quote:Op zondag 28 mei 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch lachen dat die debiel denkt dat wij hetzelfde reageren dan zijn omgeving tijdens een slecht seizoen. Gelukkig zijn wij Ajax en blijven wij wel kritisch op onze spelers en het bestuur. Deze week las ik in hert Feyenoordtopic dat ze de kwartfinale van de CL gaan halen.

Vorige editie werden ze kansloos laatste met 3 punten. Maar dromen mag altijdquote:Op zondag 28 mei 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch lachen dat die debiel denkt dat wij hetzelfde reageren dan zijn omgeving tijdens een slecht seizoen. Gelukkig zijn wij Ajax en blijven wij wel kritisch op onze spelers en het bestuur. Deze week las ik in hert Feyenoordtopic dat ze de kwartfinale van de CL gaan halen.

Berghuisquote:Voetbal Ultras
@VoetbalUltras
·
59 m
De aanleiding volgens
@tubantia
: "Volgens aan anonieme getuige (naam is bekend bij de redactie, red.) werd ploeggenoot Brobbey uitgescholden voor „kanker zwarte, waarop Berhuis meteen uithaalde naar de schreeuwer”". #TWEAJA

A niffo! Ik ook! Waar in PT bivakkeer je?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik ben lekker in Portugal en heb nul redenen om ziedend te zijn. Ik zeg alleen dat jij, net als domme Sjonnie, niet echt overkomt als een heel helder licht.

Niets over Feyenoord gepost maar oke? Zijn het de stemmen in je hoofd misschien?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor heb geen moeite met een andere mening maar hoef niet per se 100 posts over Feyenoord te lezen in het Ajax topic. Beter kanker je dan op naar je eigen topic en ga je daar fijn circlejerken

Ah ja, dan mag je voor eigen rechter spelen inderdaad.quote:

https://www.fcupdate.nl/v(...)m-geweld-in-ajax-pakquote:

Perez is een parodie op een persoon.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)m-geweld-in-ajax-pak
Perez keurt de actie van Berghuis af.
Gek genoeg lijkt hij iemand kankerzwarte noemen niet zo'n probleem te vinden, daar moet je tegen kunnen.
Je verzint het niet.

Dankjewel!quote:Op zondag 28 mei 2023 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik gun het je hoor, dat kampioenschap. Zeker omdat er weer een jaar of 6 verdriet tegenover zal staan

Je bent wel erg bezig met Feyenoord zeg.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]

Perez zelf noemde ooit een grensrechter ‘kankerneger’, dus tja..quote:Op zondag 28 mei 2023 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)m-geweld-in-ajax-pak
Perez keurt de actie van Berghuis af.
Gek genoeg lijkt hij iemand kankerzwarte noemen niet zo'n probleem te vinden, daar moet je tegen kunnen.
Je verzint het niet.

Als je fatsoen er in moet rammen is dat blijkbaar nodigquote:Op zondag 28 mei 2023 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, dan mag je voor eigen rechter spelen inderdaad.

quote:Op zondag 28 mei 2023 20:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met Feyenoord zeg.

Tokkie gespot.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je fatsoen er in moet rammen is dat blijkbaar nodig

Blijft een enorme tokkie en dat uit zich telkens als het voetballend niet zo lekker gaat. Bergkneus ontsnapte ook weer aan rood na een debiele actie tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal gek geworden bij 020

Veel rancune in 1 postquote:Op zondag 28 mei 2023 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Blijft een enorme tokkie en dat uit zich telkens als het voetballend niet zo lekker gaat. Bergkneus ontsnapte ook weer aan rood na een debiele actie tijdens de wedstrijd.

En dat wordt dus niet opgenomen in die filmpjes die op internet rondslingerenquote:

Dan nog is het wel extreem opvallend dat het weer uitgetekend Berghuis is die zich als een schuimbekkende tokkie gedraagt.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:42 schreef Malavita het volgende:
[..]
Veel rancune in 1 post
Als het echt rood zou moeten zijn was dat gegeven. Zowel de var als de scheids hebben het beoordeeld.

Nope. Terechte uithaal. Degene die hiertegen zijn stonden vroeger ws ook achter de pesters op school of waren zelf te laf om uit te halen en voor een ander op te komen.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En dat wordt dus niet opgenomen in die filmpjes die op internet rondslingeren

Van der Hoorn kreeg wel rood voor iets vergelijkbaars.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:42 schreef Malavita het volgende:
[..]
Veel rancune in 1 post
Als het echt rood zou moeten zijn was dat gegeven. Zowel de var als de scheids hebben het beoordeeld.

Komt op voor danwel zijn familie danwel tegen rascisme. Schuimbekkend iddquote:Op zondag 28 mei 2023 20:48 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dan nog is het wel extreem opvallend dat het weer uitgetekend Berghuis is die zich als een schuimbekkende tokkie gedraagt.

Vertel. Waarom zou dit rood moeten zijn?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Van der Hoorn kreeg wel rood voor iets vergelijkbaars.
Gewoon.

wAT IK ME nu afvraag was dit echt de aanleiding of is dit verzonnen door 020 media om de actie goed te praten?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, dan mag je voor eigen rechter spelen inderdaad.

tsja Berghuis slaat niet voor niets iemand op hun bek.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wAT IK ME nu afvraag was dit echt de aanleiding of is dit verzonnen door 020 media om de actie goed te praten?
Nu heeft berghuis zogenaamd opgetreden omdat het racistische teksten waren...maar is dit echt gezegd of moet ik als buitenstaander dit zomaar aannemen?
Eerst ging het verhaal rond dat er iets over zijn dochter gezegd zou zijn
wat is de waarheid?
Het maakt ook eigenlijk geen fuck uit Berghuis mag er niet zomaar op los meppen
als een voetbalsupporter dit zou doen ongeacht wat er gezegd zou zijn zou dit een stadionverbod zijn
moet Berghuis ook een stadion verbod krijgen???

Jij zou slaan?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Hypocrieten zeg die lui die niet zouden uithalen als een van je maten voor kankerneger wordt uitgemaakt. Daar kom je gewoon voor op.

Zeker. Dat heb ik ook al onderstreept in het Berghius-topic.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Hypocrieten zeg die lui die niet zouden uithalen als een van je maten voor kankerneger wordt uitgemaakt. Daar kom je gewoon voor op.

hier gestopt. Te debiel voor woorden.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wAT IK ME nu afvraag was dit echt de aanleiding of is dit verzonnen door 020 media om de actie goed te praten?

Daar had ik het vandaag ook al over in het Feyenoordtopic.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
Overigens is het geen rancune of "mad jelly het zit diep", toen hij bij Feyenoord speelde was het ook al een mongool met achterlijke acties. Bijzonder dat hij niets veranderd is.

Zou niet voor het eerst zijn. Zeker niet voor de in een Volskrant artikel bewezen ajaxkliek die NOS (Studio) Sport heet.quote:

Dus voetballers moet alles maar pikken en slikken. Doodsbedreigingen, scheldpartijen etc? Jij staat blijkbaar achter een maatschappij waar we doodsbedreigingen, scheldpartijen, racisme etc maar heel normaal moeten vinden?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nu heeft berghuis zogenaamd opgetreden omdat het racistische teksten waren...maar is dit echt gezegd of moet ik als buitenstaander dit zomaar aannemen?
Eerst ging het verhaal rond dat er iets over zijn dochter gezegd zou zijn
wat is de waarheid?
Het maakt ook eigenlijk geen fuck uit Berghuis mag er niet zomaar op los meppen
als een voetbalsupporter dit zou doen ongeacht wat er gezegd zou zijn zou dit een stadionverbod zijn
moet Berghuis ook een stadion verbod krijgen???

Rare cuck flex maar okéquote:Op zondag 28 mei 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop bijna dat jullie kampioen worden volgend seizoen.
Bijna.

Dat gaat niet gebeuren domboquote:Op zondag 28 mei 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop bijna dat jullie kampioen worden volgend seizoen.
Bijna.

Ja je moet het pikkenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus voetballers moet alles maar pikken en slikken. Doodsbedreigingen, scheldpartijen etc? Jij staat blijkbaar achter een maatschappij waar we doodsbedreigingen, scheldpartijen, racisme etc maar heel normaal moeten vinden?

Dit soort reacties maken je zo ontzettend klein. Complotten, zonder onderbouwing. Calimerogedrag noem je dat.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn. Zeker niet voor de in een Volskrant artikel bewezen ajaxkliek die NOS (Studio) Sport heet.

Snel, steek deze tokkies allemaal een veer in hun reet voor het bedreigen van een gezin.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja je moet het pikken
dat is je vak
als ik uitgescholden wordt hoef ik ook niet gelijk iemand in elkaar te slaan
je heb altijd 2 opties
je loopt door
of je mept er op los
optie 2 is niet de slimste
berghuis is ook niet de slimste

Juist omdat het dat soort boeren uit de provincie betreft zou je er toch juist om moeten lachen.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:56 schreef KingRoland het volgende:
zat mensen rondom Twente die zich verbazen als er iemand van kleur eens even langsloopt in hun straatje.

Nou, ook weer opgelost. Tenzij er een aangifte komt, dat is afwachten natuurlijk. Als diegene slim is laat diegene dat zitten.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:01 schreef RipCity het volgende:
Ajax en Berghuis reageren op vuistslag: 'Mensen denken alles te kunnen roepen'
,,Ik heb spijt van mijn actie, ik had dit niet moeten doen”, zegt Berghuis in een verklaring. ,,Na elke uitwedstrijd krijgen wij bij de bus heel veel verwensingen naar ons hoofd geslingerd, terwijl wij tijd maken om handtekeningen uit te delen aan fans die daar om vragen. Ik ben inmiddels wel wat gewend maar mensen denken maar alles te kunnen roepen. Mijn reactie lost niks op, dat snap ik ook. Het is niet goed, ik heb een voorbeeldfunctie als speler van Ajax.”
Ook Ajax laat zich uit over het incident. ,,Steven heeft op een verkeerde manier gereageerd. Hij heeft dat al snel bij John Heitinga kenbaar gemaakt en meteen zijn excuses aangeboden. Bij aankomst in de Arena heeft hij een gesprek gehad met Heitinga, Edwin van der Sar en Sven Mislintat. Zij wilden ook zijn kant van het verhaal horen. De conclusie is dat zijn reactie verkeerd was en dat Ajax die afkeurt. Hij heeft een boete gekregen.”
Berghuis, oud-speler van FC Twente, werd recentelijk zwaar bedreigd. In 2021 maakte de Oranje-international de pikante overstap van Feyenoord naar Ajax.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |