Scherp.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niemand want dan zegt Zoe dat Sasha diegene zoekt
Leuk gedaanquote:
Ow ja vanavond bern z'n feestje waar ik niks van snap. Ik bedoel dat ' ik betaal de kaartjes' en zo.quote:
Alsof ze het dan ook nog zou uitvoeren.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:26 schreef spapaars het volgende:
Dat we dat zelf niet hebben bedacht zegt Babs
Zal dan van die 500 zijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow ja vanavond bern z'n feestje waar ik niks van snap. Ik bedoel dat ' ik betaal de kaartjes' en zo.
Zij iig nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof ze het dan ook nog zou uitvoeren.
Ik weet het niet. Heeft hij dan die moulin rouge betaald of zo?quote:
Hij heeft de bioscooop voor iedereen betaald. Ze gaan eerst "Frans" eten en dan een film kijken Moulin Rougequote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow ja vanavond bern z'n feestje waar ik niks van snap. Ik bedoel dat ' ik betaal de kaartjes' en zo.
Moulin Rougequote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft de bioscooop voor iedereen betaald. Ze gaan eerst "Frans" eten en dan een film kijken Moulin Rouge
Nee,totaal niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Moulin Rouge
Ik heb die film nooit gezien. Heb ik daar mee iets gemist?
Wat een bendequote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:31 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe haar kastAl haar kleren door elkaar, op de grond en op haar bed.
Ze zoekt een leuk frans kleedje?
Madamme Jeanette.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern en Sasha hebben een frans etentje samengesteld. Maken ze dat zelf klaar of hebben ze daar koks voor "ingehuurd"?
Nog 20 minuten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:36 schreef Lovely het volgende:
Hoe laat gaan ze eten dan, want de drie die nu nog bij de knoppen zitten moet toch tot 19:00 of 18:00
tot 18:00 ong.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:36 schreef Lovely het volgende:
Hoe laat gaan ze eten dan, want de drie die nu nog bij de knoppen zitten moet toch tot 19:00 of 18:00
En hoeveel hebben ze dan verdiend?quote:
Ok, daarna lekker met z'n allen etenquote:
Het vrouwke kan toch ook maar vanalles kokenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Madamme Jeanette.
Ik heb Sas nog niks zien doen btw.
ZIe SVquote:
Hhmm, niet super veel dus..quote:
Ja las dat Janet al snel af wasquote:
Komt omdat Janet afviel anders hadden ze 125 meer gehadquote:
Bep hep geen zin in gezeikquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:46 schreef Ebinas het volgende:
Ik ga maar weer wat anders doen.
Het is weer de Zoe en Bep tijd
Helaas ziet en hoort Wendy niet wat wij wel horen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:52 schreef Charmian het volgende:
Als ik wendy was zou ik andere maatjes zoeken. Babs en zoe hebben elkaar echt gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |