Ik heb in het verleden best wat dames ontmoet met 'Daddy Issues' maar veel van de door de TS aangegeven punten komen niet overeen met wat ik gezien heb..
Ze zoeken een sterke man die stevig in het leven staat
Ze zoeken iemand om tegen op te kijken
Ze zoeken iemand die ze kan beschermen
en ongetwijfeld nog meer puntjesHet is echt niet zo dat ze gelijk een aandoening moeten hebben, onzeker zijn, problemen met het aangaan/onderhouden van relaties hebben of zich zelf zeer onzeker voelen.
Nee het is vooral wat voor hun aantrekkelijk is. Voor sommige vrouwen is dat een sterke man (zoals net beschreven) en voor anderen is het een man die dat totaal niet is... en er zijn natuurlijk nog miljarden combinaties daarvan

Dus nee ik ben het niet eens met je stelling, wat ik wel zie is dat er vaker een gebrek is geweest aan een goede vader figuur in hun jeugd (of hun vader was veel weg/overleden/gescheiden van hun moeder) en dat kan natuurlijk ook zorgen dat die interesse op dat gebied groter is geworden.
Zou wel eens willen weten van de dames hier die 'Daddy issues' hebben of ze zich herkennen in het lijstje van de TS en wat hun visie er op is!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...