Eunice geeft ongevraagd advies. Dat is altijd irritant. Begrijpelijk dat Erik zo reageert.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:38 schreef engine het volgende:
Eunice denkt dat ze slim bezig is met al haar vragen maar ze klinkt vooral erg dom.
Erik![]()
geen behoefte aan huiswerk, ik zit niet op school.
dom en vermoeiendquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:38 schreef engine het volgende:
Eunice denkt dat ze slim bezig is met al haar vragen maar ze klinkt vooral erg dom.
Erik![]()
geen behoefte aan huiswerk, ik zit niet op school.
O terug gezet, dan doen ze of ze een uur korter hebben gedaan. Maar een domme streek, ze hebben toch een aftel klok in de loods hangen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las inderdaad iets van dat Wendy de klok in de keuken had terug gezet maar snap niet hoe dat zit ic met een uur eerder stoppen.
Deze groep is echt om 3 uur begonnen. Dat kunnen we zien in de vorige cos.
Dus.
Ja precies.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O terug gezet, dan doen ze of ze een uur korter hebben gedaan. Maar een domme streek, ze hebben toch een aftel klok in de loods hangen?
quote:Op maandag 29 mei 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Druk rooster
Moraima, Marciano en Bern: 18:00 - 23:00
Isaac, Jeff en Zoe: 23:00 - 4:00
Erik, Jasper en Eunice: 4:00 - 9:00
Babs, Sasha en Mirthe: 9:00 - 14:00
Wendy, Imi en Rupert: 14:00 - 18:00
jij bent evil, steeds kutvragen stellen en gapen is eunicequote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:45 schreef Sestra666 het volgende:
ik heb t gevoel dat eunie t wil saborteren, steeds gapen, kutvragen stellen.. of ben ik nu evil
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij bent evil, steeds kutvragen stellen en gapen is eunice
Ik wil het hem zien doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |