Dat zei Jeff toen ookquote:Op maandag 29 mei 2023 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze wat over zou dragen, maar of ze dat ook doet is natuurijk de vraag.
????quote:Op maandag 29 mei 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
Janet: "Kom op met dat eten ,jezusmina."
Was ze boos?quote:
Ja al vrij snelquote:
Het valt echt op dat ze aan het slijmen is bij Eunice, Janet en ook de bro's. Hele dagen aan het lullen. Wie Wendy is, is ze volgens mij al vergeten.quote:
quote:
Na 10 min ofzo alquote:Op maandag 29 mei 2023 20:15 schreef Sestra666 het volgende:
janet heeft dus al gefaald?? hoe dan, jemig
????quote:Op maandag 29 mei 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
Janet: "Kom op met dat eten ,jezusmina."
Was ze boos?quote:
quote:
Maar Babette is helemaal niet bezig met het spel hoorquote:Op maandag 29 mei 2023 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Het valt echt op dat ze aan het slijmen is bij Eunice, Janet en ook de bro's. Hele dagen aan het lullen. Wie Wendy is, is ze volgens mij al vergeten.
En ook het geld boeit haar echt nietquote:Op maandag 29 mei 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Babette is helemaal niet bezig met het spel hoor
Dus ze moeten plassen nu?quote:Op maandag 29 mei 2023 20:19 schreef Ebinas het volgende:
Regels aangescherpt.
Iets anders doen dan plassen is helemaal af
375 nog.quote:
Ze mogen alleen maar drukkenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:19 schreef Ebinas het volgende:
Regels aangescherpt.
Iets anders doen dan plassen is helemaal af
konden 500, nu nog 375 euro.quote:
Nee, dat niet.quote:
Schijtzooi.quote:
De pot pindakaas uit voorzorg maar vast op de wc zetten dusquote:Op maandag 29 mei 2023 20:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar als ze gaan plassen mogen ze bv niet snel een broodje pakken of zo.
Dan is alles en iedereen af
Pissig ook.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Shit, we worden er zelf helemaal flauw van
Moet ie wel terug hebbenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Erik nog in zijn kastje.
En wat te roken.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De pot pindakaas uit voorzorg maar vast op de wc zetten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |