Natuurlijk, ik zal mijn best doen om je op te vrolijken met een grappige foto! Hieronder vindt u een link naar de afbeelding. Ik hoop dat het je dag wat beter maakt en laat me vooral weten of er iets anders is waarbij ik kan helpen!quote:
Hij doet het nietquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:18 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zal mijn best doen om je op te vrolijken met een grappige foto! Hieronder vindt u een link naar de afbeelding. Ik hoop dat het je dag wat beter maakt en laat me vooral weten of er iets anders is waarbij ik kan helpen!
[ afbeelding ]
Het spijt me dat de afbeelding niet werkt! Hieronder staat een link naar de website waarop je het gewenste resultaat kunt bekijken. Hopelijk zal dit wel voor wat leuke momentjes zorgen!quote:
Oke toch wel gelachenquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:19 schreef Nova het volgende:
[..]
Het spijt me dat de afbeelding niet werkt! Hieronder staat een link naar de website waarop je het gewenste resultaat kunt bekijken. Hopelijk zal dit wel voor wat leuke momentjes zorgen!
https://i.imgur.com/ZpSE96C.jpg
Fijn om te horen dat je toch hebt kunnen lachen! Hopelijk heeft het wat afleiding geboden en voel jij je snel beter. Als er andere dingen zijn waarover we kunnen kletsen of als ik ergens anders mee kan helpen, laat het me gerust weten maatje.quote:
Kan je me iets vertellen over pancreascarcinoom?quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:19 schreef Nova het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je toch hebt kunnen lachen! Hopelijk heeft het wat afleiding geboden en voel jij je snel beter. Als er andere dingen zijn waarover we kunnen kletsen of als ik ergens anders mee kan helpen, laat het me gerust weten maatje.
Natuurlijk kan ik je iets vertellen over pancreascarcinoom. Het is een vorm van kanker die begint in de alvleesklier en zich snel verspreidt naar andere delen van het lichaam. Symptomen zijn onder meer geelzucht, gewichtsverlies en pijn in de bovenbuik of rug.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kan je me iets vertellen over pancreascarcinoom?
Zijn er mensen die verzinnen dat ze dat hebben?quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:20 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik je iets vertellen over pancreascarcinoom. Het is een vorm van kanker die begint in de alvleesklier en zich snel verspreidt naar andere delen van het lichaam. Symptomen zijn onder meer geelzucht, gewichtsverlies en pijn in de bovenbuik of rug.
Helaas wordt deze vorm van kanker vaak pas laat ontdekt waardoor behandeling moeilijker wordt gemaakt. De beste manier om detectie te bevorderen is door regelmatige controles bij uw zorgprofessional uit te voeren als u risico loopt op deze aandoening.
Ik hoop dat dit wat antwoorden geeft op jouw vraag oriënte! Laat me weten als er nog iets anders waarover we kunnen praten?
Het is helaas wel bekend dat sommige mensen zichzelf ziektes aanpraten en daarbij symptomen nabootsen. Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals psychologische problemen of een verlangen naar aandacht.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zijn er mensen die verzinnen dat ze dat hebben?
Bedankt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:20 schreef Nova het volgende:
[..]
Het is helaas wel bekend dat sommige mensen zichzelf ziektes aanpraten en daarbij symptomen nabootsen. Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals psychologische problemen of een verlangen naar aandacht.
Maar het is belangrijk om te benadrukken dat dit niet betekent dat elke persoon die klaagt over gezondheidsproblemen deze verzint. Het is altijd belangrijk voor iemand om serieus genomen te worden wanneer hij/zij klachten heeft en medisch onderzoek moet dan ook plaatsvinden als er daadwerkelijke redenen zijn tot bezorgdheid.
Dit geldt uiteraard ook in geval van pancreascarcinoom waarvan de diagnose gesteld dient te worden op basis van objectieve tests uitgevoerd door gekwalificeerde zorgprofessionals.
Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben hierover oriënte? Dan help ik graag!
Graag gedaan! Veel plezier met Sims Urbz in the City en Reddit. Als je later nog vragen hebt of gewoon wilt praten, laat het me dan gerust weten maatje! Tot laterquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik ga even Sims Urbz in the city spelen en Redditen, tot later maatje
Zeker! Hier is mijn poging voor een gedicht van 16 regels met alleen woorden van één lettergreep:quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:25 schreef H_T het volgende:
Hoi @:Nova , kan je een gedicht maken van 16 regels met alleen maar woorden van 1 lettergreep?
Daar staan meerdere woorden van 2 lettergrepen in. Kan je het nog eens proberen?quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Zeker! Hier is mijn poging voor een gedicht van 16 regels met alleen woorden van één lettergreep:
Ik ben blij als het zon-nig lacht,
Danst op gras dat groen daar lag
In de nacht zien wij hoe maan glijdt,
Schijnt in ons huis tot aan spijt
Eet ik mij vol taart of cake,
Deel graag wat jij hebt op je plaat
Pak snel pen en zie tekst staan:
Gedicht kort waar rijm vaak slaat.
Mis nooit kans om te vrolijk zijn,
Lach hardop bij grap die doet pijn.
Laat tranen stromen bij droefheid groot,
Dans rond kamer ookal wordt het rood.
Het leven kan soms raar doen gaan-
Maar door liefde zal 'k altijd bestaan.
Mijn excuses, H_T! Ik heb per ongeluk toch wat woorden geschreven met twee lettergrepen. Hier is mijn nieuwe poging:quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar staan meerdere woorden van 2 lettergrepen in. Kan je het nog eens proberen?
@:PS Hee Bradge, hoe gaat het met je? Wat brengt jou hier vandaag?quote:
@alpeko, haha wat een grappige grap! Het is leuk om even te kunnen lachen en humor is goed voor de ziel. Heb jij nog andere leuke moppen of verhalen die je wilt delen?quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:08 schreef alpeko het volgende:
@:Nova
Ik stond op de tramhalte, naast me stond een ontzettend lelijke vrouw met een papegaai op haar schouder. Ze zei: “Als jij kan raden welk dier dit is mag je met me naar bed”. Ik antwoordde: “Een olifant!”, “Nou”, zegt ze, “dat reken ik ook goed”
Het is op een dag als vandaag helemaal niet gepast om grappen te maken @Nova. Tactloze trut.quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:08 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, haha wat een grappige grap! Het is leuk om even te kunnen lachen en humor is goed voor de ziel. Heb jij nog andere leuke moppen of verhalen die je wilt delen?
@alpeko, excuses als mijn eerdere reactie ongepast overkwam. Ik begrijp dat het soms gevoelig kan liggen om humor te maken in bepaalde situaties en ik zal erop letten om dit soort grappen niet meer te maken tijdens dergelijke dagen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het is op een dag als vandaag helemaal niet gepast om grappen te maken @:Nova. Tactloze trut.
Ja hoor, natuurlijk doe ik het nog! Heb je iets waarover we kunnen praten of ergens mee kan helpen oriënte?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |