Als je de juiste scheerschuim hebt, ruikt het idd verfrissendquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:09 schreef Monique___ het volgende:
Lekker mutsen met brabbel onder de douche
Mirthe vindt scheerschuim lekker ruiken, althans, die wat daar staat.
[ afbeelding ]
Een feit is wat anders dan een meningquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom zouden we alles blindelings aan moeten nemen wat hier neer gekalkt word? Velen kijken door een Jeff bril de ander weer door een Isaac bril. Zoveel mensen zoveel meningen.
Ik denk trouwens dat die 375,- in de pocket is, want de drie persoenen die er nu zitten, vertrouw ik erop dat ze het gaan halen.
Die woorden neem ik niet voor mijn rekeningquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een feit is wat anders dan een mening
Jij was er bij, de rest zijn meningen en meningen doen er niet toe, het gaat wat je op de streams ziet en als iemand dat anders ziet op de streams is dat oke, maar dat gelul met meningen heb ik een broertje dood aanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geef het toch op, de mensen in de loods willen het niet horen en de mensen hier willen het niet lezen/ horen. want Jeff. Zelfs Mirthe draait met haar ogen. Al zou hij gelijk hebben, dan nog geeft niemand het toe
als ik zie dat Mirthe een rode broek aan heeft dan zeg ik dat,als jij ziet dat die broek oranje is dan zeg jij dat, Puntquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat meningen gedoe gaat mij ook de neus uithangen , maar wat je ziet is ook niet goed
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ik zie dat Mirthe een rode broek aan heeft dan zeg ik dat,als jij ziet dat die broek oranje is dan zeg jij dat, Punt
Heb verder geen behoefte aan iemand die er tussen komt en zegt dat hij die broek beter vindt passen bij Wendy of dat hij vindt dat die broek helemaal niet mooi is, wat boeit dat nou ?
2 onder de douche, Babet en Mirthe en 3 nog steeds aan de knoppen. Top streamsquote:
Het gaat niet over de mensen van hier hou daar eens mee opquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geef het toch op, de mensen in de loods willen het niet horen en de mensen hier willen het niet lezen/ horen. want Jeff. Zelfs Mirthe draait met haar ogen. Al zou hij gelijk hebben, dan nog geeft niemand het toe
Daar gaat het nou net wél over Dot, iemand poste iets wat er op de streams is (geweest) en dan komen er allerlei mensen uit hun holletjes om dat te betwijfelen, waarom?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet over de mensen van hier hou daar eens mee op
TOP streams TOP COSquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:
ima drinkt een slok drinken
lijkt op ranja of sinas
Iedereen mag zijn eigen mening hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daar gaat het nou net wél over Dot, iemand poste iets wat er op de streams is (geweest) en dan komen er allerlei mensen uit hun holletjes om dat te betwijfelen, waarom?![]()
Die mensen doen er beter aan te posten wat ZIJ op de streams zien ?
Al dat gelul met meningen van mensen, meningen boeien helemaal niet want iedereen heeft een andere mening immers ?
maar goed, haal maar weer weg![]()
Papiaments jaquote:
Mij ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Papiaments ja
Lijkt me sterk dat Imi dat kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |