quote:Op zondag 28 mei 2023 15:15 schreef Starhopper het volgende:
Wat mij betreft had ie die Poetinpijper harder aangepakt.
Geweld tegen mensen die vragen stellen is dus goed?quote:Op zondag 28 mei 2023 15:19 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Was geen journalist, maar een radicale communist.
quote:Op zondag 28 mei 2023 15:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[..]
Geweld tegen mensen die vragen stellen is dus goed?
quote:Op zondag 28 mei 2023 12:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"Ik stel gewoon vragen"
We kennen dit kunstje wel ondertussen.
Dit is helemaal geen journalist joh. Gast gaat puur en alleen de straat op met een camera om personen zoals jij en NeeOfTochJa "ammunitie" hebben om weer een debiel topic te openen over "open je ogen" "Vragen stellen".quote:Op zondag 28 mei 2023 15:12 schreef Toine51 het volgende:
Gert-Jan Seegers werd ook bij Op1 gevraagd wat hij hier van vond.
Zijn antwoord;
Ja, we weten niet wat er hier vooraf gebeurd is..
De bek vol over handen af bij de journalisten, maar nu ff niet..
Ja en? Je denkt dat zo'n sukkel dan maar zo'n gast kan belagen? Wat mij betreft wel. Maar het wordt gewoon opgenomen, hè?quote:Op zondag 28 mei 2023 15:36 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen journalist joh. Gast gaat puur en alleen de straat op met een camera om personen zoals jij en NeeOfTochJa "ammunitie" hebben om weer een debiel topic te openen over "open je ogen" "Vragen stellen".
Die lui staan waarschijnlijk meestal niet strak maar wel als ze geen pers verwachten. Haha. Liet zich dus na een tijdje helemaal gaan.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dit is toch niet te geloven, dit is echt erg
quote:Op zondag 28 mei 2023 15:52 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Hij kan aids krijgen (heeft ie al) met z'n excuses. Die zijn nep. Achterlijke zak.
Waarom?quote:Op zondag 28 mei 2023 16:18 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Wie zijn idee was dat om die tank daar neer te zetten?
Want dat is echt een heel slecht idee, wat mij betreft.
Ik wist niet eens dat de russen Amsterdam al binnen waren gevallenquote:Op zondag 28 mei 2023 16:18 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Wie zijn idee was dat om die tank daar neer te zetten?
Want dat is echt een heel slecht idee, wat mij betreft.
Wie gaat daar nou uberhaupt iets neerzetten dat in een oorlog wordt gebruikt?quote:
Om aandacht voor de oorlog te vragen?quote:Op zondag 28 mei 2023 16:27 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Wie gaat daar nou uberhaupt iets neerzetten dat in een oorlog wordt gebruikt?
Waarom? Je zet toch ook nergens een atoombom neer?
Dat kan op miljoenen minder provocerende manieren.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Om aandacht voor de oorlog te vragen?
Hoezo is dit provoceren? Tanks in de straten van Oekraïne is nou eenmaal de realiteit. Oorlog is niet leuk. En dat mag je best laten zien.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:50 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Dat kan op miljoenen minder provocerende manieren.
Die dingen zijn gewoon realiteit hoor. 'we' hebben hier een grote bek dat we voorraden tanks naar Oekranie sturen, en dan janken dat er eentje hier staat? Sneeuwvlok much?quote:Op zondag 28 mei 2023 16:50 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Dat kan op miljoenen minder provocerende manieren.
In de Oekraine ja, maar in Nederland is er toch geen oorlog.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo is dit provoceren? Tanks in de straten van Oekraïne is nou eenmaal de realiteit. Oorlog is niet leuk. En dat mag je best laten zien.
Sneeuwvlok op je muil, dadelijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:52 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon realiteit hoor. 'we' hebben hier een grote bek dat we voorraden tanks naar Oekranie sturen, en dan janken dat er eentje hier staat? Sneeuwvlok much?
quote:Op zondag 28 mei 2023 16:27 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Wie gaat daar nou uberhaupt iets neerzetten dat in een oorlog wordt gebruikt?
Het staat je vrij om tanks van andere oorlogen naar Amsterdam te halen.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:53 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
In de Oekraine ja, maar in Nederland is er toch geen oorlog.
Bovendien, we zetten toch geen atribuut van elk land dat in oorlog is in Amsterdam neer.
Maar hier gaan we inderdaad niet uitkomen.
Wie een boek van Stalin en vlaggen met hamers en sikkels op zijn 'nieuwswebsite' verkoopt, is geen journalist, maar een extremist.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[..]
Geweld tegen mensen die vragen stellen is dus goed?
En daar moet dus geweld tegen gebruikt worden?quote:Op zondag 28 mei 2023 17:13 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Wie een boek van Stalin en vlaggen met hamers en sikkels op zijn 'nieuwswebsite' verkoopt, is geen journalist, maar een extremist.
Ik ontken dat het om een journalist gaat.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
En daar moet dus geweld tegen gebruikt worden?
Gewoon een burgerjournalist.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik ontken dat het om een journalist gaat.
Ook niet. Een man die een boek van Stalin en vlaggen met hamers en sikkels verkoopt. Even verwerpelijk als de kaalkopjes van de NVU.quote:
Wat een waardeloze OP, enkel een filmpje en verder volstrekt onduidelijk waar het over gaat.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit gerechtvaardigd of slaat Yoeri door? Lijkt me normaal dat je van andermans spullen afblijft, zeker voor iemand die zegt voor het vrije woord te staan.
Ik ben es in Gori geweest in het Stalin-museum, best aparte ervaring de man werd de hemel in geprezen, ik weet nog dat de een na de ander zich vol trots liet fotograferen bij zijn beeld, je kon daar ook volop prullaria kopen als aandenken, t-shirts, mokken noem het maar op.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
En daar moet dus geweld tegen gebruikt worden?
Heb er een stukje tekst bij geplakt.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:37 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Wat een waardeloze OP, enkel een filmpje en verder volstrekt onduidelijk waar het over gaat.
Wat vindt TS er zelf van?
Neen. Ratelband was heel erg lang rustig en tevens waren er geen vragen. De eerste keer dat ik t zag vond ik em nogal agressief. Jaren later keek ik t nog eens en vond t wel meevallen.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:33 schreef Tengano het volgende:
Dit doet ook wel aan dat epic wereldfilmpje denken met Emil Ratelband en Rob Muntz![]()
TJAKKKKAAAAAAAAAH!!!!!!!![]()
Het gaat er gewoon om dat je als journalist iemand kunt tergen en je de grens van de geinterviewde bereikt die vervolgens uitflipt. En dat bebeurde in beide situaties.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:51 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Neen. Ratelband was heel erg lang rustig en tevens waren er geen vragen. De eerste keer dat ik t zag vond ik em nogal agressief. Jaren later keek ik t nog eens en vond t wel meevallen.
Zijn tevens allebei kutmongolen. Maar Ratelband daagt niemand uit hier.
Hadden wij voorraden tanks?quote:Op zondag 28 mei 2023 16:52 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon realiteit hoor. 'we' hebben hier een grote bek dat we voorraden tanks naar Oekranie sturen, en dan janken dat er eentje hier staat? Sneeuwvlok much?
Nee. Muntz had niks te vragen. Was hem vanaf t begin alleen maar te irriteren. Compleet anders dan met die andere kutgast.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat je als journalist iemand kunt tergen en je de grens van de geinterviewde bereikt die vervolgens uitflipt. En dat bebeurde in beide situaties.
Ratelband had alleen iets meer geduld, maar uiteindelijk knapte hij ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |