Ik weet natuurlijk niet wat ze daar achter bespreekt maar kan me het fakking voorstellenquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig is Sas nooit gemeen. Meid het is een spel, dan moet je hem er uit spelen, maar niet zielig gaan zitten klagen
Dat is nog sneakier.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat ze daar achter bespreekt maar kan me het fakking voorstellen
Dat ze dat zegt. Bern heeft ook wel eens gezegd dat hij tegen achter heeft gezegd dat wat Jeff doet pest gedrag is. Bern verhult zijn pestgedrag in een conference/ komedieshow
Ze heeft paniek in haar ogen als ze over de eliminatie praat/smoestquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:28 schreef juul. het volgende:
Zoë boeit het niets als ze naar huis moet, ik heb haar nog nooit zo bedrukt zien kijken
Na haar gesprek met Sasha vanmorgen wist ze niet hoe snel ze het tegen Babette moest vertellen...... maar ja... aan wiens kant staat Babette dan?quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:29 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap nu echt niet meer waar Zoë nu staat in het spel
Waar ze altijd heeft gestaan, tussen iedereen in en met iedereen mee liften.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:29 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk nergens.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:29 schreef pingu66 het volgende:
Ik kan haar ogen amper zien door de zonneschermenquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft paniek in haar ogen als ze over de eliminatie praat/smoest
Het blijft er vreselijk uitzienquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan haar ogen amper zien door de zonneschermen
En volgens Zoe is Wendy niet sterkquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:32 schreef Ebinas het volgende:
Zoe heeft echt een klik met iedereen daar.
Wendy niet
Ik begrijp het zo dat als Morrie manager wordt, Zoe op het lijstje zou staan omdat Morrie dan immuun isquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:27 schreef xsaskiax het volgende:
Wel apart, Zoë heeft het nu expliciet over eliminatie en Janet..... Sasha zegt niet dat zij het vanmorgen over de managersverkiezing had en laat het zo.
Zoë weer hele verhalen, Sasha maakt hm hm geluiden
Ik denk dat je Zoe prima hebt samengevat.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:32 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë lult met iedereen mee, probeert zelf buiten schot te blijven door ook de (negatieve) aandacht op anderen te vestigen...... ze rent van hot naar haar (figuurlijk natuurlijk, anders wordt ze moe), praat heel 'interessant' met alle groepjes (doet ze al vanaf het begin) en het lijkt nog steeds of ze het niet in de gaten hebben...(moeilijk te geloven, ze zien haar toch praten, behalve de laatste maand dat ze in het kantoor roddelt)
Make my dayquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:33 schreef Ebinas het volgende:
Sas denkt nog steeds dat er 2 eli's komen
En dat Zoe gewoon meedoet denk Zoe
🤞quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:33 schreef Ebinas het volgende:
Sas denkt nog steeds dat er 2 eli's komen
En dat Zoe gewoon meedoet denk Zoe
Vals wichtquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:34 schreef pingu66 het volgende:
Zoë heeft veel meer contact de groep dan Wendy en Wendy kan niks volgens Zoë.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |