quote:
quote:Ook alleen al de opmerking: "F1TV via Multiviewer", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je gewoon F1TV kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik heb al zitten gapenquote:
Los van Monaco is dat wel vaker voorgekomen in races.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:30 schreef PS. het volgende: Toch bijzonder dat Sainz gewoon geen tel verliest met een kapotte vleugel.
In Monaco heb je ook niet echt high-speed bochten waar je die downforce echt nodig hebtquote:Op zondag 28 mei 2023 15:30 schreef PS. het volgende:
Toch bijzonder dat Sainz gewoon geen tel verliest met een kapotte vleugel.
Daarnaast is het ook wel veilig om te stellen dat de Ferrari op zondag beter is dan de Alpine. Dus dat helpt ook wel.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:33 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Los van Monaco is dat wel vaker voorgekomen in races.
Het enige wat nog kan helpen voor wat de spanning betreft is een bak regen of chaos door crashes.quote:
Dat wel, maar echt een gevaar op de weg hoorquote:
Mag je dan nu al zeggen dat het een weinig spannende race isquote:
die gaat nog een keer pittenquote:
Please confirm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |