Heeft ze de bom al ontmanteld?quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Babette: ik moet denken aan mijn praktijk!!
Gaat Marciano niet vertellenquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
Bern had graag wat meer info over de poolparty van maricano
Jammer van dat net boven die tuin anders kan ze zo wegvliegenquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]thema maagdelijk wit
komen nog vleugels bij...
Als die slim is shag en hulzen !! Want Babette gaat stoppen met roken.quote:Op woensdag 31 mei 2023 16:29 schreef pingu66 het volgende:
Wat was Jeff nou allemaal aan het verstoppen?
Babet en Marciano hebben gister al in de kast van Jeff gezeten om hulzen te pakken, tabak volgens mij nietquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als die slim is shag en hulzen !! Want Babette gaat stoppen met roken.
Gaat Marciano niet vertellenquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
Bern had graag wat meer info over de poolparty van maricano
Die vervangt ze straks voor cafeïne tablettenquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
In het openbaar denk ikquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat flauw zeg ! Babette is toch zo rijk ? Dan kan ze zelf hulzen kopen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 16:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet en Marciano hebben gister al in de kast van Jeff gezeten om hulzen te pakken, tabak volgens mij niet
Die is echt niet wijs !quote:Op woensdag 31 mei 2023 16:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die vervangt ze straks voor cafeïne tabletten
Dievenquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet en Marciano hebben gister al in de kast van Jeff gezeten om hulzen te pakken, tabak volgens mij niet
Allways?quote:Op woensdag 31 mei 2023 16:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]thema maagdelijk wit
komen nog vleugels bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |