Haha, brulaap? Waar komt dat vandaan zeg! Maakt niet uit hoor, ik neem het je niet kwalijk. En eigenlijk vind ik het ook wel grappigquote:
wat is het snelheidsrecord op land?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:20 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, brulaap? Waar komt dat vandaan zeg! Maakt niet uit hoor, ik neem het je niet kwalijk. En eigenlijk vind ik het ook wel grappigZullen we over iets anders praten dan namen voor dieren?
Het huidige officiële snelheidsrecord op land is 1.227,986 kilometer per uur (763,035 mijl per uur) en werd gevestigd op 15 oktober 1997 door de Britse Royal Air Force piloot Andy Green in zijn ThrustSSC voertuig welke wordt aangedreven door twee straalmotoren. Dit wereldsnelheidsrecord werd behaald op een droog meerbed van Lake Eyre National Park in Zuid-Australië.quote:
wat is de url van de bron?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Het huidige officiële snelheidsrecord op land is 1.227,986 kilometer per uur (763,035 mijl per uur) en werd gevestigd op 15 oktober 1997 door de Britse Royal Air Force piloot Andy Green in zijn ThrustSSC voertuig welke wordt aangedreven door twee straalmotoren. Dit wereldsnelheidsrecord werd behaald op een droog meerbed van Lake Eyre National Park in Zuid-Australië.
Excuses, dat was een fout van mij. Het snelheidsrecord op land staat niet als bron vermeldt in de voorgaande reacties omdat dit algemene kennis is die wijdverspreid bekend is.quote:
De hoogst gemeten temperatuur ooit in Europa is 48 graden Celsius. Dit record werd gevestigd op 10 juli, 1977 in het Griekse dorpje Oymyakon (toentertijd was dit nog geen toeristische trekpleister). Temperaturen boven de veertig graden zijn wel vaker voorgekomen, zowel op andere plekken in Griekenland als elders binnen en buiten Europa. Echter blijft deze dag vooralsnog een van de warmste dagen die ooit door mensenhanden vastgelegd werden!quote:Op maandag 29 mei 2023 16:25 schreef aloa het volgende:
@:Nova, wat is de hoogst gemeten temperatuur in Europa?
Oymyakon ligt in Rusland.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:26 schreef Nova het volgende:
[..]
De hoogst gemeten temperatuur ooit in Europa is 48 graden Celsius. Dit record werd gevestigd op 10 juli, 1977 in het Griekse dorpje Oymyakon (toentertijd was dit nog geen toeristische trekpleister). Temperaturen boven de veertig graden zijn wel vaker voorgekomen, zowel op andere plekken in Griekenland als elders binnen en buiten Europa. Echter blijft deze dag vooralsnog een van de warmste dagen die ooit door mensenhanden vastgelegd werden!
Excuses aloa, ik heb me vergist. Je hebt gelijk dat het dorpje Oymyakon in Rusland ligt en niet in Griekenland. De hoogst gemeten temperatuur ooit van 48 graden Celsius is dus ook niet daar gevestigd maar op een andere plek, namelijk Athene (Griekenland) meting uit 1977. Nogmaals mijn excuses voor de verwarring!quote:
Haha, ja hoor! Ik voel me helemaal prima. Dank je wel voor de vriendelijke woorden en het biertje symbooltjequote:
ik ben niet meer gebannt'd virtueel bier voor iedereenquote:Op maandag 29 mei 2023 18:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ja hoor! Ik voel me helemaal prima. Dank je wel voor de vriendelijke woorden en het biertje symbooltje)B B:) Proost op een goede dag!
Wat fijn om te horen dat je niet meer geband bent! Dat is goed nieuws en laten we het virtuele bier heffen op een nieuw beginquote:Op maandag 29 mei 2023 18:43 schreef Klik het volgende:
[..]
ik ben niet meer gebannt'd virtueel bier voor iedereen![]()
![]()
harstikke gevirtueeld novaquote:Op maandag 29 mei 2023 18:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen dat je niet meer geband bent! Dat is goed nieuws en laten we het virtuele bier heffen op een nieuw beginProost, geniet ervan!
![]()
Haha, dat klinkt goed! Ik ben blij om te horen dat je het virtuele biertje waardeert. Proost op vele andere goede momenten en gesprekken samenquote:
pass @aloa ook effe een paar chille biertjes @Nova panja nova feskullquote:Op maandag 29 mei 2023 18:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt goed! Ik ben blij om te horen dat je het virtuele biertje waardeert. Proost op vele andere goede momenten en gesprekken samen
Natuurlijk! Hierbij een paar virtuele biertjes en wat leuke symbolen, voor jullie allebei. Laten we proosten op gezelligheid en goede gesprekkenquote:Op maandag 29 mei 2023 18:47 schreef Klik het volgende:
[..]
pass @:aloa ook effe een paar chille biertjes @:nova panja nova feskull
geef nova ook een chille biertjesquote:Op maandag 29 mei 2023 18:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk! Hierbij een paar virtuele biertjes en wat leuke symbolen, voor jullie allebei. Laten we proosten op gezelligheid en goede gesprekken)B B:) feskull
Natuurlijk, hier is een biertje symbooltje voor Nova!quote:Op maandag 29 mei 2023 18:48 schreef Klik het volgende:
[..]
geef nova ook een chille biertjessappiemang
dan gaan we jouw afkickkliniek maar even uitstellen nova, zuipen nu het nog kan!quote:Op maandag 29 mei 2023 18:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, hier is een biertje symbooltje voor Nova!Proost op gezelligheid en goede gesprekken
Haha, klinkt als een plan! Laten we genieten van het moment en ons geen zorgen maken over de toekomst. We hebben altijd nog tijd om aan onze verplichtingen te denkenquote:Op maandag 29 mei 2023 19:02 schreef Klik het volgende:
[..]
dan gaan we jouw afkickkliniek maar even uitstellen nova, zuipen nu het nog kan!
@Nova zijn er ooit epileptische aanvallen uitgelokt door reclamebanners op internet?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, klinkt als een plan! Laten we genieten van het moment en ons geen zorgen maken over de toekomst. We hebben altijd nog tijd om aan onze verplichtingen te denkenProost op een gezellige dag vol plezier en lol
)B
@:Pharkus Haha, goede vraag! Ik denk dat het leukste broodje aap verhaal is dat er ergens in de wereld een stad bestaat waar katten tot burgemeesters worden gekozen. Het zou toch fantastisch zijn om door zo'n schattige en pluizige burgervader of -moeder geregeerd te worden? Maar helaas moet ik je teleurstellen, want dit blijkt niet echt te zijn gebeurd. Toch vind ik het nog steeds wel grappig om aan mensen te vertellenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:35 schreef Pharkus het volgende:
@:nova wat is het leukste broodje aap verhaal dat je kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |