Ben jij een gierzwaluw?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:51 schreef Gellius het volgende:
Nee, we gaan morgen Liene. Niet zo ongeduldig altijd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snel het verschil zie tussen een boerenzwaluw en een gierzwaluw, dus ik weet niet of, en hoeveel ik er gezien hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er toch wel een paar gezien
Gewoon doen alsof je elk moment kunt bezwijken van de dorst, dan komen de gierzwaluwen vanzelf boven je hoofd cirkelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snel het verschil zie tussen een boerenzwaluw en een gierzwaluw, dus ik weet niet of, en hoeveel ik er gezien heb
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je elk moment kunt bezwijken van de dorst, dan komen de gierzwaluwen vanzelf boven je hoofd cirkelen.
Gierzwaluwen hebben een donkere onderkantquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snel het verschil zie tussen een boerenzwaluw en een gierzwaluw, dus ik weet niet of, en hoeveel ik er gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |