quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Zoe prima hebt samengevat.
Wie moet dan die nepplukken erin vlechten bij Zoe, die blijven echt geen 3 maand meer zittenquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:34 schreef pingu66 het volgende:
Zoë heeft veel meer contact de groep dan Wendy en Wendy kan niks volgens Zoë.
Een ding is zeker, Zoe is of enorm jaloers op Wendy en/of is bang voor haar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En volgens Zoe is Wendy niet sterk
quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie moet dan die nepplukken erin vlechten bij Zoe, die blijven echt geen 3 maand meer zitten
Zo ver denkt Zoë echt niet, er is er maar 1 die belangrijk is daar en dat is ze zelfquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie moet dan die nepplukken erin vlechten bij Zoe, die blijven echt geen 3 maand meer zitten
Ik heb beeldquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn kan Erik dat doen met de soldeerbout
Ik hoop het zo en dat ze echt geen bescherming krijgt van bovenafquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom zei ze net tegen sasha dat ze wil dat Wendy dat nu doet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Wendy voet bij stuk houdtquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Daarom zei ze net tegen sasha dat ze wil dat Wendy dat nu doet.
Wendy wilde dat volgende week doen als zoe meer tijd heeft maar zoe wil t nu.
De ene keer is het een spel en dan weer niet...quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig is Sas nooit gemeen. Meid het is een spel, dan moet je hem er uit spelen, maar niet zielig gaan zitten klagen
dat wordt lekker, jammiequote:Op woensdag 31 mei 2023 13:39 schreef Ebinas het volgende:
En ook nog wat salade voor Erik, maar dat is wel heel weinig
Hij gooit het bij zijn soep
Wat erg!!quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:37 schreef Ebinas het volgende:
Erik heeft geen lunch gehad, is niet geroepen.
Komt nu alsnog eten
Dan denkt zij dat maar...eerder wens, vader gedachten...quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:33 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha denkt echt dat er deze week nog eliminatie komt, Zoë gaat er vanuit dat ze dan 'gewoon meedoet'......
quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is ook wel lullig dat niemand hem roept.quote:
Groentensoepquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:39 schreef Ebinas het volgende:
En ook nog wat salade voor Erik, maar dat is wel heel weinig
Hij gooit het bij zijn soep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |