
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 6 juni 2023 @ 01:01:41 #228
393053 De_Pel
Is weg.
pi_209416594
Mooi man, hoe clubicoon mokerdomme sjonnie compleet met de grond gelijk wordt gemaakt.

Laten we effe wel wezen, wie had de teringbende wel weer recht weten te trekken na Schreuder? Denk dat zelfs Slot hopeloos was gefaald, die heeft ook een paar maanden nodig.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_209416966
quote:
9s.gif Op maandag 5 juni 2023 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Sjon dacht echt dat die geschikt was voor het hoofdtrainertschap en nu gaat die erachter komen dat verder niemand hem in de voetbalwereld serieus neemt.
Lekker Almere trainen volgend seizoen.
pi_209416971
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:09 schreef TheVulture het volgende:
De kans dat Ziyech nog komt lijkt me überhaupt klein, maar misschien maar goed ook. Als je zo privé tegen Quincy Promes blijft aanschuren door z'n feestjes te bezoeken terwijl er wel hele sterke aanwijzingen zijn dat ie in drugs gehandeld heeft, geeft dat ook wel te denken over je eigen morele grenzen.
Ziyech was altijd al een vrij onsympathieke lul natuurlijk.
pi_209416972
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 01:01 schreef De_Pel het volgende:
Mooi man, hoe clubicoon mokerdomme sjonnie compleet met de grond gelijk wordt gemaakt.

Laten we effe wel wezen, wie had de teringbende wel weer recht weten te trekken na Schreuder? Denk dat zelfs Slot hopeloos was gefaald, die heeft ook een paar maanden nodig.
:')
pi_209417008
Rob Jansen die Dennis Bergkamp noemt als ideale Hoofd Jeugdopleiding en Frank Rijkaard voorzitter RvC, Van Basten technische zaken. Hij is er vroeg aan begonnen @tong80
  dinsdag 6 juni 2023 @ 06:58:56 #233
21467 franske19
Hit the deck!
pi_209417011
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 06:57 schreef Bugno3 het volgende:
Rob Jansen die Dennis Bergkamp noemt als ideale Hoofd Jeugdopleiding en Frank Rijkaard voorzitter RvC, Van Basten technische zaken. Hij is er vroeg aan begonnen @:tong80
Zijn er ook nog zaakwaarnemers die niet volstrekt gestoord zijn?
pi_209417134
Johnny, ga gewoon een paar jaar ervaring opdoen buiten de club en kom dan terug. Nu zou je sowieso beschadigd raken volgend seizoen want je zit midden in een opbouw.
pi_209417201
Sjonny (en zijn manager) moeten niet zo huilen. Welkom in de wereld van topsport.

Daahaag.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:11:15 #236
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_209417611
Definitie van interim zeker vergeten.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 juni 2023 @ 09:13:03 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_209417628
quote:
Rob Jansen die Dennis Bergkamp noemt als ideale Hoofd Jeugdopleiding en Frank Rijkaard voorzitter RvC, Van Basten technische zaken. Hij is er vroeg aan begonnen @:tong80
Beter laat dan nooit. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209417632
quote:
Zitten allemaal in zijn stal toch? _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:16:51 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209417653
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Oh wacht, dus we hebben te maken met een zaakwaarnemer die opkomt voor de belangen van zijn klanten. Bizar zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209417658
Ik had best sympathie voor Heitinga maar dit is gewoon totaal niet handig. Natuurlijk mag ie zich een beetje gepiepeld voelen, maar uiteindelijk is hij er niet in geslaagd om voldoende te leveren als hoofdcoach om alle twijfels weg te nemen. Beetje zelfreflectie is ook niet verkeerd. En ja die toezeggingen dat ie als assistent verder mocht zullen er zijn, maar hoe zou hij het zelf vinden als hij bij een nieuwe club binnen komt en zijn voorganger naast 'm komt te zitten als assistent?
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:17:50 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209417659
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Alleen Bergkamp volgens mij, Van Basten deed het altijd zelf met advocaat en ik meen Rijkaard op een gegeven moment ook op die manier tegen einde spelers carrière.
pi_209417680
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh wacht, dus we hebben te maken met een zaakwaarnemer die opkomt voor de belangen van zijn klanten. Bizar zeg.
Ik snap het allemaal wel van de firma Jansen. Je moet je als club alleen nooit laten gijzelen door een zaakwaarnemer, nog los van de discussie of deze mensen uberhaupt geschikt zijn voor zo'n rol.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:20:57 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209417693
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik snap het allemaal wel van de firma Jansen. Je moet je als club alleen nooit laten gijzelen door een zaakwaarnemer, nog los van de discussie of deze mensen uberhaupt geschikt zijn voor zo'n rol.
Oh zeker, uitspraken van zaakwaarnemers moet je altijd iets achter zoeken natuurlijk. Laat staan van Rob Jansen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:21:00 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209417694
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Een leuk één tweetje van de T met Rob J, beetje Ajax sentiment dna whatever erin en dan hopen dat je mensen meekrijgt, probleem is alleen dat iedereen heeft kunnen zien dat Johnny wat te licht is voor deze baan.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:22:40 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209417712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
Een leuk één tweetje van de T met Rob J, beetje Ajax sentiment dna whatever erin en dan hopen dat je mensen meekrijgt, probleem is alleen dat iedereen heeft kunnen zien dat Johnny wat te licht is voor deze baan.
Eigenlijk hetzelfde als wat Arnesen deed met Dirkie. Daar lagen ook afspraken maar die zijn er om geschonden te worden als het er echt om gaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 juni 2023 @ 09:35:13 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209417797
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Eigenlijk hetzelfde als wat Arnesen deed met Dirkie. Daar lagen ook afspraken maar die zijn er om geschonden te worden als het er echt om gaat.
John heeft z'n kans gehad, niet gegrepen en door, dit hele T gebeuren lijkt me eerder schadelijk voor z'n verdere carriere dan dat het gaat helpen. Welke club gaat nog met zo'n lek in zee?
pi_209417831
Wel heerlijk om straks eens een technisch hart te hebben waarbij de T geen ingangen meer heeft :9
pi_209418041
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Marcel Keizer is dus vrij :)
Kut, daar had ik niet aan gedacht.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 juni 2023 @ 10:15:13 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_209418126
Frank de Boer was de beste keuze geweest

‘’ Met een transferbudget van 9 miljoen gaat elke ploeg uiteindelijk saai voetballen ‘’

Supporters waren erg sceptisch over de komst van Frank de Boer, maar hij was in mijn ogen de beste keuze geweest. Het saaie voetbal is vooral de boventoon van het commentaar. Maar met een budget van 9 miljoen had Ten Hag ook saai voetbal gespeeld. Het spel onder Frank de Boer was de eerste 3 jaar leuk om naar te kijken. Kijk de goal van Schone maar terug tegen Celtic om te zien hoe goed het combinatiespel was. Ook de winst op Manchester City en Barcelona bewezen een mooie progressie in het voetbal onder Frank de Boer. En ook de wedstrijd Ajax tegen PSV in 2012 staat mij nog goed bij, Ajax was dominant en PSV snakte 90 minuten naar lucht in de Arena. Alleen de laatste 2 jaar werd het spel steeds saaier, maar dat komt meer door kwaliteit dan door de visie van de trainer. En fans onthouden helaas altijd je laatste wedstrijd.

Frank de Boer moest Van der wiel, Eriksen, Suarez, Vertonghen, Alderweireld, Demy de Zeeuw, Stekelenburg, Siem de jong, Anita en Blind verkopen. De eerste 3 jaar wist de oefenmeester het nog op te lossen met eigen jeugdspelers. Maar toen er een selectie stond met Ebecilio, Ozbiliz, Van der Hoorn, Sinkgraven, De Sa, Sivkovic en Duarte wist je dat machine ging haperen.

En voor degene die altijd eindeloos blijven roepen dat de tegenstander zo slecht was? Psv had een top selectie jarenlang met spelers als Strootman, Depay, Wijnaldum, Lens, Van bommel en Toivonen.
Hij nam een Ajax over dat in de rode cijfers stond. Jong Ajax was gevuld met misaankopen van vorige beleidsbepalers. Ajax speelde op de counter in een verkapte 442 systeem. De club was totaal in de afgrond. En hij maakte Ajax weer Ajax. De grote kracht van Frank de Boer was jeugd doorschuiven en de rust bewaren in een slangenkuil, iets wat Ajax nu nodig heeft. Peter Bozs, Keizer en Zelfs ten Hag in zijn eerste jaar wisten ook met dat budget geen kampioen te worden, en daarom gunde ik Frank de boer een nieuwe kans met een sterke selectie.

Voetbalvisie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 juni 2023 @ 10:20:17 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209418159
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:15 schreef tong80 het volgende:
Frank de Boer was de beste keuze geweest

‘’ Met een transferbudget van 9 miljoen gaat elke ploeg uiteindelijk saai voetballen ‘’

Supporters waren erg sceptisch over de komst van Frank de Boer, maar hij was in mijn ogen de beste keuze geweest. Het saaie voetbal is vooral de boventoon van het commentaar. Maar met een budget van 9 miljoen had Ten Hag ook saai voetbal gespeeld. Het spel onder Frank de Boer was de eerste 3 jaar leuk om naar te kijken. Kijk de goal van Schone maar terug tegen Celtic om te zien hoe goed het combinatiespel was. Ook de winst op Manchester City en Barcelona bewezen een mooie progressie in het voetbal onder Frank de Boer. En ook de wedstrijd Ajax tegen PSV in 2012 staat mij nog goed bij, Ajax was dominant en PSV snakte 90 minuten naar lucht in de Arena. Alleen de laatste 2 jaar werd het spel steeds saaier, maar dat komt meer door kwaliteit dan door de visie van de trainer. En fans onthouden helaas altijd je laatste wedstrijd.

Frank de Boer moest Van der wiel, Eriksen, Suarez, Vertonghen, Alderweireld, Demy de Zeeuw, Stekelenburg, Siem de jong, Anita en Blind verkopen. De eerste 3 jaar wist de oefenmeester het nog op te lossen met eigen jeugdspelers. Maar toen er een selectie stond met Ebecilio, Ozbiliz, Van der Hoorn, Sinkgraven, De Sa, Sivkovic en Duarte wist je dat machine ging haperen.

En voor degene die altijd eindeloos blijven roepen dat de tegenstander zo slecht was? Psv had een top selectie jarenlang met spelers als Strootman, Depay, Wijnaldum, Lens, Van bommel en Toivonen.
Hij nam een Ajax over dat in de rode cijfers stond. Jong Ajax was gevuld met misaankopen van vorige beleidsbepalers. Ajax speelde op de counter in een verkapte 442 systeem. De club was totaal in de afgrond. En hij maakte Ajax weer Ajax. De grote kracht van Frank de Boer was jeugd doorschuiven en de rust bewaren in een slangenkuil, iets wat Ajax nu nodig heeft. Peter Bozs, Keizer en Zelfs ten Hag in zijn eerste jaar wisten ook met dat budget geen kampioen te worden, en daarom gunde ik Frank de boer een nieuwe kans met een sterke selectie.

Voetbalvisie.

Van welke debiel komt deze bagger?
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')