Een uur vullen gaat echt ook niet lukken. Er gebeurd helemaal niets noppes nada daarquote:Op zondag 9 juli 2023 23:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Best knap, wel 4 hele minuten extra per uitzending sinds het een uur duurt. Ze hebben er gewoon een extra reclameblok ingegooid.
Doe maar Jasper dan. Mirthe heeft iets achterbaks in zich. Ze liegt of ontkent alles. Stemt wat haar imago het beste uitkomt. En ze is onbeschoft. Dingen als opzichtig met haar neus ruiken enzo.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:15 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Kantelpunt is, denk ik, de eliminatieproef tussen Esther en Immahuppelepup geweest. Wanneer Esther gewonnen had was het denk ik anders gelopen. De hele kliek rond Isaac had het dan moeilijk gekregen.
Mijn hoop voor de eindzege: Jasper, Mirthe. Erik gun ik het ook wel.
ze zullen het gehannes wel gezien hebben en gedacht, dat is een leuke onderbreking van het gemekker van Babettequote:Op zondag 16 juli 2023 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat een toneelstukje tussen JW en Eunice. Heb dat nog niet eerder gezien zo, zo'n vertrek. Nog even TV gemaakt met zijn 2en.
Ze bracht wel wat leven in het programma. Uniek mens.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:28 schreef Deisyy het volgende:
De compilatie van Eunice vind ik toch wel heel leuk hoor
Zeker, vind ik ook, ze was trouw aan haar doelen en vond het leuk om nieuwe dingen te proberen, leuk om te zien.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:21 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ze bracht wel wat leven in het programma. Uniek mens.
Ken je mij nu?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:40 schreef Ronzz het volgende:
Tegenwoordig ben ik team Marciano. De rest is gewoon niet leuk, huilies, saai, of achterbaks.
Jasper mag tweede worden.
ow ik kijk niet meer sinds Jeffrey eruit is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben team Isaac. Als een echte commando recht op zijn doel af.
A.U.B. geen Marciano, die verdient het niet om te winnen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Doe maar Jasper dan. Mirthe heeft iets achterbaks in zich. Ze liegt of ontkent alles. Stemt wat haar imago het beste uitkomt. En ze is onbeschoft. Dingen als opzichtig met haar neus ruiken enzo.
Erik is ook vervelend geworden. Zoekt onnodig ruzie soms. En ik vind het hartstikke onsmakelijk en ongemanierd hoe hij eet. Plus hij vreet hartstikke veel, waarbij 'ie vooral aan zichzelf denkt.
Ik ben team Wendy, Marciano of Jasper. Ik heb er inmiddels ook geen problemen mee als Sasha wint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |