abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209307258
quote:
De Hilversumse YouTuber Bradley van Dijk wordt al twee jaar getreiterd en bedreigd door een groep 'pedojagers'. Afgelopen weekend dreigde een groep van vijfhonderd man hem thuis op te zoeken. Met een 'Project X'-achtige bijeenkomst wilden ze hem op verschillende plekken in Hilversum achterna zitten. De politie hield zaterdag de situatie nauwlettend in de gaten. Een sfeerreportage.


"Bijna is het zover! Ruim 500 mensen hebben zich aangemeld. Project X in Hilversum. Zaterdag, 20.00 uur Anemonestraat!"

Het gonst al twee weken van de geruchten. Een groep ‘pedo-hunters’ zou zich verzamelen voor de woning van de moeder van Bradley van Dijk, oftewel The Bradge, een YouTuber, die door het Looij-kartel, zoals de pedojagers zichzelf noemen, wordt beticht van pedoseksuele neigingen.

Uit de communicatie van de pedojagers op Telegram blijkt dat ze Van Dijk beschuldigen van stalking van meerdere minderjarige meisjes. Al twee jaar lang worden Van Dijk en zijn familie gevolgd en via internet bedreigd en getreiterd. Deze bijeenkomst moest het hoogtepunt van intimidatie gaan worden.
Politieauto's

Rond de klok van acht rijden twee handhavers op de fiets door de wijk. Voor de woning in de Anemonestraat staat een politieauto met twee surveillanten duidelijk in het zicht, een helikopter vliegt over. Een aantal buren zit in de voortuin.

Van de ruim 7.000 mensen die via het Telegram-kanaal van het Looijkartel dagelijks meerdere keren op de hoogte worden gehouden van de bedreigingen aan het adres van The Bradge, hebben zich honderden mensen aangemeld te komen naar het ‘evenement’. Het voornemen van de pedojagers is om vanaf de Anemonestraat met honderden door Hilversum te wandelen naar nog drie andere locaties waar familieleden van Van Dijk wonen.
Belaagd

Het blijft rustig. De vijfhonderd mensen die zouden komen, laten hun gezicht niet zien. Maar helemaal stil blijft het niet.

Midden in de nacht laat de groep toch iets van zich horen. De groep laat weten dat ze "het azc hebben leeggetrokken". Ze doelen op een zelf opgezet 'advertentiebombardement'. Op Facebook en Marktplaats worden talloze dure goederen tegen spotprijzen aangeboden, een gloednieuwe iPhone voor 100 euro bijvoorbeeld. Mensen met een kleine portemonnee reageren massaal en worden uitgenodigd om op de Anemonestraat het toestel op te halen.

Er is niemand thuis op het adres, maar de groep doet zich online voor als een bange alleenstaande en nodigt de koper uit om selfies te maken: "Stuur een foto en ik durf de deur wel te openen", klinkt het. Natuurlijk doen ze dit. Zo’n goedkope telefoon laat je niet lopen. Gillend van pret worden de foto’s gedeeld op het kanaal.
Eerdere pesterijen

"Pedofiel, misbruiker!", "Ambitieloze Wajonger!", "Kinderlokker Bradley!". Ruim twee jaar lang wordt de 32-jarige Van Dijk online belaagd door mensen die aanstoot nemen aan zijn video’s op YouTube. Video’s waarin hij rondrijdt in zijn auto, een recensie geeft over het eten dat hij heeft gegeten of live gaat en vertelt over zijn leven. Kijkers mogen hem dan vragen stellen die hij beantwoordt.

Met drieduizend abonnees heeft de YouTuber geen groot kanaal, maar de reacties liegen er niet om. Hij wordt ernstig bedreigd. Vandaag nog: "Ik hoop dat die dikke snel doodgaat" of "Ga offline, ga in rust werken aan jezelf en kom terug wanneer je eindelijk een baan of dagbesteding hebt en bent afgevallen. Anders jagen wij jou en de mensen die jou helpen de dood in. Heel Nederland kotst je uit."

Zijn familie, maar ook hun buren zijn slachtoffer. Zij krijgen argeloze kopers aan de deur, bezorgers van eten dat ze niet hebben besteld, maar ook bedreigingen, scheldpartijen en vernielingen zijn hun deel. Ramen zijn dichtgespoten met verf en graffiti op de muren. ‘Strijders’ noemen de pedojagers elkaar en troeven elkaar af op de beste manier om te treiteren en te bedreigen.

De politie kent de situatie, maar wil er inhoudelijk niet verder op ingaan. Bradley zelf geeft aan zich niet monddood te laten maken en gaat door met de video's op YouTube. Zaterdag zat hij op een onderduikadres, net als zijn familieleden: "Het speelt nu al jaren en het houdt maar niet op. We staan machteloos. Laatst zijn weer de ramen van mijn auto ingegooid. Het gaat maar door en de daders worden niet gepakt." De aantijgingen over zijn vermeende pedoseksualiteit en dat hij veroordeeld zedendelinquent is, zijn volgens hem onzin: "Mijn strafblad is blanco!"




https://nos.nl/regio/noor(...)er-bradley-houdt-aan

Triest -O- Volgens mij hadden we ooit ook zo'n user op FOK! maar die mag niet besproken worden.
pi_209307391
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 20:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dreigde hij je op te zoeken en reed hij met piepende bandjes weg?
Neuh, was een wat zure vijftiger met een winkelwagentje.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 mei 2023 @ 21:00:19 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209307396
Maar wanneer gaat Braddie weer live? _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_209307752
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 20:45 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
dat waren gewoon leuke vlogs _O_
Mja het is nooit echt hoogstaand geweest, maar vroeger waren er nog wel eens redelijk aardige en voor hem onschadelijke vlogs. Ging hij ergens de toerist uithangen ofzo. Tegenwoordig doet hij weinig anders meer dan live ranten op zijn belagers met wat keyboardspel tussendoor, en af en toe een golf aan foodreviews. Het huis komt hij amper meer uit. Iets leuks zit er eigenlijk al heel lang niet meer tussen.
pi_209307898
Het valt me nu ook pas op hoe suggestief dat stukje over die helikopter is in het artikel. Hebben ze het over 2 fucking handhavers en 2 agenten die ergens staan, maar ook over een overvliegende helikopter. Moet dat dan een politiehelikopter voorstellen of is het net zo nietszeggend als die buren die in de tuin zitten? :')
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  zaterdag 27 mei 2023 @ 23:11:07 #6
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209308969
ik ken iemand in de psychiatrie die wordt ook al 2 jaar getreiterd en bedreigd door zich zelf
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_209309105
In Amerika zou hij uiteindelijk in zo'n My 600-lb Life programma onder behandeling vallen van Dr Now. Nederlandse media exploiteert deze mensen toch minder.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_209309207
Alsof die mensen van dat Looijkartel zelf niet in de Wajong of bijstand zitten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_209309584
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 23:41 schreef Nielsch het volgende:
Alsof die mensen van dat Looijkartel zelf niet in de Wajong of bijstand zitten.
Ja dat dus, het lijkt wel alsof ze er hun werk van hebben gemaakt. Dat je dit doet is al kansloos, dat je er ook nog de tijd voor hebt of neemt is gewoon dubbelop.
  zondag 28 mei 2023 @ 00:42:48 #10
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209309760
De hoogtepunten van de Bradge waren de autoreview vlogs, en die keren dat hij naar de LIDL reed om een worstenbroodje te reviewen, en natuurlijk de Bassie en Adriaan vlogs bij Slagharen. _O_

Ik snap echt niet dat ze deze geweldige vent kunnen haten, het is gewoon een XL teddybeer. :)
  VIVA zondag 28 mei 2023 @ 00:48:44 #11
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_209309799
Ik stel voor dat we de FOK! knokploeg assembleren om onze vette vriend te beveiligen, die mongolen welke obsessed geworden zijn kunnen gezamelijk niet meer dan 10 hersencellen verzamelen om dit soort acties uit te voeren...
What lies behind makes no sense in my mind
pi_209319704
quote:
84s.gif Op zondag 28 mei 2023 00:48 schreef cosmosis het volgende:
Ik stel voor dat we de FOK! knokploeg assembleren om onze vette vriend te beveiligen, die mongolen welke obsessed geworden zijn kunnen gezamelijk niet meer dan 10 hersencellen verzamelen om dit soort acties uit te voeren...
Lijkt me wel hilarisch.
  donderdag 1 juni 2023 @ 02:44:48 #13
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_209357809
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 19:41 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Lijkt me wel hilarisch.
Dat zou dan wel weer kijk waardig zijn als daar een vlog van gemaakt word, maar dan loop je weer tegen het probleem aan dat het zwaar de kant op gaat van een groep autisten die een groep kinderen gaat bedreigen omdat ze Braddie bedreigen _O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_209461110
Triest.
  zaterdag 10 juni 2023 @ 09:27:47 #15
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_209461198
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 00:42 schreef BMW1993 het volgende:
De hoogtepunten van de Bradge waren de autoreview vlogs, en die keren dat hij naar de LIDL reed om een worstenbroodje te reviewen, en natuurlijk de Bassie en Adriaan vlogs bij Slagharen. _O_

Ik snap echt niet dat ze deze geweldige vent kunnen haten, het is gewoon een XL teddybeer. :)
Die autoreview van zo’n versleten volvo was wel tof _O-
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_209461521
Die lui in de telegramgroep zijn ook echt wel next level gestoord.
pi_209461743
Ik hoorde gwn een paar random jongens op straat over DaBradge praten.. "hij is super dik en eet allemaal ongezonde troep en daardoor kan hij niet werken.." DaBradge is van een Fok!er gwn een bekende Nederlander geworden.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_209462484
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 10:35 schreef nils_22 het volgende:
Ik hoorde gwn een paar random jongens op straat over DaBradge praten.. "hij is super dik en eet allemaal ongezonde troep en daardoor kan hij niet werken.." DaBradge is van een Fok!er gwn een bekende Nederlander geworden.
Heb ik ook wel eens in de Mac of KFC gehad _O- "lijkt de bradge wel!"
pi_209499315
Meneer heeft in stream openlijk aangegeven te hebben geflirt met een minderjarig meisje, TikTok heeft de video inmiddels verwijderd.

Zo krijg je de schijn ook nooit meer mee.
blablablabla
pi_209499386
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:00 schreef Elan het volgende:
Meneer heeft in stream openlijk aangegeven te hebben geflirt met een minderjarig meisje, TikTok heeft de video inmiddels verwijderd.

Zo krijg je de schijn ook nooit meer mee.
Hij blijft er ook maar domme dingen uitfloepen die zijn belagers meer munitie geven he. Zo had hij gisteren een (inmiddels uiteraard weer verwijderd) filmpje gemaakt waarin hij een hoop kritiek uitte op de rijstijl van Enzo Knol, terwijl er over zijn eigen gevaarlijke strapatsen op de weg ook genoeg bekend en terug te vinden is.

Braad, denk eens een paar seconden na voordat je je mond open doet man.
pi_209499446
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Hij blijft er ook maar domme dingen uitfloepen die zijn belagers meer munitie geven he. Zo had hij gisteren ook een (inmiddels uiteraard weer verwijderd) filmpje gemaakt waarin hij een hoop kritiek uitte op de rijstijl van Enzo Knol, terwijl er over zijn eigen gevaarlijke strapatsen op de weg ook genoeg bekend en terug te vinden is.

Braad, denk eens een paar seconden na voordat je je mond open doet man.
Hij blijft verbazen idd, zelf kreeg hij bekant een beroerte toen hij het 'gas'van die tesla vol opentrok en 90 reed in de bebouwde kom. En dan janken als een of andere vlogger het zelfde doet.

Maar met die vermeende pedoshit moet hij wel serieus oppassen.
blablablabla
pi_209499499
Dit loopt nog eens verkeerd af. Hoe meer populariteit hij krijgt… of beter gezegd hoe bekender hij wordt, hoe meer dat kartel hem op de huid zal zitten.

Hij is 32 jaar, heeft een klein appartementen en zit de hele dag op een 40m2 weg te kwijnen. Zodra hij boodschappen gaat doen moet hij om zijn schouder kijken. Ik snap oprecht niet dat hij dit zelf zo wil en zelfs nog in stand houdt.
pi_209499538
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:19 schreef Vliegbaard het volgende:
Dit loopt nog eens verkeerd af. Hoe meer populariteit hij krijgt… of beter gezegd hoe bekender hij wordt, hoe meer dat kartel hem op de huid zal zitten.

Hij is 32 jaar, heeft een klein appartementen en zit de hele dag op een 40m2 weg te kwijnen. Zodra hij boodschappen gaat doen moet hij om zijn schouder kijken. Ik snap oprecht niet dat hij dit zelf zo wil en zelfs nog in stand houdt.
Zijn fanbase bestaat waarschijnlijk ook voor een groot deel uit lieden die hem alleen volgen omdat ze hem weer ergens een uitglijder hopen te zien maken.
blablablabla
pi_209499548
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:00 schreef Elan het volgende:
Meneer heeft in stream openlijk aangegeven te hebben geflirt met een minderjarig meisje, TikTok heeft de video inmiddels verwijderd.

Zo krijg je de schijn ook nooit meer mee.
Ja en wat hij hier postte over 13 jarige meisjes is ook best dubieus.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 13 juni 2023 @ 16:27:10 #25
319979 Fok-it
All is well
pi_209499568
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:00 schreef Elan het volgende:
Meneer heeft in stream openlijk aangegeven te hebben geflirt met een minderjarig meisje, TikTok heeft de video inmiddels verwijderd.

Zo krijg je de schijn ook nooit meer mee.
:') godgod

Nou dan heb je in ieder geval hier het bewijs waarom de politie haar vingers er niet aan wil branden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 13 juni 2023 @ 16:27:14 #26
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_209499569
Drie delen _O-
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_209499580
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Zijn fanbase bestaat waarschijnlijk ook voor een groot deel uit lieden die hem alleen volgen omdat ze hem weer ergens een uitglijder hopen te zien maken.
Denk dat het een zekerheidje is. Net als de fanbase van bijvoorbeeld een rapper Sjors. Die volgen hem alleen maar vanwege de meest stupide shit die hij doet.
De chat tijdens zijn strak ook. Zit vol met lurkers die hem middels wat nette vragen constant weer de kant op bewegen om over het kartel en zijn eigen (domme) acties te praten. Voor de vorm vragen ze nog eens een nummertje aan maar echt serieus kan ik het allemaal niet nemen.
pi_209499601
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:27 schreef Scrummie het volgende:
Drie delen _O-
Het moet gezegd worden, de man weet wel een schare “fans” op te bouwen. De reden is niet zo belangrijk voor hem maar ik denk dat mensen hem vooral zien als useful idiot.
pi_209500295
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar met die vermeende pedoshit moet hij wel serieus oppassen.
Het probleem is natuurlijk ook dat hij totaal niet kan overzien met wat voor vuur hij aan het spelen is. Kijk, als hij vroeger weer eens iets achterlijks zei of deed dan werd hij door wat mensen hier of op een ander forum uitgelachen, ging hij (al dan niet gedwongen) eventjes weg en kwam hij iets later weer terug om gewoon weer op de oude voet verder te gaan. Kut voor hem, maar in zijn echte leventje had dat toen nog niet zo gek veel gevolgen.

Maar het huidige soort beschuldigingen werken steeds ernstiger en langer door in zijn privesfeer, en hoewel hij natuurlijk niet de directe veroorzaker is van de bedreigingen en vernielingen blijft hij met domme uitspraken zoals over dat 17-jarige meisje constant meer olie leveren die zijn belagers op het vuur kunnen gooien. Het escaleert mede daardoor steeds verder (de volgende stap zal er vroeg of laat wel op neerkomen dat een van die vele aasgieren die op zijn adres worden afgestuurd fysiek wordt, of dat hij door z'n medebewoners ook hier weer wordt weggejaagd), en hoe bekender hij hierdoor wordt hoe lastiger het wordt om niet de rest van zijn leven met deze verhalen geassocieerd te worden. Weliswaar zal dat leven als het zo door blijft gaan met zijn gezondheid waarschijnlijk niet zo heel lang meer duren, maar ik kan me toch niet voorstellen dat hij nog jaren angstig en alleen in een appartementje ondergedoken wil zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door saparmurat_niyazov op 13-06-2023 17:33:11 ]
pi_209500350
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:27 schreef Scrummie het volgende:
Drie delen _O-
In 2 delen past hij niet :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 13 juni 2023 @ 17:50:19 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209500629
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 13 juni 2023 @ 18:01:58 #32
319979 Fok-it
All is well
pi_209500762
quote:
Omdat hij zwakbegaafd is en geen verstandige beslissingen kan maken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209500774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 17:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het probleem is natuurlijk ook dat hij totaal niet kan overzien met wat voor vuur hij aan het spelen is. Kijk, als hij vroeger weer eens iets achterlijks zei of deed dan werd hij door wat mensen hier of op een ander forum uitgelachen, ging hij (al dan niet gedwongen) eventjes weg en kwam hij iets later weer terug om gewoon weer op de oude voet verder te gaan. Kut voor hem, maar in zijn echte leventje had dat toen nog niet zo gek veel gevolgen.

Maar het huidige soort beschuldigingen werken steeds ernstiger en langer door in zijn privesfeer, en hoewel hij natuurlijk niet de directe veroorzaker is van de bedreigingen en vernielingen blijft hij met domme uitspraken zoals over dat 17-jarige meisje constant meer olie leveren die zijn belagers op het vuur kunnen gooien. Het escaleert mede daardoor steeds verder (de volgende stap zal er vroeg of laat wel op neerkomen dat een van die vele aasgieren die op zijn adres worden afgestuurd fysiek wordt, of dat hij door z'n medebewoners ook hier weer wordt weggejaagd), en hoe bekender hij hierdoor wordt hoe lastiger het wordt om niet de rest van zijn leven met deze verhalen geassocieerd te worden. Weliswaar zal dat leven als het zo door blijft gaan met zijn gezondheid waarschijnlijk niet zo heel lang meer duren, maar ik kan me toch niet voorstellen dat hij nog jaren angstig en alleen in een appartementje ondergedoken wil zitten.
En posten over 13 jarige meisjes? Dat ben je gewoon een viespeukm
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 13 juni 2023 @ 18:17:16 #34
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_209500902
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 16:29 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het moet gezegd worden, de man weet wel een schare “fans” op te bouwen. De reden is niet zo belangrijk voor hem maar ik denk dat mensen hem vooral zien als useful idiot.
Mensen geven precies wat hij wil; aandacht. Negatief, positief, maakt niet uit.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_209500970
Die Alex Soze (als het tenminste niet om een fake account gaat) bemoeit zich hier ook mee zie ik net. Gaat natuurlijk geheel uit de klauwen.

Die gast moeten ze echt zo snel mogelijk in een begeleid woonvorm geplaatst worden..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_209500994
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die Alex Soze (als het tenminste niet om een fake account gaat) bemoeit zich hier ook mee zie ik net. Gaat natuurlijk geheel uit de klauwen.

Die gast moeten ze echt zo snel mogelijk in een begeleid woonvorm geplaatst worden..
Post die link eens?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator dinsdag 13 juni 2023 @ 18:28:42 #37
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209500999
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die Alex Soze (als het tenminste niet om een fake account gaat) bemoeit zich hier ook mee zie ik net. Gaat natuurlijk geheel uit de klauwen.

Die gast moeten ze echt zo snel mogelijk in een begeleid woonvorm geplaatst worden..
Ik zie dat Alex een "treitervlogger" is? Riool van het internet gaat zo wel open...
pi_209501010
Alex Soze, Bradley echt een verrijking van het internet zeg
pi_209501031
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zie dat Alex een "treitervlogger" is? Riool van het internet gaat zo wel open...
https://imgur.com/a/Tzpgcmu
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  Moderator dinsdag 13 juni 2023 @ 18:37:20 #40
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209501064
Bradley is natuurlijk volwassen ook al is hij zwakbegaafd dus ze kennen hem niet letterlijk dwingen te stoppen met vloggen. Al kan ik mij zeker voorstellen dat het geduld van bepaalde instanties als politie en zorg ook wel redelijk op is onder tussen. Aantal mensen in dat Looij Kartel kunnen ze trouwens net zo goed even opsluiten en weg halen van het internet....
pi_209501092
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:37 schreef Momo het volgende:
Bradley is natuurlijk volwassen ook al is hij zwakbegaafd dus ze kennen hem niet letterlijk dwingen te stoppen met vloggen. Al kan ik mij zeker voorstellen dat het geduld van bepaalde instanties als politie en zorg ook wel redelijk op is onder tussen. Aantal mensen in dat Looij Kartel kunnen ze trouwens net zo goed even opsluiten en weg halen van het internet....
Naja die jongen is inmiddels door zijn gedrag wel een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving.

Je zou er maar naast wonen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_209501252
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:40 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Naja die jongen is inmiddels door zijn gedrag wel een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving.

Je zou er maar naast wonen..
Oa de reden dat topic een slotje krijgt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')