Dit is niet zuur.quote:
In ieder geval maakt zij tenminste grapjesquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:46 schreef FreshFruit het volgende:
Monique is top.Ik pak jouw grapjes ook.
Ik weet ik weet.. hij heeft zijn geheel eigen stijl met wat ik al zei veel homages en diepgang dan je op het eerste gezicht zou denken.. dan moet je al in de film duiken om het volledig te 'zien' / begrijpen.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan krijg je bijna een sticker in je schriftje
En jij niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:47 schreef devzero het volgende:
[..]
In ieder geval maakt zij tenminste grapjes
heee fresh maakt leuke grapjesquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:47 schreef devzero het volgende:
[..]
In ieder geval maakt zij tenminste grapjes
Ga lekker slipen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:48 schreef devzero het volgende:
[..]
We zij niet allemaal zo grappig als monique
Nahquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heee fresh maakt leuke grapjes
en vooruit jij ook
Morguh Dev,quote:
`je weet dat je aardig en leuk bentquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je mijn harem maar waarschuwen dat ik niet zo leuk ben
Stop eens met deze onzinnige praat en DTS verwijzingen, dit is 40+.quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dev zijn vriendin is wakker in DTS en gaan nu in bespreking.
Goedemorgen MOD.Lekker geslapen?quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stop eens met deze onzinnige praat en DTS verwijzingen, dit is 40+.
Ja. ... somsquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
`je weet dat je aardig en leuk bent
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het over niemand in het bijzonder, maar het bolken en ander DTS gedoe kan hier achterwege gelaten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |