Het zij een stunt zijn als iemand uit groepje Erik/Sasha etc de eliminatie wint en Isaac naar huis stuurt. Maar ik denk dat Isaac wel 1 van de finalisten zal zijn.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Samen met Babette de grootste schijnheil. Het verschil is dat hij dat op bedachtzame en strategische wijze doet. Geniepig.
quote:Op zondag 23 juli 2023 18:50 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Het zij een stunt zijn als iemand uit groepje Erik/Sasha etc de eliminatie wint en Isaac naar huis stuurt. Maar ik denk dat Isaac wel 1 van de finalisten zal zijn.
je moet nu als je een proef wint en iemand die een echte concurrent is wegsturen. Net zoals ze allang tactisch stelletjes uit elkaar hadden moeten halen. Bern zonder Sasha zal bijvoorbeeld veel minder sterk zijn.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:50 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Het zij een stunt zijn als iemand uit groepje Erik/Sasha etc de eliminatie wint en Isaac naar huis stuurt. Maar ik denk dat Isaac wel 1 van de finalisten zal zijn.
Later zei ze het wel te weten. Dat mens wil gewoon telkens weer de aandacht met haar domme gegiegel.quote:
Gisteren was van de loopband er op, ik dacht ook dat die deze week was geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Later zei ze het wel te weten. Dat mens wil gewoon telkens weer de aandacht met haar domme gegiegel.![]()
De tv-uitzendingen zijn nu aardig bij en er zit geen week meer tussen.
ja dat was me een partij potsierlijk. Maar vooral frustratie denk ik. In deze fase van het spel ga je de zwaksten eruit werken als de opdracht zich daarvoor leent, niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:26 schreef Astro_boy het volgende:
Isaac: “Op save spelen. Gooi de zwakste maar voor de wolven *kijkt boos*
Ook Isaac: Altijd op save spelen, waaronder nu op Wendy stemmen ipv een van de sterke spelers van het andere groepje dat geen vrijstelling had. Waarom stem je dan niet op Bern of Jasper, Isaac?
Haha,daarom ook 'over het algemeen'.quote:
Denk dat ze om die reden geen solosl's meer doen. Sterke spelers worden niet op de stip gezet zo.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:50 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:46 schreef Astro_boy het volgende:
Babette: “Ik hou niet van de Middeleeuwen. Dat is geweest.” Camera zoomt in op de tarotkaarten.
Babette: “Ik hou niet van verkleden”
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Ach ja, Isaac is vanaf begin af aan schijnheilig en meet met twee maten. Die kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:26 schreef Astro_boy het volgende:
Isaac: “Op save spelen. Gooi de zwakste maar voor de wolven *kijkt boos*
Ook Isaac: Altijd op save spelen, waaronder nu op Wendy stemmen ipv een van de sterke spelers van het andere groepje dat geen vrijstelling had. Waarom stem je dan niet op Bern of Jasper, Isaac?
Marciano is ook wel een fuifnummer hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Haha,daarom ook 'over het algemeen'.Zijn communicatie met vrouwen/liefde is vaak stront. Sowieso is ie wat aan de seksistische en bezitterige kant. Maar voor de rest vind ik m top.
Ik verander nu wel mn nummer 1 naar Wendy.
[..]
Denk dat ze om die reden geen solosl's meer doen. Sterke spelers worden niet op de stip gezet zo.
Ik ben niet meer voor Marciano hoor. Hij had mij een te groot aandeel in het Babette vs Wendy gebeuren. En nu probeerde 'ie de kampen op te breken omdat 'ie weet dat zijn kamp in de minderheid is. En eigenlijk is z'n vrouwonvriendelijke gedrag erger dan ik dacht.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
A.U.B. geen Marciano, die verdient het niet om te winnen.
Ik kijk het zeker nog! Vind Isaac echt een walgelijke vent geworden. Ben bijna geneigd om niet meer te kijken vanwege hem.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:40 schreef Cirilico het volgende:
Kijkt iemand de uitzendingen nog? 🤣
Immi eruit.
Jammer dat ze niet lieten zien hoe hij zich als een arrogante klootzak gedroeg nadat Jasper weg moest en dus geheel verdiend vertrokken is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |