Kon ook niet anders. Heitinga is ook voor de leeuwen gegooid daar.. best spijtig voor hem.quote:
Hij had ook nee kunnen zeggen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kon ook niet anders. Heitinga is ook voor de leeuwen gegooid daar.. best spijtig voor hem.
Ja had gekund, maar het is/was een clubman.quote:
wie weet komt jouw natte droom alsnog uit om 16 uur.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:09 schreef Caland het volgende:
Schandalig hoe er met clubiconen wordt omgegaan bij jullie. Sjon verdiende een kans!
Ja dat zegt dus helemaal niets zo blijkt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja had gekund, maar het is/was een clubman.
Eerst Daley Blind naar de uitgang jagen, daarna vdSar die opstapt, en nu dit. Alle clubiconen eruit. Op deze manier wordt het wel heel moeilijk om Ajax-supporter te blijven.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:09 schreef Caland het volgende:
Schandalig hoe er met clubiconen wordt omgegaan bij jullie. Sjon verdiende een kans!
Natuurlijk niet domboquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Ontslag van Berghuis, nu duidelijk is geworden wat er gebeurd is?
Jij had daar sowieso al wat moeite mee, begrijpelijk dat je dan afhaakt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst Daley Blind naar de uitgang jagen, daarna vdSar die opstapt, en nu dit. Alle clubiconen eruit. Op deze manier wordt het wel heel moeilijk om Ajax-supporter te blijven.
Waarom niet? Juist fijn een clubman naast je. Beetje trainer kan dat prima managen en juist je voordeel eruit halen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Voelt toch wat sneu. Had achteraf toch beter gewoon kunnen zeggen "Laat mij maar als assistent naast een nieuwe hoofdtrainer zitten" want nu lijkt er ook geen weg meer naar zo'n positie open te liggen. Een nieuwe trainer zal niet zomaar met Heitinga verder gaan om een schone lei te willen.
Ik was nochtans fan van de weg die Ajax qua beleid had ingeslagen het afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij had daar sowieso al wat moeite mee, begrijpelijk dat je dan afhaakt.
Ik zou als hoofdtrainer liever helemaal fris beginnen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
Waarom niet? Juist fijn een clubman naast je. Beetje trainer kan dat prima managen en juist je voordeel eruit halen.
Beetje overdreven gedoe hoor met zijn carriere die kapot is hierdoor.
Stel dat John echt enorm goed ligt in die spelersgroep zoals wordt gezegd, dan krijg je wel een beetje een mogelijk scenario dat bij het eerste de beste akkefietje met een nieuwe trainer men naar John loopt en er wellicht ook aan de stoelpoten gezaagd gaat worden. Of Heitinga is het niet eens met de trainer en laat dat bij een groep merken (hij was immers nu een half jaar de baas).quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
Waarom niet? Juist fijn een clubman naast je. Beetje trainer kan dat prima managen en juist je voordeel eruit halen.
Beetje overdreven gedoe hoor met zijn carriere die kapot is hierdoor.
Dat eerste kwam er toch ook helemaal niet uit, tenminste niet z'n laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:17 schreef Simmertje het volgende:
Het beste voor de club, wel sneu voor Heitinga. Lijkt mij overigens meer een trainer voor een club die het van kracht en vechtlust moet hebben. Komt echt wel aan de bak.
Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we een nieuwe trainer hebben. Lijkt er wel op dat onze DaTa DuItSeR van aanpakken houdt, zal niet lang duren gok ik.
Weet je wat ook zorgwekkend is?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:15 schreef Scrummie het volgende:
Er blijft niets over van het Ajax DNA in de organisatie. Zorgwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |