abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209329242
Mediamarkt :') :') :') :')
Nektasjes winkel
Ik zwaai naar dieren.
pi_209329278
Dynafix staat wel bekend om hun oplichterspraktijken, dus als ze het daar naartoe sturen zou ik zeker even extra opletten.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_209329366
heb je vooraf foto's gemaakt van de schade\issues?

all in all heb je een lastige casus.

het wordt een "he said she said"

wat je hier kan doen is schriftelijk of via mail duidelijk maken dat je deze uitkomst niet accepteerd. dat de telefoon nooit open is geweest en als er een los schroefje in heeft gezeten deze dan bij de assemblage niet goed is vastgezet.
geef duidelijk aan dat je last had van een bol scherm, dat het leek alsof de accu was uitgezet en dat je zelf geen enkele reparatie werkzaamheden hebt uitgevoerd.

het issue is dat de bewijslast nu bij jou ligt dat je er fatsoenlijk mee bent omgegaan.. fotos dat het scherm bol stond met een gezwollen accu zichtbaar zouden je zeer helpen
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209329826
Vroeger werd alles op waterschade gegooid om maar niet tot gratis reparatie onder garantie over te gaan. Nu dus losse schroefjes!?

Ze proberen het gewoon om onder garantie uit te komen. Schofterig!

Hoe kan een schroefje in godsnaam een bol scherm veroorzaken?
pi_209330517
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 18:00 schreef freak1 het volgende:
heb je vooraf foto's gemaakt van de schade\issues?

all in all heb je een lastige casus.

het wordt een "he said she said"

wat je hier kan doen is schriftelijk of via mail duidelijk maken dat je deze uitkomst niet accepteerd. dat de telefoon nooit open is geweest en als er een los schroefje in heeft gezeten deze dan bij de assemblage niet goed is vastgezet.
geef duidelijk aan dat je last had van een bol scherm, dat het leek alsof de accu was uitgezet en dat je zelf geen enkele reparatie werkzaamheden hebt uitgevoerd.

het issue is dat de bewijslast nu bij jou ligt dat je er fatsoenlijk mee bent omgegaan.. fotos dat het scherm bol stond met een gezwollen accu zichtbaar zouden je zeer helpen
Tja het is de telefoon van mn ouders, die zijn gewoon direct naar de klantenservice gegaan met de goede hoop dat het gerepareerd zou worden omdat er garantie op zat.

Die hebben niet gedacht aan vooraf fotos maken.

Maar morgen gaan ze contact opnemen met rechtsbijstand. Kijken wat daaruit komt.
pi_209330543
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 17:54 schreef NaarMensje het volgende:
Dynafix staat wel bekend om hun oplichterspraktijken, dus als ze het daar naartoe sturen zou ik zeker even extra opletten.
Wow, die google reviews liegen er niet om inderdaad.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 11:52:26 #37
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_209336475
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 17:54 schreef NaarMensje het volgende:
Inderdaad wel vaker gezeik van Dynafix voorbij zien komen inderdaad. Of het is zogenaamd "waterschade" of schade wat ze daar zelf veroorzaken.

Voet bij stuk houden en zeggen dat ze opdonderen met hun oplichtings praktijken, helemaal als je gewoon garantie hebt.
pi_209337486
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 21:28 schreef sturmpie het volgende:

[..]
ik vind dat ook 'n heel raar iets, alsof ze er onderuit proberen te komen
phones zijn toch grotendeels gelijmd(en dat krijg je niet zo makkelijk en goed los,dit laaat ook echt wel sporen achter).Verkopen willen ze allemaal,maar als er wat loos is met een product zijn ze van huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')