Ik was het vraagteken vergeten... daarna gelijk er achter gezet maar ik was te laat of jij te vroeg..quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja...zet dat er dan bij..dat je dat denkt.
Zo komen de praatjes in de wereld Cos.
Heerlijke groepsjasquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:40 schreef Monique___ het volgende:
Jeff geniet buiten van zijn koffie en het zonnetje in de heerlijke groepsjas![]()
[ afbeelding ]
Erik moet er maar een keer een tijdje in lopen. Dan doet daarna niemand hem meer aan.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey zit inderdaad buiten. Genieten van de mooie dag.
Dus niet zijn bed weer ingedoken
Wat hij kan doen met het geld dat overblijft na de belastingen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:43 schreef Monique___ het volgende:
Vermoed dat hij zo bedenkelijk kijkt omdat hij zich afvraagt wat hij met die 8 ton allemaal kan gaan doen..
keuzes keuzes..
Ja dat is wel heel zonde dat er zoooveel meteen weg is al.quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat hij kan doen met het geld dat overblijft na de belastingen.
of mislooptquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is dan ook een hoop geld wat hij straks verdient
Ik gun het Jeff ook maar er zijn er meer die ik het gun...quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is dan ook een hoop geld wat hij straks verdient
Zijn er meer die ik het daar niet gun dan wel gunquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik gun het Jeff ook maar er zijn er meer die ik het gun...
Mijn lijstje is ook niet lang..quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zijn er meer die ik het daar niet gun dan wel gun
daar is zijn ego te groot voor om zelf op te stappenquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:03 schreef Frummelie het volgende:
Ik word er naar van als ik Jeff zo zie zitten... ga toch lekker naar je Kimmie vent...
kan toch, die doen het misschien ook zo thuis. Net zoals mensen hier dingen vies vinden omdat ze het zelf anders doen en zich druk maken om gele doekjes, vingers likken enz Dan kun je nog schrikken als je zelf een keerquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:56 schreef humpty het volgende:
Net nog even de filmpjes gezien waar Sacha aan het frituren is
het vet vliegt in het rond en dan zijn er nog die zeggen
ik zie er niets raars aan
vond het nogal meevallen , bern weet goed genoeg hoe sas kan reagerenquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:06 schreef humpty het volgende:
Zou Bern ook iets van een beperking hebben ? niet negatief bedoeld overigens
Maar zoals Sacha gisteren weer tegen hem deed in de keuken....zo denigrerend
en met dat chagrijnig hoofd er bij en maar commanderen.
Ik snap Jeff wel... het is een hoop geld..quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
daar is zijn ego te groot voor om zelf op te stappen
Bern wil naar de finale, en vermijd confrontaties.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:06 schreef humpty het volgende:
Zou Bern ook iets van een beperking hebben ? niet negatief bedoeld overigens
Maar zoals Sacha gisteren weer tegen hem deed in de keuken....zo denigrerend
en met dat chagrijnig hoofd er bij en maar commanderen.
dat het niet proper is achtergelaten ok , maar je kan hete frituurpan moeilijk schoonmaken . jef zou het hun in gezicht erover kunnen aanspreken ipv weer een heel drama van te gaan makenquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:56 schreef humpty het volgende:
Net nog even de filmpjes gezien waar Sacha aan het frituren is
het vet vliegt in het rond en dan zijn er nog die zeggen
ik zie er niets raars aan
Ik zie helemaal geen frituurfilpje... enig idee waar dat staat?quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat het niet proper is achtergelaten ok , maar je kan hete frituurpan moeilijk schoonmaken . jef zou het hun in gezicht erover kunnen aanspreken ipv weer een heel drama van te gaan maken
staat wel foto van in de cos effe teruglezenquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen frituurfilpje... enig idee waar dat staat?
Dat weet FF denk wel........ ook toeval FF = FrituurFlipjequote:Op woensdag 31 mei 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
in de vorige cosquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoempah in JAA / [JAA COS #1793] Jeff heeft de bokkenpruik weer opquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Les van Penny de Jager?quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:19 schreef humpty het volgende:
Wendy heeft de wasmachine aangezet en Eunice heeft om 10 uur balletles
Goedemorgen....Fritsie..quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat weet FF denk wel........ ook toeval FF = FrituurFlipje![]()
Goedemorgen Cos
IK geef hem je netquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....Fritsie..![]()
Lekker geschreven ook...Filpje. hihi
@:FreshFruit kan jij ons aan het FrituurFlipje helpen...![]()
Super Dot, thnx..quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoempah in JAA / [JAA COS #1793] Jeff heeft de bokkenpruik weer op
Herkenbaar scrol je van boven naar benedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |