Idd, het viel me ook op dat Isaac in de aflevering van gisteren werd neergezet als iemand die alleen met het spel en zichzelf bezig is. Vandaag weer een andere kant van hem gezien, lekker praatje maken, sociaal doen met Sasha en Mirthe en zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:45 schreef freaky40 het volgende:
Die vreselijke Bern en Sasha komen wel over als twee meesterschakers, goede en manipulatieve montage want in het echt valt dit allemaal wel mee. Geniet er nog maar van zolang het kan jullie beiden😈
Dat is geen andere kant. Dat is de strategische kant en daarmee nog steeds bezig met zichzelf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:01 schreef Harveo het volgende:
[..]
Idd, het viel me ook op dat Isaac in de aflevering van gisteren werd neergezet als iemand die alleen met het spel en zichzelf bezig is. Vandaag weer een andere kant van hem gezien, lekker praatje maken, sociaal doen met Sasha en Mirthe en zo.
Trouwens wel leuk afscheidsfilmpje van Bern
Je lijkt wel net zo naïef als Mirthequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:01 schreef Harveo het volgende:
[..]
Idd, het viel me ook op dat Isaac in de aflevering van gisteren werd neergezet als iemand die alleen met het spel en zichzelf bezig is. Vandaag weer een andere kant van hem gezien, lekker praatje maken, sociaal doen met Sasha en Mirthe en zo.
🤣quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Je lijkt wel net zo naïef als Mirthe
Nadat dat duidelijk was dat er niet meer gestemd ging worden en dat de strijd gewoon open zou zijn had de act van Isaac ook geen nut meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:01 schreef Harveo het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een van de enige die heel blij was weer naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:18 schreef rubbereend het volgende:
Jammer wat Wendy eruit ging, ze was mijn favoriet maar mooi hoe blij ze was weer naar huis te gaan
de spanning van de laatste weken/maanden viel ook ineens weg. Ze heeft echt wel veel last gehad van dat gedoe met heks Babette en voor het hele tactische steekspel is ze ook niet gemaaktquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een van de enige die heel blij was weer naar huis te gaan.
Mooi voor je, lekker voor jezelf houden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:36 schreef Cirilico het volgende:
Ik weet de winnaar al. De hele aflevering staat op Videoland en ik kon zó vooruitspoelen naar het eind. 🤣
Als ik van plan geweest was het te delen had jij het al geweten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi voor je, lekker voor jezelf houden.
Ja dat snapte ik ook al niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:36 schreef Pino112 het volgende:
Mirthe moet per se kijken wat de rest doet?
Niet het terugkijken waard dus?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef Ronzz het volgende:
Saaie bedoeling met zo weinig bezoekers. Had wel meer oud deelnemers verwacht ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |