Nou, nou. Doe je rustig aan, m'n jong?quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:19 schreef Ringo het volgende:
Ik ben totaal verliefd op de presentatrice.
Een heel youtubekanaal met filmpjes van de vrouw met de mooiste neus van Nederlandquote:
Ik heb dat in de afgelopen twee jaar twee keer meegemaakt, maar gelukkig was dat allemaal remote, dus heb ik ze nooit in levende lijve hoeven te ontmoeten.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:20 schreef Gellius het volgende:
Faciliteren jullie wel eens op het werk een snuffelstage van de een of andere puisterige puber die dan via-via aan je wordt opgedrongen?
De Anton Wachter-serie.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:43 schreef Gellius het volgende:
Met Sint Sebastiaan, natuurlijk. Ik ben inmiddels via Surrogaten voor Murk Tuinstra bij Ina Damman aangeland.
Een ster op Hebban. Want: niet woke.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had er twee jaar geleden eentje uit een ruilboekenkast gevist maar ben niet begeistert geraakt.. Het was iets met een dokter op de wallen.
Met permissie, en of! Hoewel dit boek leest als een hallucinant misverstand, maar dat is juist de bedoeling.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:10 schreef Gellius het volgende:
Maakt-ie ook van die taalfouten die niet geven, want je snapt zo wel wat er bedoeld wordt, toch?
Ik heb het al uit! Peter Kien ligt in de as. Nu ben ik begonnen aan het derde deel van Canetti’s autobiografie. De eerste twee delen hebben me ertoe aangezet om dat verschrikkelijke boek te lezen. Maar met pijnlijk plezier, heur!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:39 schreef Gellius het volgende:
Wat vreselijk, Ringo. Leg maar weer gauw weg, zoals IR en ik je voorgegaan zijn.
Fischerle, de schaakkampioen. Ik vond dat wel een mooi JAM-personage.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb even de samenvatting gelezen.
Ben je al bij de dwerg, Ringo?
Ach ach Gellius, in de provincie niets dan rampspoed.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef Gellius het volgende:
Ik ben toch ook wel benieuwd hoe de blauw-zilveren koning geland is - in de provincie. Op het risico af dat dit TTK-topic daadwerkelijk om literatuur gaat draaien.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ach Gellius, in de provincie niets dan rampspoed.
De krulhond loopt op haar laatste benen. De blauw-zilveren koning zal moeten wachten tot de tranen gedroogd zijn.
Ach.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:18 schreef sigme het volgende:
De krulhond loopt op haar laatste benen. De blauw-zilveren koning zal moeten wachten tot de tranen gedroogd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |