Zou het echt niet weten, hij is over het algemeen nog helemaal niet veel gebruikt ook door het mindere weer de afgelopen weken.quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe vaak heeft JW eigenlijk in 'zijn zwembad' gelegen vraag ik me ineens af?
Wat zijn die verschijnselen dan?quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik eet misschien wat meer dan een ander, maar is ook groter
Verder heeft hij totaal geen verschijnselen of symptomen die bij een lintworm horen.
Volgens mij 1 keer toen die warmte pomp het water verwarmde.quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
Die was kapot hoorde ik Erik een tijdje terug zeggenquote:Op woensdag 31 mei 2023 15:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij 1 keer toen die warmte pomp het water verwarmde.
Waarom is de warmte pomp er niet meer?
Was toch al een raar voorstel van hem die het liefst geen cent van de pot wilde gebruiken.quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
Een op zonne-energie kopenquote:Op woensdag 31 mei 2023 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was kapot hoorde ik Erik een tijdje terug zeggen
die ze nog niet heeftquote:Op woensdag 31 mei 2023 15:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Babette: ik moet denken aan mijn praktijk!!
Roddel praktijkquote:Op woensdag 31 mei 2023 15:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Babette: ik moet denken aan mijn praktijk!!
Waar ze morgen pas allemaal over gaan stemmen of gaat het sowieso door ook als ze geen 450 euro krijgen waarvan maar 250 voor de poolparty is.. en de rest voor kledingquote:Op woensdag 31 mei 2023 15:42 schreef pingu66 het volgende:
Dus tiano besteld poolpartykleding voor Zoë en Babbel.
Als je op die site van Hunted kijkt dan staat er dat ze kapster en horecabediende isquote:Op woensdag 31 mei 2023 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
haha Babet maakt zich nu zorgen wat mensen zien als ze haar naam intikken bij Google![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:50 schreef Kakadylo het volgende:
Maar ondertussen dus hele verhalen over Isaac dat ze twijfels heeft of ie überhaupt wel een vrouw en kinderen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |