Ze kunnen daar natuurlijk alles verwachten en dit is nog mildquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een opdracht die veel leedvermaak oproept, maar ik moet er ook niet aan denken uren een knop in te drukken
Denk dat ik het straks nog maar even terug kijkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik gelezen heb wel bij het groepje van Zoë Isaac en Jeff
Hahahaha ja idd...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen daar natuurlijk alles verwachten en dit is nog mild
In een andere RLS moesten ze dagen buiten staan om een bal tegen te houden en die hing dus ze stonden met hun arm de hele tijd omhoog.. Zoiets zou ik daar ook wel graag zien
Snap niet wat die in de loods moetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:41 schreef Flow3r het volgende:
Sas ook nog met haar rug naar de anderen toe
Ja Babette wil kletsen. Die wil haar lippen voelen bewegen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
De een zit muziek te luisteren , de ander leest een boek en ik sta hier maar zegt Babette
Morrie schijnt zich daar prima te voelen in de loods, Sas is voornamelijk ongelukkigquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
snap ik van andere nog minder oa morrie
Lekker dat de andere iets aan het doen zijn en zijn niet kan kletsenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Babette wil kletsen. Die wil haar lippen voelen bewegen.
Die is gevraagd mee te doen ( casting bureau,)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
snap ik van andere nog minder oa morrie
IK heb sterk het vermoeden dat ze dit niet vol gaat houden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
als Sas eenmaal Iets niet leuk vindt.....
Het scherm was er mee gestopt vannachtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las inderdaad iets van dat Wendy de klok in de keuken had terug gezet maar snap niet hoe dat zit ic met een uur eerder stoppen.
Deze groep is echt om 3 uur begonnen. Dat kunnen we zien in de vorige cos.
Dus.
Ja hoor ze hebben de knop losgelaten en hebben de stekker uit het scherm getrokken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
wel heel toevallig dat dit juist gebeurde in hun schift
Jeff liep te zeiken dat er niemand wakker bleef om de volgende groep wakker te maken dat het altijd dezelfde zijn en daarom bleef hij wakker tot de andere groep aan de beurt wasquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja. ofja banjeren... zeiken.
nee ze zeiden hem dat hij kon gaan slapen dat ze niemand nodig waren. Hij had meerdere keren aangeboden dat hij wel gewoon wakker bleefquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jeff liep te zeiken dat er niemand wakker bleef om de volgende groep wakker te maken dat het altijd dezelfde zijn en daarom bleef hij wakker tot de andere groep aan de beurt was
heb ik dat gezegd , valt alleen op dat hun bij hun groep wasquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoor ze hebben de knop losgelaten en hebben de stekker uit het scherm getrokken.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:33 schreef engine het volgende:
Zoë en Jeffrey lijken mij wel types die eerder stoppen.
Dat is echt allemaal bsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor net Mirthe zeggen dat Jeff zat te banjeren en hij het geen leuke opdracht vond
Daarom kijk ik effe terug, las in de cos 1 nummer terug andere dingenquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:02 schreef greysbones het volgende:
Er zou sowieso een groep 4 uur moeten
Dan neem je toch de groep die er midden in de nacht staan en deel je het
Beide 41/2
Jappie weigerde eerst uit bed te komen
En vervolgens dreigen met de knop loslaten
Het was een gezellige boel vannacht
Tot Jappie stond te chagrijnen
Tik alleen wat ik op de stream net hoorde, daar zei Mirthe dat Jeff aan het banjeren was.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarom kijk ik effe terug, las in de cos 1 nummer terug andere dingen
Het was ook een gezellige COS las ikquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:02 schreef greysbones het volgende:
Er zou sowieso een groep 4 uur moeten
Dan neem je toch de groep die er midden in de nacht staan en deel je het
Beide 41/2
Jappie weigerde eerst uit bed te komen
En vervolgens dreigen met de knop loslaten
Het was een gezellige boel vannacht
Tot Jappie stond te chagrijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je dus ik lul niet zomaar ietsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
Daarbij had zoe Niemand geregeld om voor de groep naar haar te zorgen
En dit heeft Jeff 2 uur gedaan
Daarna is hij naar bed gegaan
Dat mag,maar ze mogen allemaal maar éen keer geloof ikquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft in haar hoofd zitten dat iedere deelnemer 6 uur moest staan
Sas legt uit dat dat niet zo is.
Babs zegt dus als je 5 min staat en een ander neemt het over mag het ook. Sas zegt dat ook dat mag.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat mag,maar ze mogen allemaal maar éen keer geloof ik
Het is gewoon letterlijk wat er net op stream gezegd wordtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarom kijk ik effe terug, las in de cos 1 nummer terug andere dingen
Doelde dan ook op het banjeren zelf, wat dus blijkbaar wel mee viel, Mirthe hoort wel vaker dingen anders..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tik alleen wat ik op de stream net hoorde, daar zei Mirthe dat Jeff aan het banjeren was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |