Met permissie, en of! Hoewel dit boek leest als een hallucinant misverstand, maar dat is juist de bedoeling.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:10 schreef Gellius het volgende:
Maakt-ie ook van die taalfouten die niet geven, want je snapt zo wel wat er bedoeld wordt, toch?

Ik heb het al uit! Peter Kien ligt in de as. Nu ben ik begonnen aan het derde deel van Canetti’s autobiografie. De eerste twee delen hebben me ertoe aangezet om dat verschrikkelijke boek te lezen. Maar met pijnlijk plezier, heur!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:39 schreef Gellius het volgende:
Wat vreselijk, Ringo. Leg maar weer gauw weg, zoals IR en ik je voorgegaan zijn.

Fischerle, de schaakkampioen. Ik vond dat wel een mooi JAM-personage.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb even de samenvatting gelezen.
Ben je al bij de dwerg, Ringo?

Ach ach Gellius, in de provincie niets dan rampspoed.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef Gellius het volgende:
Ik ben toch ook wel benieuwd hoe de blauw-zilveren koning geland is - in de provincie. Op het risico af dat dit TTK-topic daadwerkelijk om literatuur gaat draaien.

quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ach Gellius, in de provincie niets dan rampspoed.
De krulhond loopt op haar laatste benen. De blauw-zilveren koning zal moeten wachten tot de tranen gedroogd zijn.

Ach.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:18 schreef sigme het volgende:
De krulhond loopt op haar laatste benen. De blauw-zilveren koning zal moeten wachten tot de tranen gedroogd zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |