Wat is dat nou weer?quote:
Ah, niet mij soort programma.quote:
Ik kende eens iemand die de hele dag 24kitchen kon kijken.quote:
3 x Jamie ... nee dan haak ik al afquote:Op maandag 29 mei 2023 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kende eens iemand die de hele dag 24kichen kon kijken.
Dat hij slechtlopende restaurants ging helpen vond ik wel leuk om te kijken.quote:
Zo lang nog? Ben na een paar minuten wel klaar met hemquote:
Jamie of Gordon?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hij slechtlopende restaurants ging helpen vond ik wel leuk om te kijken.
Was dat dat niet die ander RammZiequote:Op maandag 29 mei 2023 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hij slechtlopende restaurants ging helpen vond ik wel leuk om te kijken.
Dan hou je het langer vol dan ik.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo lang nog? Ben na een paar minuten wel klaar met hem
Oeps, Gordon was dat.quote:
Hoe klinkt dat op zijn Spaans?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:16 schreef chufi het volgende:
Ik staat te koken als een gekke en komt die gast me een kookbuuk aanbieden voor de show ... leg neer en opzouten zou ik zeggen op zn Spaans
Zelfs dat heb ik al niet meer gezien.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
Dat 15 was zowel ongeveer het laatste wat ik van die lispelende gast heb gekeken... Dat ophemelen van de Italiaanse keuken op de ENgelse (zijn) manier ..
Dat was een 15 in Amsterdam en daarna was ik wel klaar met hemquote:Op maandag 29 mei 2023 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik al niet meer gezien.
Hij had in NL ook restaurants, iig die in rotterdan is al weer dicht.
dumpenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Vriendin van me is helemaal fan van hem. Die heeft zelfs een abo op zijn tijdschrift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |