quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan zou het EHJVJL heten![]()
Stuk minder spannend idd
Bern is constant met het spel bezig. Kun je ook zien hoe hij reageert als een spel niet goed gaat bij hem. Bern gaat voor de eventuele winst en daarom tolereert hij haar. Denk ik.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat Jeff bedoeld over Bern, het is een zepenzaadje, conflict vermijdend. Soms moet je ff boos worden of ruzie maken, Sasha lokt hem uit, maar hij blijft politiek correct en netjes. Krijg er de kriebels van, wil hem wel toeschreeuwen, ga eens uit je dak, wordt boos, laat je niet zo behandelen
kan me voorstellen. Ik hoop voor Wendy dat ze meer met anderen, zoals jeff gaat optrekken en dat zij doorkrijgt hoe Zoe en Babet over haar lullen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:35 schreef Monique___ het volgende:
wendie is erik sowieso zat met zijn regels dingen zegt ze
Maar dan weet je toch dat je jezelf op nationale tv gigantisch voor lul zet, neem ik aanquote:Op donderdag 1 juni 2023 01:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Bern is constant met het spel bezig. Kun je ook zien hoe hij reageert als een spel niet goed gaat bij hem. Bern gaat voor de eventuele winst en daarom tolereert hij haar. Denk ik.
Jeff zit nog ff te relaxen, ik ook nog ffquote:Op donderdag 1 juni 2023 01:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik breng gewoon heel de COS naar bed. Wie nog?
Ik dus ook. Jeff is gewoon erg oké.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zit nog ff te relaxen, ik ook nog ff
Het wordt voor iedereen zwaarder, dat hoorde je Janet vanmiddag ook zeggen in haar pitch voor manager. Iedereen verlangt naar thuis. Jeff zal natuurlijk graag van Kim willen weten hoe het met haar is, hoe ze alles heeft beleefd. Wel raar dat Marciano en Martin wel info kregen over KimW en Mexx en Jeff helemaal nietsquote:Op donderdag 1 juni 2023 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hij mist Kim behoorlijk dus wordt een zware laatste maanden voor hem. Maar gaat hij doen.
Dan maar rustig afwachten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 03:04 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Erik moet eerst de zoemer solderen, is kaput
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |