Nou, dát dus! Hele periodes lijken aan mij voorbij gegaan te zijn. Een soort aaneenschakelijk van 'hetzelfde' met hier en daar een bijzondere herinnering, maar niet veel. Ik was zeker geen dwars of moeilijk kind, integendeel. Ik was super meegaand en makkelijk. Ik vond iedereen leuk, ik deelde alles met iedereen en liedjes van jou alleen? Het idee alleen alquote:Op woensdag 31 mei 2023 00:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik verbaas me ook vaak hoe weinig *actieve herinnering* ik heb aan die jaren
Eerste keer dat ik zie dat ik hierheen moet vandaagquote:
Heel herkenbaar wel. Ik had ook nooit wilde plannen, grote ambities, wensen. Ik wilde (wilquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dát dus! Hele periodes lijken aan mij voorbij gegaan te zijn. Een soort aaneenschakelijk van 'hetzelfde' met hier en daar een bijzondere herinnering, maar niet veel. Ik was zeker geen dwars of moeilijk kind, integendeel. Ik was super meegaand en makkelijk. Ik vond iedereen leuk, ik deelde alles met iedereen en liedjes van jou alleen? Het idee alleen alHet kwam gewoon niet bij me op dat je ook rebels kon zijn
Misschien heb je dat nodig voor meer actieve herinneringen.
Fijne dag, Fles. Je hebt een betere dag uitgekozen om jarig te zijn dan mijn moeder gisteren. Brrrrr.
Haha, hier ook vrij ambitieloos (de zogenaamde Rat Race vind ik echt wáánzin). En ik ben best tevreden met alles en hou niet van verandering. Andere mensen zijn altijd degenen die me wijzen op waarom mijn leven blijkbaar niet leuk zou (kunnen?) zijn en ik ben dan altijd wat in de war want zo zie ik dingen helemaal niet. Voel me dan soms zelfs wat schuldig dat ik gewoon blij en tevreden ben met mijn blijkbaar maar matige leven?quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heel herkenbaar wel. Ik had ook nooit wilde plannen, grote ambities, wensen. Ik wilde (wil) ook nooit wat. Al die grote plannen van andere mensen lijken me altijd dodelijk vermoeiend en vusteveel gedoe. Ben blij dat ik die rij heb overgeslagen.
Van harte Flash!
Ik ben er vrij zeker van dat dit niet het criterium isquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:59 schreef Isabeau het volgende:
Het kwam gewoon niet bij me op dat je ook rebels kon zijnMisschien heb je dat nodig voor meer actieve herinneringen.
Ja, dat klopt ook wel, het zijn vooral herinneringen aan dingen die waarschijnlijk herhaaldelijk verteld en doorverteld zijn (het schijnt dus dat je hersenen elke keer dat je zo'n verhaal weer vertelt het net weer anders herinnert en wat je nu denkt te weten over dat oude verhaal hoogstwaarschijnlijk totaal niet klopt, ook al denk je van wel....)quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat dit niet het criterium is![]()
Maar veel van de hier beschreven herinneringen zijn herinneringen aan verhalen, das toch ook anders.
Lekker op mn eigen bank door hyrule sjokkenquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu wel een jaloerse bouwvakker over de vloer omdat ik WoW aan het spelen benHij speelt ook.
Dit.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
De weinige herinneringen aan mn jeugd zijn toeeeevallig allemaal dingen waar foto's van zijn ja. Nou ja niet allemaal, katsveel.
Dat is gewoon super schattig, DP. Had ik niet achter je gezochtquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij de weinige rebelse dingen die ik deed zei ik altijd tegen mn ouders dat ik even rebels ging doen
Ik vind mensen met uitgestippelde carrièrepaden ook heel vermoeiend. Als je vroeg de wens hebt om vrachtwagenchauffeur te worden of juist arts (beide prima) dan vind ik dat prachtig en mooi als dat ook bereikt wordt maar b.v. iemand die op z'n 30ste senior moet zijn, 35e manager etc daar heb ik helemaal niks meequote:Op woensdag 31 mei 2023 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heel herkenbaar wel. Ik had ook nooit wilde plannen, grote ambities, wensen. Ik wilde (wil) ook nooit wat. Al die grote plannen van andere mensen lijken me altijd dodelijk vermoeiend en vusteveel gedoe. Ben blij dat ik die rij heb overgeslagen.
Van harte Flash!
Mghi, ik was de jongste, met een uit de bocht gegierde oudere broer. Én ik ben dik geboren en weet pas het laatste decennium mijn haar te managen. Ik leerde al jong om mensen te lezen ofzo om pesten te minimaliseren. Ik doorzag dus ook toen al dat de issues met mn broer niet perse kwamen van het rebeleren, maar van het stiekeme gedoe... deels dan. Ik deed dus "joe, pillenfeest, doei!" En alles was prima.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is gewoon super schattig, DP. Had ik niet achter je gezocht
Bij ons waren broer en ik redelijk makkelijke pubers. Mijn zus heeft onze puberteitsfase erbij genomen tot grote schrik van onze oudersquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mghi, ik was de jongste, met een uit de bocht gegierde oudere broer. Én ik ben dik geboren en weet pas het laatste decennium mijn haar te managen. Ik leerde al jong om mensen te lezen ofzo om pesten te minimaliseren. Ik doorzag dus ook toen al dat de issues met mn broer niet perse kwamen van het rebeleren, maar van het stiekeme gedoe... deels dan. Ik deed dus "joe, pillenfeest, doei!" En alles was prima.
Deze vlieger gaat ook niet 100% op want ze waren vast niet chill geweest met "joe, graai uit de huishoudpot genomen, doei" maar ok.
Ik ook.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
De weinige herinneringen aan mn jeugd zijn toeeeevallig allemaal dingen waar foto's van zijn ja. Nou ja niet allemaal, katsveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Blues op 31-05-2023 12:20:24 ]
Goed mamquote:Op woensdag 31 mei 2023 12:10 schreef Blues het volgende:
Feli Fles![]()
Dat je maar een grote jongen mag worden.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ook.Ja dat heb ik vaker gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |