Dank je, voor m'n gevoel had ik weinig keuze en dan probeer je wat je kan...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Wat lief van je. Ik zou het ook niet kunnen hoor, zulke weerloze lieve diertjes doden.
Helemaal top van jou dat je er zoveel moeite en tijd voor overhebt.
Oeps.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dank je, voor m'n gevoel had ik weinig keuze...
Wat nog een uitdaging is, is dat ik ook een kooi met een fret heb in dezelfde woonkamer
Ik weet het niet. Ik praat nu alleen voor mezelf. Als het kittens waren, zou ik het zeker wel doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:40 schreef Document1 het volgende:
Wauw wat een heerlijk feel good verhaal zo voor het slapen gaan. Ik denk dat heel veel mensen dit niet zouden doen.
(Ik ook niet)
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:17 schreef PS. het volgende:![]()
En dan ook iedereen de boel nog aanmoedigen. "Oh wat schattig"
In heel het land is overlast van die kutbeesten, en jij denkt dat het een goed idee is om ze als fucking huisdier te houden.
En al nagedacht wat nu? 5 mannetjes en 4 vrouwtjes. Je hebt nog een week of 2-3 voor die lekker los gaan met elkaar. Of vind je nog 8 jongen er bij ook wel schattig, wellicht x4...
Of is het dan ineens niet leuk meer en moeten de jongen dan maar dood?
Mensen zijn echt niet meer in staat na te denken lijkt wel.
Hij heeft de jongetjes en de meisjes gescheiden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
Zorg dat je die muizen gesteriliseerd zijn, anders heb je straks nog meer nesten.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:16 schreef crystal_meth het volgende:
Nog geen last van de (urine)stank? Heb als student een tijdje een witte muis gehad (een vergeefse poging om m'n ontsnapte slang terug te lokken...), en dat begon na een tijdje toch te stinken.
Nog even en TS gaat beschuiten kopen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:17 schreef PS. het volgende:
![]()
In heel het land is overlast van die kutbeesten, en jij denkt dat het een goed idee is om ze als fucking huisdier te houden.
En al nagedacht wat nu? 5 mannetjes en 4 vrouwtjes. Je hebt nog een week of 2-3 voor die lekker los gaan met elkaar. Of vind je nog 8 jongen er bij ook wel schattig, wellicht x4...
Maar ja, wat doe je daar dan op ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
Zorg dat je die muizen gesteriliseerd zijn, anders heb je straks nog meer nesten.
De mannetjes en vrouwtjes heb ik ruim op tijd gescheiden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:17 schreef PS. het volgende:
![]()
Ik denk dat ze het op zich aardig zouden redden in het wild, ze zijn redelijk schuw.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:19 schreef sturmpie het volgende:
ik vind 't echt 'n super coole actie
ze blijven waarschijnlijk wel de rest van hun leven in gevangenschap leven, of ga je ze uitzetten in 'n bos ?
Als ze ouder worden (met name de mannetjes) dan gaan ze wel meer stinken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 06:16 schreef crystal_meth het volgende:
Nog geen last van de (urine)stank? Heb als student een tijdje een witte muis gehad (een vergeefse poging om m'n ontsnapte slang terug te lokken...), en dat begon na een tijdje toch te stinken.
Ik zie niet in hoe ik bijdraag aan overlast, behalve het werk dat ik er zelf van heb.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 04:17 schreef Metalfrost het volgende:
Wel leuk project. Gaandeweg leren hoe je kleine dieren moet opvoeden.
Wat minder is, is dat je bijdraagt aan de overlast die deze beesten veroorzaken.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:17 schreef PS. het volgende:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
1 mei 2023 stond de buurvrouw ineens op de stoep met een emmer met daarin een piepklein muisje.
[..]
En ja... wat doe je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Wat een lieve zwarte kraaloogjesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Niet heel bijzonder, korte video van 1 van de muizen en nog verticaal ook.
Ze zijn helemaal gek van die wielen...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat een lieve zwarte kraaloogjes![]()
En hij/zij rent best hard in dat wiel!
Mocht er weer zo'n award topic komen dan claim ik deze voor de meest ironische post van het jaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:17 schreef PS. het volgende:
![]()
Ach ja, uiteindelijk is alles een hobby als je er maar voor gaatquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:58 schreef Farenji het volgende:
Ik vind het bewonderenswaardig, mijn dierenliefde gaat toch net iets minder ver.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:35 schreef sigme het volgende:
Wat ontzettend lief![]()
Ik moet wel gelijk denken aan een van mijn favoriete rijmpjes.
Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes
Maar jouw kleine muisjes zullen jou wel op handen dragen
John O'Millquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:35 schreef sigme het volgende:
Wat ontzettend lief![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:35 schreef sigme het volgende:
Wat ontzettend lief![]()
Top!quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
De muizen wonen hier al bijna 5 maanden en zijn alle 9 nog "alive and kicking".
Wat gaaf.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze hebben zich ontwikkeld tot ware tunnelgravers en landschapsarchitecten.
Alles wat bruikbaar is als nestmateriaal (van stukjes gedroogd mos tot en met snippers van servetten) wordt versleept, gaten in kurktunnels worden vakkundig dichtgemaakt, voerbakjes worden afgedekt en in hun vrije tijd is het slapen, eten of rennen in hun loopwielen.
100% tam worden ze nooit maar eten aanpakken lukt wel en echt onder de indruk zijn ze ook niet van me. Als ik ze wil vangen om een terrarium schoon te maken gebruik ik m'n warmtebeeldcamera om te zien waar ze allemaal liggen te slapen, dan til ik een hele slaaptunnel (kurk) in 1x op en heb ik er vaak al een stuk of wat![]()
Foto's?quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze hebben zich ontwikkeld tot ware tunnelgravers en landschapsarchitecten.
Alles wat bruikbaar is als nestmateriaal (van stukjes gedroogd mos tot en met snippers van servetten) wordt versleept, gaten in kurktunnels worden vakkundig dichtgemaakt, voerbakjes worden afgedekt en in hun vrije tijd is het slapen, eten of rennen in hun loopwielen.
100% tam worden ze nooit maar eten aanpakken lukt wel en echt onder de indruk zijn ze ook niet van me. Als ik ze wil vangen om een terrarium schoon te maken gebruik ik m'n warmtebeeldcamera om te zien waar ze allemaal liggen te slapen, dan til ik een hele slaaptunnel (kurk) in 1x op en heb ik er vaak al een stuk of wat![]()
Goed punt, ze zijn meestal wakker als het al aardig donker is, wat dan weer niet echt helpt bij het maken van foto's.quote:
Hoe is het nu met je adoptie diertjes?quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
NeeHet is bedoeld als eenmalige opvangactie.
Zie post #40quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je adoptie diertjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |