Denk dat het een zekerheidje is. Net als de fanbase van bijvoorbeeld een rapper Sjors. Die volgen hem alleen maar vanwege de meest stupide shit die hij doet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn fanbase bestaat waarschijnlijk ook voor een groot deel uit lieden die hem alleen volgen omdat ze hem weer ergens een uitglijder hopen te zien maken.
Het moet gezegd worden, de man weet wel een schare “fans” op te bouwen. De reden is niet zo belangrijk voor hem maar ik denk dat mensen hem vooral zien als useful idiot.quote:
Het probleem is natuurlijk ook dat hij totaal niet kan overzien met wat voor vuur hij aan het spelen is. Kijk, als hij vroeger weer eens iets achterlijks zei of deed dan werd hij door wat mensen hier of op een ander forum uitgelachen, ging hij (al dan niet gedwongen) eventjes weg en kwam hij iets later weer terug om gewoon weer op de oude voet verder te gaan. Kut voor hem, maar in zijn echte leventje had dat toen nog niet zo gek veel gevolgen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar met die vermeende pedoshit moet hij wel serieus oppassen.
Omdat hij zwakbegaafd is en geen verstandige beslissingen kan makenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:50 schreef Starhopper het volgende:
Hij staat weer in het nieuws
Hilversumse buurt op z'n kop: pesterijen en doodsbedreigingen aan YouTuber Bradley maken ook buren bang
Waarom stopt ie niet gewoon?
En posten over 13 jarige meisjes? Dat ben je gewoon een viespeukmquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk ook dat hij totaal niet kan overzien met wat voor vuur hij aan het spelen is. Kijk, als hij vroeger weer eens iets achterlijks zei of deed dan werd hij door wat mensen hier of op een ander forum uitgelachen, ging hij (al dan niet gedwongen) eventjes weg en kwam hij iets later weer terug om gewoon weer op de oude voet verder te gaan. Kut voor hem, maar in zijn echte leventje had dat toen nog niet zo gek veel gevolgen.
Maar het huidige soort beschuldigingen werken steeds ernstiger en langer door in zijn privesfeer, en hoewel hij natuurlijk niet de directe veroorzaker is van de bedreigingen en vernielingen blijft hij met domme uitspraken zoals over dat 17-jarige meisje constant meer olie leveren die zijn belagers op het vuur kunnen gooien. Het escaleert mede daardoor steeds verder (de volgende stap zal er vroeg of laat wel op neerkomen dat een van die vele aasgieren die op zijn adres worden afgestuurd fysiek wordt, of dat hij door z'n medebewoners ook hier weer wordt weggejaagd), en hoe bekender hij hierdoor wordt hoe lastiger het wordt om niet de rest van zijn leven met deze verhalen geassocieerd te worden. Weliswaar zal dat leven als het zo door blijft gaan met zijn gezondheid waarschijnlijk niet zo heel lang meer duren, maar ik kan me toch niet voorstellen dat hij nog jaren angstig en alleen in een appartementje ondergedoken wil zitten.
Mensen geven precies wat hij wil; aandacht. Negatief, positief, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het moet gezegd worden, de man weet wel een schare “fans” op te bouwen. De reden is niet zo belangrijk voor hem maar ik denk dat mensen hem vooral zien als useful idiot.
Post die link eens?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die Alex Soze (als het tenminste niet om een fake account gaat) bemoeit zich hier ook mee zie ik net. Gaat natuurlijk geheel uit de klauwen.
Die gast moeten ze echt zo snel mogelijk in een begeleid woonvorm geplaatst worden..
Ik zie dat Alex een "treitervlogger" is? Riool van het internet gaat zo wel open...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die Alex Soze (als het tenminste niet om een fake account gaat) bemoeit zich hier ook mee zie ik net. Gaat natuurlijk geheel uit de klauwen.
Die gast moeten ze echt zo snel mogelijk in een begeleid woonvorm geplaatst worden..
https://imgur.com/a/Tzpgcmuquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie dat Alex een "treitervlogger" is? Riool van het internet gaat zo wel open...
Naja die jongen is inmiddels door zijn gedrag wel een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:37 schreef Momo het volgende:
Bradley is natuurlijk volwassen ook al is hij zwakbegaafd dus ze kennen hem niet letterlijk dwingen te stoppen met vloggen. Al kan ik mij zeker voorstellen dat het geduld van bepaalde instanties als politie en zorg ook wel redelijk op is onder tussen. Aantal mensen in dat Looij Kartel kunnen ze trouwens net zo goed even opsluiten en weg halen van het internet....
Oa de reden dat topic een slotje krijgt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Naja die jongen is inmiddels door zijn gedrag wel een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving.
Je zou er maar naast wonen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |