Du hast ihn verloren. Als ich dir den Weg zeigen musste.quote:
Wat, is hij nog een jas kwijt?quote:
Ich bin nicht Jeannyquote:Op maandag 29 mei 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Du hast ihn verloren. Als ich dir den Weg zeigen musste.
Lijkt me wat ver vanuit Utrechtquote:
Marc komt ook vanuit Limburgquote:Op maandag 29 mei 2023 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me wat ver vanuit Utrecht![]()
Wel een mooie omgeving om in te fietsen, daar niet van![]()
Vroeger toen ik klein was, was Rockanje de standaardplek waar we naar het strand gingen. We gingen dan vaak in Brielle afsluitend uit eten. Dus heb er wel mooie herinneringen aan
Maar wel weer een smaakvol ijs gescoord vandaag?quote:Op maandag 29 mei 2023 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marc komt ook vanuit Limburg
Dat was voor jullie een aardig eindje rijden voor een dagje strand, maar leuk dat je de omgeving dus een beetje kent en er mooie herinneringen aan hebt
Nee ik ging de andere kant op vandaag, het was een ijsloze dagquote:Op maandag 29 mei 2023 20:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar wel weer een smaakvol ijs gescoord vandaag?
Das nou jammerquote:Op maandag 29 mei 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ging de andere kant op vandaag, het was een ijsloze dag
Het kan niet elke dag feest zijnquote:
Da's jammer.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ging de andere kant op vandaag, het was een ijsloze dag
Ja was gezellig, daarna een hapje wezen etenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan niet elke dag feest zijn![]()
Was het leuk bij je kleindochter?
Ja was even lekker, wel een flinke wind, maar dat mocht de pret niet drukken.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's jammer.
Maar wel nog gefietst dus, was het lekker weer voor
Gezelligquote:Op maandag 29 mei 2023 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was gezellig, daarna een hapje wezen eten
Kijk is dat ook weer opgelostquote:Op maandag 29 mei 2023 20:26 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik mijn jas gehalt bij de tent
was ik frijdag was
Heftig windje was het ja.Ik ben vanuit Maarn terug gefietst en het was helaas tegenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja was even lekker, wel een flinke wind, maar dat mocht de pret niet drukken.
@:Mazikeen niet gezien.
Lijkt me logisch toch?quote:
Alweer een jas vergetenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:26 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik mijn jas gehalt bij de tent
was ik frijdag was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |