Ik begin er een beetje verdrietig van te worden hoe sommigen omgaan met Wendy en dan zie ik vanmiddag dat ze urenlang het haar van Zoë mooi aan het maken is. Nou mijn tere zieltje trekt dat dus slecht.quote:

Niet gehoord, wat zei hij dan? Roddelen over wie?quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:06 schreef Monique___ het volgende:
heb ima nog nooit zoveel horen praten als nu hij loopt te klagen/ roddelen

ik snap daar ook niks vanquote:Op donderdag 1 juni 2023 01:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik begin er een beetje verdrietig van te worden hoe sommigen omgaan met Wendy en dan zie ik vanmiddag dat ze urenlang het haar van Zoë mooi aan het maken is. Nou mijn tere zieltje trekt dat dus slecht.

Ja dat is ook sneu voor Wendie. Vraag me af of ze het helemaal niet doorheeft dat dit gebeurd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik begin er een beetje verdrietig van te worden hoe sommigen omgaan met Wendy en dan zie ik vanmiddag dat ze urenlang het haar van Zoë mooi aan het maken is. Nou mijn tere zieltje trekt dat dus slecht.

Moet even graven, weet al niet meer over wie hij het had.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet gehoord, wat zei hij dan? Roddelen over wie?

Een jaar is ook te lang, merk je aan alles, de bewoners zitten hun tijd uit, hier wordt het ook steeds stiller en saaierquote:Op donderdag 1 juni 2023 01:20 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff en Wendy zijn nog aan het praten, geen idee waarom ze nog wakker zijn? Rest slaapt volgens mij
Jeff zegt dat het programma ook best een half jaar had kunnen duren, nu is het wachten wachten..

Dan is de kracht weg, een half jaar is natuurlijk niet echt aansprekend en spannend in TV land. Dat verkoopt niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:20 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff en Wendy zijn nog aan het praten, geen idee waarom ze nog wakker zijn? Rest slaapt volgens mij
Jeff zegt dat het programma ook best een half jaar had kunnen duren, nu is het wachten wachten..

Nee maar dit zoals het nu gaat is het ook niet spannend meer.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is de kracht weg, een half jaar is natuurlijk niet echt aansprekend en spannend in TV land

Dan zou het EHJVJL hetenquote:Op donderdag 1 juni 2023 01:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is de kracht weg, een half jaar is natuurlijk niet echt aansprekend en spannend in TV land. Dat verkoopt niet.

De opdrachten worden wel steeds beter dus ik denk dat ze alles opgespaard hebben voor de laatste maanden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee maar dit zoals het nu gaat is het ook niet spannend meer.

Ja het is ook een slap figuur ,die bern.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:23 schreef Judiwi het volgende:
Jeffrey heeft groot gelijk over Bern. Echt een slap figuur.

Echt een miscasting gebleken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja het is ook een slap figuur ,die bern.

Blijf van mening dat als Bern weg is Sasha op bloeit maar we zijn nu zo ver dat dit ook niet meer veel uit gaat maken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar ook dat hij de schaduw van sas is , werkt niet in zijn voordeel..

Ik begrijp precies wat Jeff bedoeld over Bern, het is een zepenzaadje, conflict vermijdend. Soms moet je ff boos worden of ruzie maken, Sasha lokt hem uit, maar hij blijft politiek correct en netjes. Krijg er de kriebels van, wil hem wel toeschreeuwen, ga eens uit je dak, wordt boos, laat je niet zo behandelenquote:Op donderdag 1 juni 2023 01:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja het is ook een slap figuur ,die bern.

Ik weet niet of sas dan opbloeit. Denk dat ze wel samen in een ietwat ongezonde bubbel zitten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijf van mening dat als Bern weg is Sasha op bloeit maar we zijn nu zo ver dat dit ook niet meer veel uit gaat maken.

mssn met Jasper, maar wie moet ze dan voor haar karretje spannen voor haar kruikje en theetjequote:Op donderdag 1 juni 2023 01:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet niet of sas dan opbloeit. Denk dat ze wel samen in een ietwat ongezonde bubbel zitten.

het is een flatliner qua emotiesquote:Op donderdag 1 juni 2023 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat Jeff bedoeld over Bern, het is een zepenzaadje, conflict vermijdend. Soms moet je ff boos worden of ruzie maken, Sasha lokt hem uit, maar hij blijft politiek correct en netjes. Krijg er de kriebels van, wil hem wel toeschreeuwen, ga eens uit je dak, wordt boos, laat je niet zo behandelen

ja dan gaat ze zich wellicht op hem richten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn met Jasper, maar wie moet ze dan voor haar karretje spannen voor haar kruikje en theetje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |