Team Zomerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is nog onder de 20 graden, dus het is nog mooi. Daarna is het kutWINTER
Het zou me verbazen of een ziggo moet een samenwerking aangaan met de andere kabelexploitanten zodat ze samen voldoende geld hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt er opnieuw geboden op de rechten en dan heb je mogelijk weer Olav terug
Autosport. Andere sporten weet ik doorgaans of niet genoeg van om me aan het commentaar te ergeren, of is het commentaar gewoon dik in ordequote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Leo Driessen niet noemen. Of beperk je het tot autosport?
1. Je overschat hoe veel Viaplay te besteden heeftquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het zou me verbazen of een ziggo moet een samenwerking aangaan met de andere kabelexploitanten zodat ze samen voldoende geld hebben.
En zelfs dan wordt het lastig. Viaplay is recent een samenwerking met DPG media aangegaan en DPG wil meer radio. De slots worden binnenkort weer geveild waaronder 1 nieuwsslot. Daar zijn waarschijnlijk maar twee partijen in geïnteresseerd en zijn het kleine BNR en het grote DPG. Dat zou de samenwerking van viaplay met DPG kunnen verklaren en dan moet viaplay de F1 en andere sporten wel binnenhalen
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:45 schreef heywoodu het volgende:
Even serieus, wil iemand de coureurs even vertellen dat de safety car inmiddels alweer een tijdje binnen is? Er mag geracet worden.
Maar jij kan niet tegen verandering..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Je overschat hoe veel Viaplay te besteden heeft
2. Je onderschat hoe veel Ziggo te besteden heeft
3. Ik snap niks van je logica
Er worden genoeg track limits genoteerdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:45 schreef heywoodu het volgende:
Even serieus, wil iemand de coureurs even vertellen dat de safety car inmiddels alweer een tijdje binnen is? Er mag geracet worden.
Ik heb Viaplay toch wel een kans gegeven. En inmiddels kijkt zelfs mijn vader via F1TV, terwijl z'n Engels niet al te best isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar jij kan niet tegen verandering..
3. Viaplay kijkt (is de aanname) verder dan alleen het bereik van de beeldbuis....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Je overschat hoe veel Viaplay te besteden heeft
2. Je onderschat hoe veel Ziggo te besteden heeft
3. Ik snap niks van je logica
Het was een 1 of 2, niet 1 en 2. Ik denk dat de meeste F1 kijkers bij Viaplay daar nog zitten voor andere sporten, niemand van wie ik weet dat ze vorig jaar Viaplay hadden voor de F1 heeft nu nog Viaplay. Dus F1 verliezen gaat hen vrij weinig kosten, maar de rechten zijn gigantisch duur voor wat ze ervoor terug krijgen. Ondertussen is Ziggo onderdeel van één van de grootste mediabedrijven ter wereld, en hebben ze de rechten alleen verloren omdat Viaplay dusdanig hoog inzette dat dat gewoon niet te verdedigen was.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
3. Viaplay kijkt (is de aanname) verder dan alleen het bereik van de beeldbuis....
Wat brengt jou er toe dat jij zo overtuigd bent van 1 en 2?
Voor de goede orde: ook als ze al die andere sporten niet hadden zou ik Viaplay nog hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was een 1 of 2, niet 1 en 2. Ik denk dat de meeste F1 kijkers bij Viaplay daar nog zitten voor andere sporten, niemand van wie ik weet dat ze vorig jaar Viaplay hadden voor de F1 heeft nu nog Viaplay. Dus F1 verliezen gaat hen vrij weinig kosten, maar de rechten zijn gigantisch duur voor wat ze ervoor terug krijgen. Ondertussen is Ziggo onderdeel van één van de grootste mediabedrijven ter wereld, en hebben ze de rechten alleen verloren omdat Viaplay dusdanig hoog inzette dat dat gewoon niet te verdedigen was.
En dat bieden op rechten geschiedde in 2021 voor het seizoen al begonnen was, dat seizoen heeft de F1 veel groter gemaakt dan het was.
Wij hebben nog Viaplay hoor, dat kijken we nu.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was een 1 of 2, niet 1 en 2. Ik denk dat de meeste F1 kijkers bij Viaplay daar nog zitten voor andere sporten, niemand van wie ik weet dat ze vorig jaar Viaplay hadden voor de F1 heeft nu nog Viaplay. Dus F1 verliezen gaat hen vrij weinig kosten, maar de rechten zijn gigantisch duur voor wat ze ervoor terug krijgen. Ondertussen is Ziggo onderdeel van één van de grootste mediabedrijven ter wereld, en hebben ze de rechten alleen verloren omdat Viaplay dusdanig hoog inzette dat dat gewoon niet te verdedigen was.
En dat bieden op rechten geschiedde in 2021 voor het seizoen al begonnen was, dat seizoen heeft de F1 veel groter gemaakt dan het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |