Die onboardquote:Op zondag 28 mei 2023 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen we alsjeblieft niet Verstappen laten zien, krijg het benauwd van dat geglibber
Full wets was een fout.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:28 schreef SiGNe het volgende:
Regen is voorbij, de baan wordt weer wat droger lijkt het
banden zijn nog koud,quote:Op zondag 28 mei 2023 16:29 schreef Dazalbest1 het volgende:
Max moet eens niet zo racen zeg.... die beelden ik word niet goed
Of Ferrari, daarvan weet je al dat die op een gegeven moment falen.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:29 schreef Nattekat het volgende:
Ook van Alonso krijg ik het benauwd, laat maar gewoon Mercedes zien.
Die hebben al gefaald. Sainz is van 4 naar 8 gedonderd.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of Ferrari, daarvan weet je al dat die op een gegeven moment falen.
Tering.quote:
En dan beiden eraf.quote:
Had ie hem maar in eigen doel geschoten,quote:
Liever niet, ben die jankbal wel een beetje zat.quote:
Wel verassend dat er maar 1 uitvaller is.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
Hoe een buitje de hele zooi door elkaar gooit
Plek verloren aan Bottas in de chaos, maar verder dikke primaquote:Op zondag 28 mei 2023 16:33 schreef Mano_ het volgende:
Overigens mooi om te zien dat De Vries nog lekker rond kachelt op P13
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 28 mei 2023 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
Hoe een buitje de hele zooi door elkaar gooit
Bedoel meer hoe ineens iedereen op de baan switchtquote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 16:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wel verassend dat er maar 1 uitvaller is.
Grapjas.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Verstappen heeft ruimte om naar rood te gaan.
Ik zou lekker op inters naar de finish kachelen.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Gewoon niet pitten en uitrijdenquote:Op zondag 28 mei 2023 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Yuki naar RBRquote:Op zondag 28 mei 2023 16:35 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik gun Tsunoda wel punten. Rijd erg sterk dit seizoen.
Moeten ze het wel volhouden, als de baan straks droog is zijn ze zo kapoet.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou lekker op inters naar de finish kachelen.
Bejaarden doen wel vaker middagdutjesquote:Op zondag 28 mei 2023 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Ze zouden Russell voorbij moeten laten, die heeft toch +5, dus dan komt Lewis er weer voor. Lewis doet al rondjes niks.
Nat genoeg nog hoor, die full wets zijn een ander verhaal.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Moeten ze het wel volhouden, als de baan straks droog is zijn ze zo kapoet.
11 rondjes nog. Moet kunnen.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Max heeft een gratis pitstop als het moetquote:Op zondag 28 mei 2023 16:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Vettel doet niet meer meequote:
Hij zit in een positie om rustig af te kunnen wachten.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja nog wel, maar het gaat hard.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nat genoeg nog hoor, die full wets zijn een ander verhaal.
Ja daaromquote:Op zondag 28 mei 2023 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max heeft een gratis pitstop als het moet
Ik denk dat ze het op safe spelen. Ook gezien de voorsprong.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max heeft een gratis pitstop als het moet
quote:Op zondag 28 mei 2023 16:35 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik gun Tsunoda wel punten. Rijd erg sterk dit seizoen.
Wat klopt er niet aan wat hij zegt?quote:
Was zijn antwoord op vraag of hij iets anders ziet gebeurenquote:
Nog even switchen naar rood en de FL binnen halen.quote:
Heb zo het idee dat hij niet heel blij is met z'n remmenquote:Op zondag 28 mei 2023 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij heeft Yuki een probleem, nu ook achter Zhou en Albon.
Zou je denken?quote:Op zondag 28 mei 2023 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij heeft Yuki een probleem, nu ook achter Zhou en Albon.
Grapjas.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nog even switchen naar rood en de FL binnen halen.
De leukste thuis.quote:
Met het risico om te crashen, 1 punt extra vs 25 mogelijk verliezen, lastig, lastig...quote:Op zondag 28 mei 2023 16:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nog even switchen naar rood en de FL binnen halen.
Dus inhalen kan hier welquote:
Ach, met Perez buiten de punten kan hij het hebbenquote:Op zondag 28 mei 2023 16:42 schreef zalkc het volgende:
[..]
Met het risico om te crashen, 1 punt extra vs 25 mogelijk verliezen, lastig, lastig...
Mooie tekst om op alle billboards in Mexico te laten zetten na dit weekendquote:
5.quote:
Krijgt de tweede rijder behandelingquote:
En dan nog geen laatste.quote:
Schakel maar weer uit.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk ook nog even en zie meteen Verstappen een muurtje raken...
Lukt nooit op intersquote:Op zondag 28 mei 2023 16:44 schreef Evenstar het volgende:
Nog even puntje jatten bij Mercedes? Gewoon omdat het kan(niet dat ze het dan zelf krijgen)
Nee, het spijt me.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
Krijg je ook een punt voor de meeste stops?
Ik vraag het voor een Mexicaan
1997 was leukerquote:
Sleutelpuntquote:Op zondag 28 mei 2023 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
Relatief weinig verandering door de regen.quote:
GOAT noemen ze dat toch?quote:Op zondag 28 mei 2023 16:46 schreef Evenstar het volgende:
maar Lewis kan dus Ocon niet bijbenen in de regen
Ze rijden nu ook 15 seconden per lap langzamer dan de FL. Gaat niet meer verbeterd worden dus.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ow ja, duh, die is gezet op slicks natuurlijk
Ook de meeste keren contact gemaakt met andere auto's. King of the contacts.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
Adje in 2 is beginnerslevelquote:Op zondag 28 mei 2023 16:47 schreef Haags het volgende:
Max kan na zijn finish rustig een biertje opdrinken voor Alonso binnen is.
Ftfyquote:Op zondag 28 mei 2023 16:46 schreef Evenstar het volgende:
Die de halve vleugel kwijt was, maar daardoor meer grip hadquote:Op zondag 28 mei 2023 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik herinner me Mika Salo nog die zondag.
Waarom zou hij dat doen?quote:Op zondag 28 mei 2023 16:47 schreef PS. het volgende:
Als ik Sainz was had ik de laatste ronde nog even softs er onder geknald, ff de snelste ronde pakken. Kan makkelijk.
Russell liep ook meer dan een seconde per rondje op hem in. Maar dat is niet raar wanneer je met een Williams sneller kwalifceert op Spa dan een Mercedes.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:46 schreef Evenstar het volgende:
Niks moetquote:Op zondag 28 mei 2023 16:49 schreef Evenstar het volgende:
Max moet Norris voorbij laten, maar doet het niet
Ja. Ze zijn toch nooit serieus te nemen.... onzinnig geschreeuw altijd. Hebben ze van de Engelsen afgekeken.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
Schreeuwde viaplee halverwege niet dat Ocon zijn podium kwijt was door langzame stop?
Dat was Bernoldi die Coulthard achter zich hield 2001quote:Op zondag 28 mei 2023 16:49 schreef RAVW het volgende:
Welke jaar was het dat Delarosa eentje ronden lang achter zich had gehouden ?
of was dat een andere driver
Was volgens mij met Jos
Omdat hij er niks mee opschiet (hij rijdt buiten de top team) en het team dus ook niet.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat hij er niks mee opschiet (hij rijdt buiten de top team) en het team ook niet, want dat vecht niet met Mercedes om het contstructeurskampioenschap
Die denkt ook. Geen risico met Max.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nu roepen ze oh Norris is happy to stay behind
Er was eigenlijk geen geschreeuw, maar dat terzijde. Is vooral een Engels ding en een Olav Mol-ding.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn toch nooit serieus te nemen.... onzinnig geschreeuw altijd. Hebben ze van de Engelsen afgekeken.
Oja die waren hetquote:Op zondag 28 mei 2023 16:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was Bernoldi die Coulthard achter zich hield 2001
Dat is Monaco, he? Zodra het stopt met regenen ontstaat er een droge lijn en is het doodsaai.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:50 schreef heywoodu het volgende:
Nou, het was even een leuke opleving, maar nu tuft het wel wat suffig naar de finish zo
Eens. Maar dat had ik Alonso ook gegund. En Ocon nu ook, 3e plek.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Maar Verstappen verdient wel echt een pluim voor deze
Als ie eerder gestopt was, had Alonso deze gewonnen.
Nou geweldig zeg, van P1 naar P1 zonder maar 1x moeite te hoeven doen.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
ja en dan al die mensen die wilden dat Max al ging pittenquote:Op zondag 28 mei 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
En precies deze mindset is waarom jij denkt dat Monaco altijd saai is.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou geweldig zeg, van P1 naar P1 zonder maar 1x moeite te hoeven doen.
Prima besluit om niet te stoppen, maar dat is vooral van het team
Die overacting van de hoofdcommentator is wel heel heel heel vermoeiend.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er was eigenlijk geen geschreeuw, maar dat terzijde. Is vooral een Engels ding en een Olav Mol-ding.
Nou ja, zo lang doorrijden op die mediums terwijl het al aardig nat was is best netjes toch?quote:Op zondag 28 mei 2023 16:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou geweldig zeg, van P1 naar P1 zonder maar 1x moeite te hoeven doen.
Het is wat zeg.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gelukkig. Wel Ocon, is ook een vijand van Max
euh nee, Die hebben Max de vrije hand gegevenquote:Op zondag 28 mei 2023 16:52 schreef PS. het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat Monaco saai is?quote:Op zondag 28 mei 2023 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En precies deze mindset is waarom jij denkt dat Monaco altijd saai is.
In tegenstelling tot Olav kan hij in elk geval Nederlandse zinnen formuleren.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Die overacting van de hoofdcommentator is wel heel heel heel vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |