Precies en wie weet wat er voorgevallen is tussen babs en wen die avond dat ze zo veel gedronken had toen Wendy bij Jasper in bed is beland. Vind toch dat ook al kletsen ze over elkaar en ja dat doet niet alleen Babs ze toch ook een heel groot bedrag van haar gewonnen pot van 500 euro gedeeld heeft met name ook voor Wendy en Jeff. Ben er van bijna zeker van dat er iets gebeurd is.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja.. maar dat hebben ze allemaal..
het zijn ook maar mensenen al 8 maanden in een kleine setting..
Altijd lastig, een interlect gebrek.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schaam me niet .. Babbel zou zich moeten schamen, maar dat beseft ze dan weer niet .... das dr interlect gebrek denk
Nee, maar het heeft vast een redenquote:Op zondag 28 mei 2023 00:33 schreef woxxel het volgende:
Ik snap t klaverjassen de hele tijd niet. Saai!
T klaverjassen?quote:Op zondag 28 mei 2023 00:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik weet niet wat het is ,maar ik vind dat het er erg ongemakkelijk uitziet
Dat zou een heel plausibele verklaring zijnquote:Op zondag 28 mei 2023 00:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is inderdaad opvallend dat er ineens wel erg veel wordt geroddeld over Wendy. Maar we weten allemaal dat de deelnemers af en toe info krijgen van kamer 5. Misschien weten ze inmiddels dat Wendy behoorlijk populair is. Dat zou die hetze tegen haar kunnen verklaren. Misschien geeft kamer 5 juist bewust deze info aan sommigen zodat er tv wordt gemaakt. Zou ook kunnen toch?
Nee dat heeft een andere reden denk ik, méér vanuit een soort van 'strategisch iets?quote:Op zondag 28 mei 2023 00:48 schreef woxxel het volgende:
Ja ik denk dat ze wel te horen krijgen hoe ze van buiten gezien worden. Misschien daarom ook ineens t stoppen met drinken van babette
Ander ding wat het ook nog eens kan zijn want waarom zo druk doen om alles te verbieden voor die paar luttele maanden die dit seizoen nog rest. Misschien komt er een nieuw seizoen dus misschien mogen ze door maar wel met restricties dat het allemaal dan wel binnen de lijntjes moet want het scoort ook steeds beter en komen er meer kijkers bij.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is inderdaad opvallend dat er ineens wel erg veel wordt geroddeld over Wendy. Maar we weten allemaal dat de deelnemers af en toe info krijgen van kamer 5. Misschien weten ze inmiddels dat Wendy behoorlijk populair is. Dat zou die hetze tegen haar kunnen verklaren. Misschien geeft kamer 5 juist bewust deze info aan sommigen zodat er tv wordt gemaakt. Zou ook kunnen toch?
Babette wil wel graag belangrijk gevonden worden zoals toen met de voedselbank, dus nu ook met het stoppen met drinken denkt ze punten te scoren. Qua spelelement is het niet belangrijk hoe men ligt bij de kijkers maar voor hun leven na deze rls wel. Je wilt er als deelnemer toch graag goed opstaan voor de buitenwereld. En daar is Babette absoluut heel gevoelig voor. En sommigen totaal niet, wel funny.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:48 schreef woxxel het volgende:
Ja ik denk dat ze wel te horen krijgen hoe ze van buiten gezien worden. Misschien daarom ook ineens t stoppen met drinken van babette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |