Jij bent dan ook een apart gevalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de goede orde: ook als ze al die andere sporten niet hadden zou ik Viaplay nog hebben
quote:
Had je geld te veel ofzo?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij hebben nog Viaplay hoir, dat kijken we nu.
F1TV hebben we overigens ook. En Ziggo Sport (betaaldeel).
"Had" is dan wel goed gekozenquote:
Misschien heeft ze wel een rijke vriendquote:
Goed naar Hugo geluisterd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een rijke vriend
Die link is volledig onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taall(...),van%20grinden%3A%20'malen'.
Op FOK! weten we wel beterquote:Grind is de oudste vorm. Het komt van grinden: ‘malen’. Pas na de zeventiende eeuw is de betekenis ‘kleine kiezelstenen’ ontstaan. Het woord is verwant aan het Engelse to grind (‘malen’) en het Latijnse frendere (‘fijnwrijven’).
De vorm met t is waarschijnlijk ontstaan doordat grind geen meervoud heeft; we kennen daardoor alleen maar een vorm waar we de t op het eind horen. Velen zijn die t ook gaan schrijven. Dit is niet gebeurd bij een woord als hond: omdat we daarvan ook vaak het meervoud honden horen, is de d in het enkelvoud behouden.
Naast grinden (‘met grind bestrooien’) bestaat de uitspraak- en spellingvariant grinten.
Dátquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een rijke vriend
Zit hij ook hier op FOK!?quote:
Zekerquote:
Dan heb ik wel vermoeden wie het isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker
Hij zit zelfs in dit topic![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb ik wel vermoeden wie het is
En dan samen op de bank zittenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker
Hij zit zelfs in dit topic![]()
Nattekat en Whiskers (nota bene inclusief kat als UI), ik had het moeten wetenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb ik wel vermoeden wie het is
En dan dit doenquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nattekat en Whiskers (nota bene inclusief kat als UI), ik had het moeten weten
Je hebt de hint nog niet gezienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nattekat en Whiskers (nota bene inclusief kat als UI), ik had het moeten weten
Nu wel en mind = blownquote:
Weet Sainz alles vanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Tijdstraffen bij safety car finishes, altijd leuk.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Godver, ik mis weer hints.
Dit kan mijn zaterdagochtendhoofd niet aan
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Godver, ik mis weer hints.
Dit kan mijn zaterdagochtendhoofd niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |