abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2023 @ 16:27:14 #26
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_209499569
Drie delen _O-
pi_209499580
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Zijn fanbase bestaat waarschijnlijk ook voor een groot deel uit lieden die hem alleen volgen omdat ze hem weer ergens een uitglijder hopen te zien maken.
Denk dat het een zekerheidje is. Net als de fanbase van bijvoorbeeld een rapper Sjors. Die volgen hem alleen maar vanwege de meest stupide shit die hij doet.
De chat tijdens zijn strak ook. Zit vol met lurkers die hem middels wat nette vragen constant weer de kant op bewegen om over het kartel en zijn eigen (domme) acties te praten. Voor de vorm vragen ze nog eens een nummertje aan maar echt serieus kan ik het allemaal niet nemen.
pi_209499601
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:27 schreef Scrummie het volgende:
Drie delen _O-
Het moet gezegd worden, de man weet wel een schare “fans” op te bouwen. De reden is niet zo belangrijk voor hem maar ik denk dat mensen hem vooral zien als useful idiot.
pi_209500295
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar met die vermeende pedoshit moet hij wel serieus oppassen.
Het probleem is natuurlijk ook dat hij totaal niet kan overzien met wat voor vuur hij aan het spelen is. Kijk, als hij vroeger weer eens iets achterlijks zei of deed dan werd hij door wat mensen hier of op een ander forum uitgelachen, ging hij (al dan niet gedwongen) eventjes weg en kwam hij iets later weer terug om gewoon weer op de oude voet verder te gaan. Kut voor hem, maar in zijn echte leventje had dat toen nog niet zo gek veel gevolgen.

Maar het huidige soort beschuldigingen werken steeds ernstiger en langer door in zijn privesfeer, en hoewel hij natuurlijk niet de directe veroorzaker is van de bedreigingen en vernielingen blijft hij met domme uitspraken zoals over dat 17-jarige meisje constant meer olie leveren die zijn belagers op het vuur kunnen gooien. Het escaleert mede daardoor steeds verder (de volgende stap zal er vroeg of laat wel op neerkomen dat een van die vele aasgieren die op zijn adres worden afgestuurd fysiek wordt, of dat hij door z'n medebewoners ook hier weer wordt weggejaagd), en hoe bekender hij hierdoor wordt hoe lastiger het wordt om niet de rest van zijn leven met deze verhalen geassocieerd te worden. Weliswaar zal dat leven als het zo door blijft gaan met zijn gezondheid waarschijnlijk niet zo heel lang meer duren, maar ik kan me toch niet voorstellen dat hij nog jaren angstig en alleen in een appartementje ondergedoken wil zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door saparmurat_niyazov op 13-06-2023 17:33:11 ]
pi_209500350
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:27 schreef Scrummie het volgende:
Drie delen _O-
In 2 delen past hij niet :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 17:50:19 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209500629
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 13 juni 2023 @ 18:01:58 #32
319979 Fok-it
All is well
pi_209500762
quote:
Omdat hij zwakbegaafd is en geen verstandige beslissingen kan maken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209500774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 17:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het probleem is natuurlijk ook dat hij totaal niet kan overzien met wat voor vuur hij aan het spelen is. Kijk, als hij vroeger weer eens iets achterlijks zei of deed dan werd hij door wat mensen hier of op een ander forum uitgelachen, ging hij (al dan niet gedwongen) eventjes weg en kwam hij iets later weer terug om gewoon weer op de oude voet verder te gaan. Kut voor hem, maar in zijn echte leventje had dat toen nog niet zo gek veel gevolgen.

Maar het huidige soort beschuldigingen werken steeds ernstiger en langer door in zijn privesfeer, en hoewel hij natuurlijk niet de directe veroorzaker is van de bedreigingen en vernielingen blijft hij met domme uitspraken zoals over dat 17-jarige meisje constant meer olie leveren die zijn belagers op het vuur kunnen gooien. Het escaleert mede daardoor steeds verder (de volgende stap zal er vroeg of laat wel op neerkomen dat een van die vele aasgieren die op zijn adres worden afgestuurd fysiek wordt, of dat hij door z'n medebewoners ook hier weer wordt weggejaagd), en hoe bekender hij hierdoor wordt hoe lastiger het wordt om niet de rest van zijn leven met deze verhalen geassocieerd te worden. Weliswaar zal dat leven als het zo door blijft gaan met zijn gezondheid waarschijnlijk niet zo heel lang meer duren, maar ik kan me toch niet voorstellen dat hij nog jaren angstig en alleen in een appartementje ondergedoken wil zitten.
En posten over 13 jarige meisjes? Dat ben je gewoon een viespeukm
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 13 juni 2023 @ 18:17:16 #34
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_209500902
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:29 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het moet gezegd worden, de man weet wel een schare “fans” op te bouwen. De reden is niet zo belangrijk voor hem maar ik denk dat mensen hem vooral zien als useful idiot.
Mensen geven precies wat hij wil; aandacht. Negatief, positief, maakt niet uit.
pi_209500970
Die Alex Soze (als het tenminste niet om een fake account gaat) bemoeit zich hier ook mee zie ik net. Gaat natuurlijk geheel uit de klauwen.

Die gast moeten ze echt zo snel mogelijk in een begeleid woonvorm geplaatst worden..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_209500994
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die Alex Soze (als het tenminste niet om een fake account gaat) bemoeit zich hier ook mee zie ik net. Gaat natuurlijk geheel uit de klauwen.

Die gast moeten ze echt zo snel mogelijk in een begeleid woonvorm geplaatst worden..
Post die link eens?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 18:28:42 #37
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209500999
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:25 schreef MatthijsDJ het volgende:

Ik zie dat Alex een "treitervlogger" is? Riool van het internet gaat zo wel open...
pi_209501010
Alex Soze, Bradley echt een verrijking van het internet zeg
pi_209501031
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zie dat Alex een "treitervlogger" is? Riool van het internet gaat zo wel open...
https://imgur.com/a/Tzpgcmu
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  dinsdag 13 juni 2023 @ 18:37:20 #40
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209501064
Bradley is natuurlijk volwassen ook al is hij zwakbegaafd dus ze kennen hem niet letterlijk dwingen te stoppen met vloggen. Al kan ik mij zeker voorstellen dat het geduld van bepaalde instanties als politie en zorg ook wel redelijk op is onder tussen. Aantal mensen in dat Looij Kartel kunnen ze trouwens net zo goed even opsluiten en weg halen van het internet....
pi_209501092
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:37 schreef Momo het volgende:
Bradley is natuurlijk volwassen ook al is hij zwakbegaafd dus ze kennen hem niet letterlijk dwingen te stoppen met vloggen. Al kan ik mij zeker voorstellen dat het geduld van bepaalde instanties als politie en zorg ook wel redelijk op is onder tussen. Aantal mensen in dat Looij Kartel kunnen ze trouwens net zo goed even opsluiten en weg halen van het internet....
Naja die jongen is inmiddels door zijn gedrag wel een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving.

Je zou er maar naast wonen..
pi_209501252
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:40 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Naja die jongen is inmiddels door zijn gedrag wel een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving.

Je zou er maar naast wonen..
Oa de reden dat topic een slotje krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')