Nederlanders en Belgen zijn goed in de regen volgens Allardquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
Cordeel die sneller rijdt dan Hauger
Live timingquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zie je dat 15 seconden eerder
Nope. Hij pakt zijn 6e plekje terugquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Hij pakt zijn 6e plekje terug
Die dacht ik ben nog niet in beeld geweestquote:
GMTAquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ah ja, Nissany wilde nog even in beeld
Krijgt vast nog 10squote:
Denk het ook, volgens mij was in de F1 ook zo'n straf uitgedeeld dit seizoenquote:
Gewoon gelijk door naar Mercedes en Hamilton eruit geschoppenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Volgend jaar dus Vesti naast Albon bij Williams.
Ook goed. Dan staat Williams ook niet meteen zo erg voor lul dat ze hun eigen acedemy rijder vervangen door eentje van Mercedesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon gelijk door naar Mercedes en Hamilton eruit geschoppen
Hebben ook de meeste ervaringquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Vesti en Voorstoel laten hier wel zien dat ze toch een klasse boven de rest staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
De F1 zou er wel beter op wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon gelijk door naar Mercedes en Hamilton eruit geschoppen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hebben ook de meeste ervaring
Is al hun derde jaar.Vesti zit toch pas in z'n tweede jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Oh ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vesti zit toch pas in z'n tweede jaar?
Straks ga viaplee waarderenquote:Op zondag 4 juni 2023 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Dit Nederlandse commentaar doet me denken aan Ronald van Dam.
Voorspellende gave heb ikquote:
Hebben ze daar nog 3g ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2023 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Valt nog niet mee, dat race kijken vanuit de trein. Om de haverklap is de verbinding weg
Dit had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Valt nog niet mee, dat race kijken vanuit de trein. Om de haverklap is de verbinding weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |