abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209371920
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 01:12 schreef madam-april het volgende:
Hoe noemen we die mannen die een vrouw zoeken die voor ze zorgt en alles voor ze doet zoals hun moeder dat deed eigenlijk? Hebben die 'mommy issues'? Of is het anders wanneer het een man betreft?
Moederskindje.
pi_209371956
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 01:49 schreef madam-april het volgende:

[..]
Sinds wanneer zijn mannen boven de 40 niet meer vruchtbaar? :')

Jij denkt zeker ook dat mensen na hun 50ste geen (behoefte aan) seks hebben.. :')

Newsflash, zelfs bejaarden die al decennia niet meer vruchtbaar zijn hebben nog (behoefte aan) seks en voelen zich seksueel aangetrokken tot anderen die, net zoals zijzelf, al decennia niet meer vruchtbaar zijn..

Maar eerlijk is eerlijk, toen ik 15 was dacht ik net zoals jij nu. Kun je niks aan doen, je bent gewoon nog jong en onvolwassen, net als de ts van dit topic:
Centenbak in SEX / Zouden jullie nog seks willen met je vriendin als ze geen tieten had?
Zie Al Pacino (en eerder zijn onlosmakelijke collega De Niro).

Al zijn dat wel heel extreme gevallen.
pi_209372044
Ik heb in het verleden best wat dames ontmoet met 'Daddy Issues' maar veel van de door de TS aangegeven punten komen niet overeen met wat ik gezien heb..

Ze zoeken een sterke man die stevig in het leven staat
Ze zoeken iemand om tegen op te kijken
Ze zoeken iemand die ze kan beschermen
en ongetwijfeld nog meer puntjes

Het is echt niet zo dat ze gelijk een aandoening moeten hebben, onzeker zijn, problemen met het aangaan/onderhouden van relaties hebben of zich zelf zeer onzeker voelen.

Nee het is vooral wat voor hun aantrekkelijk is. Voor sommige vrouwen is dat een sterke man (zoals net beschreven) en voor anderen is het een man die dat totaal niet is... en er zijn natuurlijk nog miljarden combinaties daarvan :+

Dus nee ik ben het niet eens met je stelling, wat ik wel zie is dat er vaker een gebrek is geweest aan een goede vader figuur in hun jeugd (of hun vader was veel weg/overleden/gescheiden van hun moeder) en dat kan natuurlijk ook zorgen dat die interesse op dat gebied groter is geworden.

Zou wel eens willen weten van de dames hier die 'Daddy issues' hebben of ze zich herkennen in het lijstje van de TS en wat hun visie er op is! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 2 juni 2023 @ 09:42:01 #54
33189 RM-rf
1/998001
pi_209372612
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 18:10 schreef Oostblokkert het volgende:

In een periode heb ik dit soort vrouwen vaak gedate of een relatie mee gehad.
Ofwel, je had zelf bepaalde 'issues' die sterk invloed hadden op je relaties en partnerkeuze.

Sterker nog, los van je eigen subjectieve oordelen over deze vrouwen, is er vooral één constante factor bij hen en dat is dat jij een relatie met hen aanging.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_209372613
Dat herken ik wel heel erg van vrouwen die vallen op oudere mannen. Dat ze hoge eisen stellen aan de man, vooral mentaal.

Ik vind het ook altijd wel lastig om te zeggen of iemand 'daddy issues' heeft. Mijn vrouw heeft haar vader nooit gekend. Althans niet bewust. Is vertrokken toen ze 2 jaar was. Maar 'daddy issues'? Het enige wat daarop zou wijzen is dat wij een groot leeftijdsverschil hebben. Maar dan zoek je meer naar een bevestiging van een vooroordeel door middel van een vooroordeel. Verder... niet echt. Maar goed, ik ben ook niet iemand die plakplaatjes plakt en in exen borderliners ziet ofzo. Ik benoem liever het gedrag zelf, aangezien ik geen psycholoog ben.

En zo is dat ook bij exen. Ja, iedereen heeft wel bepaalde zaken waar ze wat meer mee worstelen. Maar een lijn erin ontdekken? De grootste rode draad die ik tegenkom is dat heel veel vrouwen (al dan niet met mogelijk 'daddy issues') weinig basisvertrouwen in mannen hebben. Maar dat ligt meer aan het feit dat velen daar ook eigenlijk best goede redenen voor hebben. Tel daarbij op dat de media dat ook nog eens extra aanwakkert (wee je gebeente als je misogyne teksten plaatst, maar 'toxic masculinity' wordt door velen gezien als iets wat echt objectief bestaat) en dan is dat niet zo gek.
pi_209375306
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ofwel, je had zelf bepaalde 'issues' die sterk invloed hadden op je relaties en partnerkeuze.

Sterker nog, los van je eigen subjectieve oordelen over deze vrouwen, is er vooral één constante factor bij hen en dat is dat jij een relatie met hen aanging.
Maar het gaat niet over mij.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_209375926
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 13:56 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Maar het gaat niet over mij.
Als je topics uit je duim gaat zuigen, moet je je geheugen wat beter trainen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 18:10 schreef Oostblokkert het volgende:

In een periode heb ik dit soort vrouwen vaak gedate of een relatie mee gehad.

pi_209382779
Ja ben wel eens iemand tegengekomen in deze categorie. Erg gezond is het niet. Maar ja ieder zijn of haar leven. Ik bemoei me nergens mee, moeten mensen lekker zelf weten, zeker als je al lang volwassen bent. Wel een recept voor een hoop drama maar dat is niks ongewoons lijkt me.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 20:11:33 #59
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209456434
Je hebt vrouwen die op oudere mannen vallen.
Je hebt vrouwen die op gekleurde mannen vallen.
Je hebt vrouwen die op foute mannen vallen.
Je hebt vrouwen die op zachte eitjes vallen.
Je hebt vrouwen die uitsluitend op rijke kerels vallen.

Houd jezelf als vent maar gewoon bezig met vrouwen die op jou vallen en laat de rest maar waaien.
Scheelt tijd, frustratie en mislukkingen.
pi_209459412
Ik hoor soms het woord dady issues voorbij komen en dan lijkt het soms eerder een "stok om de hond mee te slaan" dan dat de persoon, meestal man, echt oprecht intresse heeft in die vrouw tegen wie hij spreekt? Bijv net zoals : "ik kan haar niet neuken dus noem ik haar een gore slet" als ze met een andere man gaat , zoiets?
pi_209460562
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 01:05 schreef realnice11 het volgende:
Ik hoor soms het woord dady issues voorbij komen en dan lijkt het soms eerder een "stok om de hond mee te slaan" dan dat de persoon, meestal man, echt oprecht intresse heeft in die vrouw tegen wie hij spreekt? Bijv net zoals : "ik kan haar niet neuken dus noem ik haar een gore slet" als ze met een andere man gaat , zoiets?
Natuurlijk is het een stok om mee te slaan. Net als dat vrouwen opvallend vaak een ex hebben die narcist is. En mannen hebben dan weer een ex met borderline.

(als dat klinisch is vastgesteld, ok… maar het is vaak een diagnose achteraf door de partner)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')