Q3 halen zou wel helemaal episch zijnquote:
Wel jammer van tsunoda op p2.quote:
Dat is ook gewoon amusant.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:30 schreef Doevelaer het volgende:
Ik had het best amusant gevonden indien SAI en HAM q2 ook niet gehaald hadden![]()
Voor Perez. Lijkt me duidelijk nu wie er volgend jaar in dat stoeltje zit.quote:
Laat hem maar ff kalm an doenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Q3 halen zou wel helemaal episch zijn
Alleen dat Ferrari een Ferrari doetquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:30 schreef SiGNe het volgende:
Max hoeft in elk geval niks te vrezen van Perez
Plan C, please confirm.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen dat Ferrari een Ferrari doet
Dat zegt natuurlijk niks, als er geen rode vlag was geweest had hij misschien net weer een windvlaagje in zijn rug gehad.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:31 schreef Wertha het volgende:
DEV geluk gehad met Perez. Anders was hij klaar geweest.
Het schijnt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:31 schreef -XOR- het volgende:
Heeft Ember zich alweer laten bezwangeren trouwens?
Hij doet gewoon mee aan de race hoor...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:30 schreef SiGNe het volgende:
Max hoeft in elk geval niks te vrezen van Perez
Wel op pole position voor volgend seizoen.quote:
Precies, Verstappen pakte Perez laatst ook van achteraan.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij doet gewoon mee aan de race hoor...
Dit is Monaco hč.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies, Verstappen pakte Perez laatst ook van achteraan.
Muricaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Die graphics bij F1TV'Super close to the wall'
!
Niet zo heel vrolijk.quote:
Verstappen start nog niet vanaf P1 natuurlijk, als Max zo crasht zitten ze dicht bij elkaar natuurlijk.quote:
Samen eruit, beiden 0 puntenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:34 schreef Zorro het volgende:
Heb je zo;n boot, heb je geen geld meer voor motoren en plant je maar wat zakdoeken op een paal
Die laatste wel netjes, maar het moet toch niet prettig voelen dat je maar 1 van de 4? rondjes goed rijdt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Jammer, maar wel netjes van Hamilton. De druk was hoog en maar 1 tiende achter Russell.
De Monakoe?quote:
Dat is om groen te lijken, waarschijnlijk een subsidiepot leeggezogen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:34 schreef Zorro het volgende:
Heb je zo;n boot, heb je geen geld meer voor motoren en plant je maar wat zakdoeken op een paal
Die gaat de rest demotiverenquote:
Beetje gay is okay.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Stelletje criminelen die Monakezenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is om groen te lijken, waarschijnlijk een subsidiepot leeggezogen.
Max is een Nederlander. Met Belgische kamperrootsquote:
Sinalaoquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:37 schreef Nober het volgende:
SintinelOne op de AM is dat een tak van het Sinalao kartel?
Al;s je bent geboren in appelkutteveen, maar je huis staat in likmekutje, dan is likmekutje toch je thuis.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Max is een Nederlander. Met Belgische kamperroots
ANWB meldt niks, fakenews.quote:
Alleen als je je thuis voelt waar je huis staat.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Al;s je bent geboren in appelkutteveen, maar je huis staat in likmekutje, dan is likmekutje toch je thuis.
Zou Max nog onder de 1.12 gaan?quote:
Die kans zie ik best, maar dan in Q3 denk ik.quote:
Viaplee is voor losersquote:
70 euro's per maandquote:
Doet het blijkbaar nietquote:
Misschien is zijn bak kapot.quote:
Joh.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:44 schreef StephanL het volgende:
Die Mercedessen zijn ook nog niet geweldig.
1:11.908quote:
U vraagt, VER draait.quote:
Hoeveel?quote:
Special price?quote:
Ach.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow wacht. Mijn stats stream liep een ronde achter
Die kan hij beter bewaren voor de contractonderhandelingen.quote:
Boeiend.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:50 schreef -XOR- het volgende:
HAM zet net weer een kuttijd neer, die gaat eruit.
Go go go!quote:
Heel netjesquote:
Was ook geen verkeerde ronde.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hamilton fantastisch volgens de commentatoren.
Russel de nieuwe geit.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nee echt niet. Prima gedaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck hoeft zich niet te schamen voor deze tijd
En water is nat.quote:
Wou je zeggen dat het dan prut was?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik weet niet of hij beter rijdt dan zijn zoon hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:54 schreef Nober het volgende:
Stroll zou zijn zoon moeten vervangen maar hoe doe je dat?
Twee tienden achter z'n teammaat, we zullen het nooit, maar dan ook nooit vergetenquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij beter rijdt dan zijn zoon hoor
Ik baal daar nog steeds van. Stroll UI genotquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Nou, die Stroll UI was echt nevernooit gekomen
F1 >>> Giroquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:54 schreef -XOR- het volgende:
Geen rood zo gaarne, ik wil het slot van de Giro nog zien.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Leuk voor een beetje kleur, maar niemand lust het?![]()
Ik vind hem over het algemeen maar matig rijden deze kwali. Al rijdt hij steeds een goed rondje als het er echt toe doet.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik baal daar nog steeds van. Stroll UI genot
gewoon 1.11 laag neerzetten als tijdquote:
En iedereen crasht van verbazing.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
gewoon 1.11 laag neerzetten als tijd
Nee, het echte werkquote:
Heeft de verkeerde straten en bochten onthoudenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best raar dat die het altijd zo slecht doet op Monaco, hij is er opgegroeid
Ik denk niet dat je er de overige 364 dagen per jaar ook lekker kunt trainen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best raar dat die het altijd zo slecht doet op Monaco, hij is er opgegroeid
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heeft de verkeerde straten en bochten onthouden
Ik zag het wel maar niks gezegd.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Best gek dat niemand het opvalt dat er lecerc stond ipv Leclerc
Waar is @Whiskers2009 om dit mentionenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Best gek dat niemand het opvalt dat er lecerc stond ipv Leclerc
Hij doet de hele tijd al aan uit aan, met een snelste derde ronde.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:01 schreef -XOR- het volgende:
VER met een matige banker in q3
gras is groen.
We hebben Ferrari being Ferrari nogquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen komt nog, niet te vroeg juichen
Alleen gaat Verstappen nu meteen voor een tweede run.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben Ferrari being Ferrari nog
Die zit straks in een geweldig rondje als de rode vlag komt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen komt nog, niet te vroeg juichen
Grote kans jaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die zit straks in een geweldig rondje als de rode vlag komt.
Dont jinx!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die zit straks in een geweldig rondje als de rode vlag komt.
Beetje spanning is wel goed voor deze raceweekendquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Dit is weer veel spannender dan de afspraak was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |