Precies en wie weet wat er voorgevallen is tussen babs en wen die avond dat ze zo veel gedronken had toen Wendy bij Jasper in bed is beland. Vind toch dat ook al kletsen ze over elkaar en ja dat doet niet alleen Babs ze toch ook een heel groot bedrag van haar gewonnen pot van 500 euro gedeeld heeft met name ook voor Wendy en Jeff. Ben er van bijna zeker van dat er iets gebeurd is.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja.. maar dat hebben ze allemaal..
het zijn ook maar mensenen al 8 maanden in een kleine setting..
Altijd lastig, een interlect gebrek.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schaam me niet .. Babbel zou zich moeten schamen, maar dat beseft ze dan weer niet .... das dr interlect gebrek denk
Nee, maar het heeft vast een redenquote:Op zondag 28 mei 2023 00:33 schreef woxxel het volgende:
Ik snap t klaverjassen de hele tijd niet. Saai!
T klaverjassen?quote:Op zondag 28 mei 2023 00:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik weet niet wat het is ,maar ik vind dat het er erg ongemakkelijk uitziet
Dat zou een heel plausibele verklaring zijnquote:Op zondag 28 mei 2023 00:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is inderdaad opvallend dat er ineens wel erg veel wordt geroddeld over Wendy. Maar we weten allemaal dat de deelnemers af en toe info krijgen van kamer 5. Misschien weten ze inmiddels dat Wendy behoorlijk populair is. Dat zou die hetze tegen haar kunnen verklaren. Misschien geeft kamer 5 juist bewust deze info aan sommigen zodat er tv wordt gemaakt. Zou ook kunnen toch?
Nee dat heeft een andere reden denk ik, méér vanuit een soort van 'strategisch iets?quote:Op zondag 28 mei 2023 00:48 schreef woxxel het volgende:
Ja ik denk dat ze wel te horen krijgen hoe ze van buiten gezien worden. Misschien daarom ook ineens t stoppen met drinken van babette
Ander ding wat het ook nog eens kan zijn want waarom zo druk doen om alles te verbieden voor die paar luttele maanden die dit seizoen nog rest. Misschien komt er een nieuw seizoen dus misschien mogen ze door maar wel met restricties dat het allemaal dan wel binnen de lijntjes moet want het scoort ook steeds beter en komen er meer kijkers bij.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is inderdaad opvallend dat er ineens wel erg veel wordt geroddeld over Wendy. Maar we weten allemaal dat de deelnemers af en toe info krijgen van kamer 5. Misschien weten ze inmiddels dat Wendy behoorlijk populair is. Dat zou die hetze tegen haar kunnen verklaren. Misschien geeft kamer 5 juist bewust deze info aan sommigen zodat er tv wordt gemaakt. Zou ook kunnen toch?
Babette wil wel graag belangrijk gevonden worden zoals toen met de voedselbank, dus nu ook met het stoppen met drinken denkt ze punten te scoren. Qua spelelement is het niet belangrijk hoe men ligt bij de kijkers maar voor hun leven na deze rls wel. Je wilt er als deelnemer toch graag goed opstaan voor de buitenwereld. En daar is Babette absoluut heel gevoelig voor. En sommigen totaal niet, wel funny.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:48 schreef woxxel het volgende:
Ja ik denk dat ze wel te horen krijgen hoe ze van buiten gezien worden. Misschien daarom ook ineens t stoppen met drinken van babette
Dan is ze nu wel te laat, dit staat voor altijd op internet geen ontkomen meer aan.quote:Op zondag 28 mei 2023 01:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Babette wil wel graag belangrijk gevonden worden zoals toen met de voedselbank, dus nu ook met het stoppen met drinken denkt ze punten te scoren. Qua spelelement is het niet belangrijk hoe men ligt bij de kijkers maar voor hun leven na deze rls wel. Je wilt er als deelnemer toch graag goed opstaan voor de buitenwereld. En daar is Babette absoluut heel gevoelig voor. En sommigen totaal niet, wel funny.
ik zou haar echt voor ieder wissewasje storen, wat denkt dat kind wel nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:35 schreef Monique___ het volgende:
jeff : oh wat wilde jij graag manager worden, je zet jezelf voor lul
zowie: is toch leuhhkk x5 is toch grapjuh
het hangt op kantoor en beneden op de poortdeur
morgen heeft zowie een dagje vrij![]()
[ afbeelding ]
Gaat ook vast wel gebeuren denk ikquote:Op zondag 28 mei 2023 07:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou haar echt voor ieder wissewasje storen, wat denkt dat kind wel niet
daarin voeden ze elkaarquote:Op zondag 28 mei 2023 07:56 schreef humpty het volgende:
Het is ook de hele dag dat gedweep met Isaac en kinderlijk gedrag van Zoe
en Isaac maakt ook dubbelzinnige opmerkingen naar haar ...walgelijk om te zien
Eigenlijk vind ik het nog storender dat Isaac er in meegaat en haar niet negeert of flink de wacht aan zegtquote:Op zondag 28 mei 2023 07:56 schreef humpty het volgende:
Ik ook wat een gluiperd is datquote:Op zondag 28 mei 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het nog storender dat Isaac er in meegaat en haar niet negeert of flink de wacht aan zegt
Hier blijkt ook wel uit hoe dom ze is.quote:Op zondag 28 mei 2023 07:56 schreef humpty het volgende:
Ja ik vind het sowieso al een engnekker om te zienquote:
Och zeker ook dit jaquote:Op zondag 28 mei 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het nog storender dat Isaac er in meegaat en haar niet negeert of flink de wacht aan zegt
Graag, een dagje zonder Babette zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 08:03 schreef humpty het volgende:
Volgens mij slapen ze allemaal nog en van mij mag Babette de hele dag slapen
ook dat gekakel en gelach weet ik nu wel en helemaal nu ze zo slecht over Wendy praat
die mag eruit gaan , vies achterbaks mens is hetquote:Op zondag 28 mei 2023 08:03 schreef humpty het volgende:
Volgens mij slapen ze allemaal nog en van mij mag Babette de hele dag slapen
ook dat gekakel en gelach weet ik nu wel en helemaal nu ze zo slecht over Wendy praat
Marciano heeft hem daar al weken geleden over aan gesproken.quote:Op zondag 28 mei 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
laatste maanden zonder bep nog beterquote:Op zondag 28 mei 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag, een dagje zonder Babette zou wel fijn zijn.
Volgens mij vindt hij het stiekem wel leuk, aandacht van Zoë Hij zit bijna hele dagen bij haarquote:Op zondag 28 mei 2023 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Marciano heeft hem daar al weken geleden over aan gesproken.
Isaac was aan het zuchten over gedrag van Zoë en Marciano zei tegen Isaac dat hij dat gedrag zelf in stand houdt door niet duidelijk tegen haar te zijn. Isaac werd toen boos en zei dat hij wel duidelijk tegen haar is. Marciano zei toen ook dat Isaac dat niet genoeg deed en dat het niet okee is om zó n meisje verkeerde ideeën te geven. Isaac liep toen boos weg.
Dat zeer zekerquote:
zeker , maar wat dat te zeggen over ice die er ook in meegaat en ook nog voed erbij , alles voor de winst zekerquote:Op zondag 28 mei 2023 08:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hier blijkt ook wel uit hoe dom ze is.
Als je jezelf zo voor kijkend Nederland neerzet.
Als een goedkope ......... je opdringen aan een man met vrouw en kinderen
Nog erger is het als je als man met vrouw en kinderen dit toelaatquote:Op zondag 28 mei 2023 08:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hier blijkt ook wel uit hoe dom ze is.
Als je jezelf zo voor kijkend Nederland neerzet.
Als een goedkope ......... je opdringen aan een man met vrouw en kinderen
eens en wat @Dotteke net schrijft, hij vindt die aandacht maar wat leuk denk ik.quote:Op zondag 28 mei 2023 08:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeker , maar wat dat te zeggen over ice die er ook in meegaat en ook nog voed erbij , alles vor de winst zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |